- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat had ik een poos geleden ook al hier gemeld ja, maar ik kan dat bericht helaas niet terugvinden zo snel.
Bij de regisseuse Sarah Polley:
(afbeelding)
Wellicht een Internet Explorer 7 probleem. Lost zich vanzelf op bij de gratis upgrade naar versie 8 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Ik had IE 8 al geïnstalleerd zie ik net, dus dat is het probleem niet denk ik...?!

kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Er staan rechtsonder nog wat updates klaar
.
Hereistom
-
- 91 messages
- 83 votes
Op de iPad werkt het stemmen niet, zoals al is geschreven zou het leuk zijn als er weer iemand een mooie App voor de IPad, iPhone en iPod touch zou maken?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat zou inderdaad leuk zijn, ik wacht ook ongeduldig af...
Wat gaat er mis op de iPad? ik kan zonder problemen stemmen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zal even kijken of ik bovenstaande problemen kan nabootsen in Explorer (7 of 8 )
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik had IE 8 al geïnstalleerd zie ik net, dus dat is het probleem niet denk ik...?!]
In de logboeken staan alleen maar bezoeken met IE7 voor jouw account, vreemd. Het probleem treedt bij mij ook alleen in versie 7 op, niet in 8. Ik wil in principe (nog) wel zorgen dat dingen werken in IE7, maar dit zou zo laag op de lijst komen dat het waarschijnlijk toch niet opgepakt wordt voor iedereen over is gestapt op een nieuwere browser.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Hmm vreemd, dat begrijp ik ook niet helemaal dan. Volgens die site zou ik IE 8 reeds hebben.
Anyway, ik begrijp je keuze wel om er weinig meer aan te doen om te zorgen dat dingen soepel lopen in IE7.
En bovendien vind ik het ook niet zo erg hoor, het stoort me niet echt ofzo, en verder kan je info over regisseurs altijd op IMDb of Wikipedia checken.
Maar ik vond wel dat ik het eventjes moest melden, omdat John Lee Hooker het ook al aankaartte. 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
IE8 kan je nog steeds in IE7-mode laten draaien, al zou dat voor een webdev-leek eigenlijk niet mogen gebeuren.
mrdig
-
- 499 messages
- 2689 votes
Het probleem in IE7 wat Narva77 meldt komt doordat de links (imdb, wikipedia) div te breed is, in de source staat ergens:
Zal vast een reden zijn voor die lelijke inline style, maar als je dat aanpast naar gewoon de breedte van de links class zelf (478px) dan zal de gehele pagina qua layout ook goed gaan in IE7.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Is het geen idee om ook acteurs/actrices te kunnen zoeken in het zoekbakje rechtsboven?Films, regisseurs, users en forumtopics kan wel, alleen acteurs niet. Zou wel fijn zijn als dat mogelijk zou zijn.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Dat heeft weinig zin aangezien er maar 3 acteurs/actrices vermeld worden bij een film. Zo krijg je dus nooit een volledig overzicht.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Mee eens. Zou ook erg onoverzichtelijk worden zo denk ik.
melvddonk
-
- 3972 messages
- 0 votes
Je ziet in ieder geval de namen van (de meeste) hoofdrolspelers. Ik zou het wel handig vinden 
Vinokourov
-
- 3143 messages
- 2909 votes
Via de smartphone kan ik bij de normale filmpagina's op de verschillende pag. nr's. of het meningen-filter klikken. Deze linkjes zijn er gewoon niet in die donkergrijze balk. Hetzelfde geldt voor het forum.
Vinokourov
-
- 3143 messages
- 2909 votes
Via de smartphone kan ik bij de normale filmpagina's op de verschillende pag. nr's. of het meningen-filter klikken. Deze linkjes zijn er gewoon niet in die donkergrijze balk. Hetzelfde geldt voor het forum.
Eeh ik bedoelde dat ik juist niet kon klikken
.
Een MM app zou overigens supercool wezen. Zit wel veel werk in om zoiets te ontwikkelen, maar goed.
gotti
-
- 14075 messages
- 5887 votes
Ik kan geen mappen meer verslepen in het Mijn Film lijst. Is dit probleem bekend?
