- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Vroeger kon je in zo'n popup van bvb. een film ook de tekst copiëren. Is die functie ook weggevallen want nu geraak ik niet meer in dat kadertje?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het is nu inderdaad alleen een popupje ter informatie, als je iets wil doen met de film moet je 'm even in een nieuw venster openen
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
De filmposters laten terugkeren in Mijn Films zou wel erg fijn zijn, een afbeelding is zoveel sneller te herkennen dan tekst.
Desalnietemin, kudos voor de updates!
De vernieuwde onderdelen werken een stuk sneller en stabieler, met name Mijn Films. Ook erg netjes is de optie om meerdere films tegelijk te selecteren met CMD-click/CTRL-click!
Dat de pop-upjes nu verdwijnen is fijner dan dat ze blijven, aangezien ze over content heen komen te staan. Om ze dan weg te krijgen moest je meer handelingen uitvoeren dan nodig.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
In welke browser probeer je dit te doen?
Ik heb er ook problemen mee...heb met moeite 1 titel kunnen wijzigen...maar ik wil mijn #10 veranderen. Na 'opslaan' blijft de ouwe gewoon staan. Ik gebruik Firefox.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Hoi,
Vrijwel alle Javascript functionaliteiten op de site zijn opnieuw gebouwd. Dit is gedaan op een nieuwe technische basis, en zoveel mogelijk met standaardcomponenten. Voorheen bestond de site op dit vlak uit een wirwar van losse scriptjes, wat het onderhoud erg moeilijk maakte.
Werkt als een trein, kwam ik net achter! Thanks Jordy! 
Alleen dat met die regisseurspagina's is nog steeds hetzelfde, maar dat vind ik niet zo heel erg, eerder een klein ongemak...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het probleem in IE7 wat Narva77 meldt komt doordat de links (imdb, wikipedia) div te breed is, in de source staat ergens:
Zal vast een reden zijn voor die lelijke inline style, maar als je dat aanpast naar gewoon de breedte van de links class zelf (478px) dan zal de gehele pagina qua layout ook goed gaan in IE7.
Ik heb het even weggehaald, bedankt.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Zo te zien is het nu opgelost! Thanks Mrdig en Jordy! 

GuyB
-
- 1299 messages
- 0 votes
Mijn top tien daarstraks verwijdert wegens een kleine aanpassing, maar nu kan ik hem niet meer opnieuw invoeren. Als opmerking staat er dat het geen tien verschillende films zijn, maar dat zijn het wel.
nielszz
-
- 78 messages
- 520 votes
De top 10 kan niet opgeslagen worden: selecteer tien verschillende films. Lees de Wiki voor een uitleg van het invoeren van je top 10.
Mijn top 10 is verdwenen en ik kan geen nieuwe invoeren. Ik krijg bovenstaande melding.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
kunnen jullie het nu nog eens proberen? heb wat aangepast
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
Er is iets mis met PM berichten,
Ik verwijder ze en later zijn ze er net zo hard weer terug.
Madeliefje
-
- 180 messages
- 705 votes
Ik vind het wel wat lastig dat ik niet meer de stemmen meteen in de lijst aan kan passen, ik moet daarvoor helemaal naar de pagina van de film zelf. Of zie ik nu wat over het hoofd?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik vind het wel wat lastig dat ik niet meer de stemmen meteen in de lijst aan kan passen, ik moet daarvoor helemaal naar de pagina van de film zelf. Of zie ik nu wat over het hoofd?
Dat kan momenteel inderdaad niet meer, komt wellicht in de toekomst weer terug.
606
-
- 23876 messages
- 12266 votes
opgelost?
Ja hartstikke bedankt 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
In welke browser probeer je dit te doen?
obeja
-
- 6 messages
- 79 votes
In De Site > Algemeen > "zoeken" doet het niet meer ..Javacript error:
Zoeken rechtsboven doet het niet meer. Geeft een fout op de pagina.
Het heeft te maken met een foutief javascript-script.
Foutdetails webpagina
Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1; Trident/4.0; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.4506.2152; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 1.1.4322)
Tijdstempel: Sun, 30 Jan 2011 20:02:47 UTC
Bericht: Toegang geweigerd.
Regel: 138
Teken: 355
Code: 0
URI: http://www.moviemeter.nl/libs/jquery/js/jquery-1.4.4.min.js?cb=20110138
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
vreemd, ik kan dit probleem niet nabootsen, ook niet in IE8
obeja
-
- 6 messages
- 79 votes
ik zou het ook niet weten, maar een paar dagen terug werkte het nog wel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
het is inderdaad aangepast vandaag, dus daar zal het mee te maken hebben
kun je eens proberen om je cache te legen, of de pagina hard te refreshen (ctrl+f5)
overigens zie ik in de logboeken dat je IE7 gebruikt, en geef je zelf IE8 op als gebruikersagent, dat is vreemd
obeja
-
- 6 messages
- 79 votes
ik zag dat er in regel 138 iets met user en password wordt gedaan.
Ik ben uitgelogd en weer ingelogd, en nu werkt het weer prima.
Cach legen had ik reeds gedaan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind MM dit weekend enorm traag werken. Ben ik de enige die hier last van heeft? Scrollen, topics openen etc...
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
@ Ajax/litmanen: hier hetzelfde, vooral vandaag.
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7281 votes
Vreemd, loopt hier de hele dag gewoon als een trein. Nergens last van dus.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Ik vind MM dit weekend enorm traag werken. Ben ik de enige die hier last van heeft? Scrollen, topics openen etc...
Ik ook ja!
Los van de veranderingen die vandaag door Jordy zijn doorgevoerd, ervaar ik ook dat het allemaal erg traag werkt. Heeft volgens mij ook te maken met afbeeldingen downloaden, althans die melding krijg ik elke keer linksonder mijn scherm...
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Topics waarin afbeeldingen staan waren dit weekend bij mij trager dan normaal, maar voor de rest was het gewoon prima.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
kunnen jullie het nu nog eens proberen? heb wat aangepast
Top10 bewerken gaat weer probleemloos!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.