- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
KarlPopper
-
- 56 messages
- 4432 votes
Hoi, waarschijnlijk is men hier volop mee bezig, maar ik wou toch even signaleren dat de algemene zoekfunctie (rechterbovenhoek) bij mij niet werkt, dat ik mijn filmlijsten niet kan consulteren (lijken leeg te zijn) en dat ik niet kan stemmen op een bepaalde film op de desbetreffende filmpagina. Dit is voor zover ik weet al aan de hand sinds gisteren. Kan iemand mij aangeven wanneer dit probleem waarschijnlijk opgelost zal zijn en of ik zelf iets kan doen om dit op te lossen?
Alvast bedankt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb nog steeds de problemen van het weekend. Site loopt platgezegd als dikke stront door een trechter 
Als ik wil scrollen, dan scrolt de site pas een seconde of 2 nadat ik ermee gesleept hebt. Laden en openen van topics gaat erg traag.
Ligt denk ik niet aan mij, want MM is de enige site waar ik die klachten vanaf het weekend mee heb.
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Komt de functie CSV-export terug voor de lijsten ?
Altijd handig om ze te kunnen omzetten naar een excel bestand.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Raar dat MovieMeter problemen altijd selectief zijn A&L(ook wel is gehad)
Ik heb echt nergens last van, al het gehele weekend niet.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ook hier is MM al een hele dag heel erg langzaam...
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Als je op een afbeelding klikt om die groter te maken, dan kan je hem daarna niet meer kleiner maken. Vroeger werd een afbeelding na nog eens klikken opnieuw kleiner, nu niet meer.
Ben ik de enige met dit probleem?
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76936 votes
Hier ook als dikke strond door een trechter....
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Nee, klopt. Het lijkt in een soort witte kader te zitten. Je ziet verder geen "x close" staan of klikken op de pagina zelf werkt ook niet.
Voorbeeld:
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Ik zie een zwart kruisje rechtsboven de afbeelding, en kan daar gewoon opklikken dan verkleind ie.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Hmm, ik niet. Bij Nomak blijkbaar ook niet. Internet Explorer probleem? IK kijk ff of ik hetzelfde met Firefox en Google Chrome heb.
Edit: met Chrome en Firefox zie ik wel een kruisje er rechtsboven. IE probleem dus.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je kunt 'm ook met escape sluiten, maar ik zet het op de lijst
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
vervelend die traagheid, ik heb ook nergens last van en heb geen idee of dit te maken heeft met de aanpassingen van gisteren
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Komt de functie CSV-export terug voor de lijsten ?
Altijd handig om ze te kunnen omzetten naar een excel bestand.
Denk het wel, tot die tijd kun je het via je (openbare) profiel exporteren
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kan iemand mij aangeven wanneer dit probleem waarschijnlijk opgelost zal zijn en of ik zelf iets kan doen om dit op te lossen?
bij de internet instellingen je cookies en/of je cache legen
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_reviews/
Is deze link kaduuk of doe ik iets verkeerd?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Je kunt 'm ook met escape sluiten
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb het idee dat de site nu weer sneller loopt...effe afwachten dus 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, hier ook nog. Het laden van topics gaat sneller, het scrollen loopt nog steeds niet zoals het moet.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ik had daar vanmiddag erg veel last van, nu gaat het wel weer.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De mensen met problemen, gebruiken die allemaal Internet Explorer 7 toevallig?
wellicht heeft het niet zozeer met de verbinding te maken, als dat toch de recente wijzigingen aan "jullie" kant te zwaar zijn voor jullie computers. Ik zou eens wat testjes kunnen doen met bv. het uitzetten van de tooltips (informatie boven de linkjes), kijken of het dan beter is, maar nu heb ik daar even geen tijd voor.
of misschien zijn het wat tijdelijke probleempjes met de verbinding
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb geen IE, en ook geen problemen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik gebruik Internet Explorer 8, meest recente versie dus...
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
http://www.moviemeter.nl/my_mm/my_reviews/
Is deze link kaduuk of doe ik iets verkeerd?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah, toch. Heb het al een paar keer geprobeerd aan te klikken de afgelopen tijd (had de link opgeslagen) maar kreeg een wit scherm. Zal het inderdaad op de verkeerde tijdstippen hebben geprobeerd.
Dankjewel voor je antwoord!
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
vervelend die traagheid, ik heb ook nergens last van en heb geen idee of dit te maken heeft met de aanpassingen van gisteren
@Jordy,
het heeft te maken met het laden van pagina's met afbeeldingen. Als er afbeeldingen staan (misschien ook avatars?) laadt hij gewoon erg traag...
Volgens dat screenshot van een paar dagen terug zou ik dus al IE 8 gebuiken, maar ikzelf heb daar mijn twijfels bij...
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
De mensen met problemen, gebruiken die allemaal Internet Explorer 7 toevallig?
wellicht heeft het niet zozeer met de verbinding te maken, als dat toch de recente wijzigingen aan "jullie" kant te zwaar zijn voor jullie computers. Ik zou eens wat testjes kunnen doen met bv. het uitzetten van de tooltips (informatie boven de linkjes), kijken of het dan beter is, maar nu heb ik daar even geen tijd voor.
of misschien zijn het wat tijdelijke probleempjes met de verbinding
Ik gebruik IE 7, maar heb geen last van traagheid.
Alleen vind ik de lijsten er een beetje raar uitzien, maar hoop dat dat tijdelijk is.
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
Denk het wel, tot die tijd kun je het via je (openbare) profiel exporteren
Bedankt voor de tip Jordy, daar werkt het inderdaad wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.