-fal
-
- 2028 messages
- 2290 votes
Had ik Jordy al gemeld, die heeft op de lijst gezet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hoi,
Vrijwel alle Javascript functionaliteiten op de site zijn opnieuw gebouwd. Dit is gedaan op een nieuwe technische basis, en zoveel mogelijk met standaardcomponenten. Voorheen bestond de site op dit vlak uit een wirwar van losse scriptjes, wat het onderhoud erg moeilijk maakte.
Als het goed is moeten jullie er niet zo heel veel van merken, misschien zien sommige schermpjes er net wat anders uit dan vroeger. Technisch is er dus wel veel veranderd onder water, om onderhoud aan de site ook in de toekomst mogelijk te houden. Aangezien er het een en ander nieuw is, is er kans op nieuwe bugs. Ik hoor het graag als je wat vreemds ziet.
Je moet hierbij denken aan bv. het zoekscherm rechtsboven, sorteren van je top 10, stemmen (ook op touch apparaten), vergrotingen van plaatjes, de tooltips die je ziet als je boven een link zweeft, popups met meldingen, foutmeldingen in formulieren, en het toevoegen van films aan Mijn Films.
Mijn Films zelf is wat grondiger verbouwd dan de rest. Belangrijkste verschil is dat je niet meer kunt slepen met films. Voor nu is dit scherm vrij basic, niet alles wat er in zat zit er nu ook weer in. Wellicht komen er in de toekomst weer wat meer mogelijkheden bij.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Het wijzigen van mijn top 10 lukt ineens niet meer.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Hoe kan het dat ik geen films meer kan toevoegen aan mijn film lijst. Ik zoek een film en druk dan op toevoegen en sluiten, maar hij wordt niet aan de lijst toegevoegd.
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Niet meer kunnen slepen, geen afbeeldingen meer bij de films. is dit de bedoeling dat dat zo blijft ???
Het is er niet overzichtelijker op geworden hoor, integendeel.
Wat een rommeltje..
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Ik kiijk dagelijks een film, zelfs 2 soms. Als je ziet hoe ik mijn lijsten heb opgebouwd, dan snap je waarom ik het slepen mis.
Maar wat ik erger vind is de opmaak van het geheel.
In mijn lijst Nieuw in bezit hou ik ervan om afbeeldingen te plaatsen.
Dat lukt nu niet meer.
De andere lijsten, waren 100 filmen per pagina, heel handig en overzichtelijk, ook dat is nu niet meer het geval.
Het spijt me Jordy, maar waarom is het niet bij het oude gebleven; dat was toch makkelijk en functioneel. Vernieuwingen zijn niet altijd verbeteringen hoor.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De reden waarom heb ik 4 berichten eerder uitgelegd. Er zaten diverse grote bugs in, en deze kon ik niet meer oplossen in de oude situatie. Daarom ben ik op een nieuwe basis opnieuw begonnen. Wellicht komt de grafische weergave binnenkort terug, voor nu moet je het even hier mee doen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hoe kan het dat ik geen films meer kan toevoegen aan mijn film lijst. Ik zoek een film en druk dan op toevoegen en sluiten, maar hij wordt niet aan de lijst toegevoegd.
Waar doe je dit precies? Waar zie je een knop "toevoegen en sluiten" ?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het wijzigen van mijn top 10 lukt ineens niet meer.
In welke browser probeer je dit te doen?
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Waar doe je dit precies? Waar zie je een knop "toevoegen en sluiten" ?
Ik ga naar ''Mijn Films''. dan klik ik op de map waar ik een film in wil toevoegen. Dan druk ik op films toevoegen. Je kan dan de titel van de film invoegen. Als je dat hebt gedaan kan je ''Opslaan en afsluiten'' maar de film verschijnt dan niet in de map.
Heb het inmiddels wel opgelost door naar de gewone filmpagina te gaan en daar bovenaan in de roze balk te klikken op toevoegen aan mijn films.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik ga naar ''Mijn Films''. dan klik ik op de map waar ik een film in wil toevoegen. Dan druk ik op films toevoegen. Je kan dan de titel van de film invoegen. Als je dat hebt gedaan kan je ''Opslaan en afsluiten'' maar de film verschijnt dan niet in de map.
Heb het inmiddels wel opgelost door naar de gewone filmpagina te gaan en daar bovenaan in de roze balk te klikken op toevoegen aan mijn films.
Okee dit moet volgens mij nu weer werken
Vinokourov
-
- 3143 messages
- 2909 votes
Het probleem waar ik hierboven het over had, is verholpen. Java-script inschakelen deed de truuk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.