- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
inquestos
-
- 95 messages
- 515 votes
Dat kan momenteel inderdaad niet meer, komt wellicht in de toekomst weer terug.
Dat was toch wel handig, maar vooral het ontbreken van de filmposters (en bij musicmeter albumcovers) als thumbnail is een groot gemis! Ik zal vast niet de enige zijn die deze visuele 'cues' gebruikt bij het bekijken van lijsten, een plaatje onthoud toch wat beter dan een niet zo heel veel zeggende titel.
KarlPopper
-
- 56 messages
- 4432 votes
bij de internet instellingen je cookies en/of je cache legen
Heb ik gedaan en nog steeds dezelfde problemen. Ik gebruik IE8 trouwens. Sorry voor het gezeur, maar ik ben tegenwoordig zo'n trouwe klant op MM dat ik bijna gek word als ik het een dag niet vollop kan gebruiken. Tja, je hebt zo van die mensen...
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
De film "Unstoppable" heeft een andere titel gekregen; hij heet nu "The Honey Killer".
Op IMDb heet hij nog steeds "Unstoppable", maar ze hebben wél al de nieuwe filmposter geplaatst van "The Honey Killer";
De titel is nu inderdaad ook op IMDb gewijzigd; The Honey Killer. Bedankt nogmaals! 
KarlPopper
-
- 56 messages
- 4432 votes
Ik heb dan toch een oplossing gevonden voor de problemen die ik had. Bij IE8 heb je een icoontje naast de adresbalk: "compatibility view". Blijkbaar dient dit om websites die voor oudere browsers gebouwd zijn beter te lezen. Et voilà.
Misschien kan dit andere computerdummies zoals ik een eindje verder helpen.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Je bedoelt dat A-4tje met die scheur erin? Heb het een paar keer geprobeerd, en het lijkt nu beter te werken ja! Bedankt! 
Edit: alleen het downloaden van de afbeeldingen blijft traag lopen helaas...
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
is het mogelijk om je films in bezit als geheel te exporteren naar excel en zo ja hoe? Alvast bedankt.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
De snelle manier is om via deze lijst op 'maak CSV-export' te drukken. Je moet dit alleen voor elke letter apart doen, maar dan heb je met even knippen en plakken wel de volledige lijst.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ok helaas dus alleen per letter apart te doen. Had graag nog een optie a-z erbij, waarbij je ze meteen allemaal kan kopieren plakken. Thanks anyway.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Vind die CSV export maar niets. Als het nou mooi in een Excel bestandje kwam, oke. Maar het komt er zo in te staan dat je alsnog alles moet aanpassen. Wat er dus op neerkomt dat je er alsnog veel tijd in moet steken.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Toch gewoon aanpasbaar met de tekst naar kolommen functie? Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, ik zal eens zien of ik het kan uitvogelen.
edit: je selecteert de gehele kolom en doet dan data (gegevens) ==> text to columns (tekst naar kolommen)==> wizard uitvoeren in Excel 2007. Wat je dan nog moet aanpassen zijn maar een paar kleine zaakjes.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Traagheid blijft echt vervelend. Die compatibility view helpt een beetje, maar vooral het laden van icoontjes en afbeeldingen gaat ontzettend langzaam... Ik gebruik IE8 trouwens.
Edit: Het plaatsen van dit bericht nam ongeveer - en ik overdrijf niet - een minuut in beslag. Niet normaal meer.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
cookies verwijderd? tijdelijke i-netbestanden? Keer uitloggen en weer inloggen? Ik roep maar wat hoor.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Traagheid blijft echt vervelend. Die compatibility view helpt een beetje, maar vooral het laden van icoontjes en afbeeldingen gaat ontzettend langzaam... Ik gebruik IE8 trouwens.
Edit: Het plaatsen van dit bericht nam ongeveer - en ik overdrijf niet - een minuut in beslag. Niet normaal meer.
ik heb je een PM gestuurd, hopelijk kunnen we vinden wat het probleem is
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Bij de updates staat nog meer één pagina. Zo mis ik vele topics als ik één dag niet meer op de site ben geweest. Ik werk met Internet Explorer.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Het verwijderen van een bericht lukt opeens ook niet meer. Wat is er allemaal aan de hand?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij de filmupdates zie ik meerdere pagina's, ook in Internet Explorer
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik nu ook weer. Maar zojuist echt niet. Heel vreemd.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
ik heb je een PM gestuurd, hopelijk kunnen we vinden wat het probleem is
Dank! Heb ondertussen geantwoord.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik gooi het hier maar even neer, ik zag er vanmiddag wat van op tv, misschien dat het kan helpen:
Consumententips - TROS Radar - trosradar.nl
Het kan ook vast aan andere dingen liggen, maar succes ermee in ieder geval!
Bij mij loopt het in ieder geval weer heel aardig. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Een website moet het natuurlijk gewoon doen zonder je hele computer op te hoeven schonen 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
@Jordy,
het heeft te maken met het laden van pagina's met afbeeldingen. Als er afbeeldingen staan (misschien ook avatars?) laadt hij gewoon erg traag...
Volgens dat screenshot van een paar dagen terug zou ik dus al IE 8 gebuiken, maar ikzelf heb daar mijn twijfels bij...
Ik heb er nog steeds erg last van. Ik krijg altijd linksonder de melding:
(X items resterend) bezig met afbeeldingen downloaden enz. enz.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zou je als test eens kunnen proberen om bij de internet instellingen je javascript uit te zetten? ik denk dat dat moet bij tools/options/security settings/custom level (of de nederlandse variant daarvan)
is het daarmee opgelost? niet dat dat de oplossing is, want zo doet de halve site het niet, maar dan weet ik of het aan de recent aangepaste javascript ligt of aan iets anders
supermovieman
-
- 177 messages
- 551 votes
Wanneer kunnen we verwachten dat de posters weer te zien zijn bij de filmlijsten?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wanneer ik weer tijd en zin heb om aan de site te werken, geen idee dus.
supermovieman
-
- 177 messages
- 551 votes
Hoeveel moet er gebeuren dan? Als ik vragen mag.
supermovieman
-
- 177 messages
- 551 votes
Oke, maar we kunnen wel verwachten dat het "uiteindelijk" weer zal zijn zoals het was?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Helemaal hetzelfde zal het niet worden, maar ik de mogelijkheid voor een grafische weergave komt wel weer terug denk ik.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Zou je als test eens kunnen proberen om bij de internet instellingen je javascript uit te zetten? ik denk dat dat moet bij tools/options/security settings/custom level (of de nederlandse variant daarvan)
is het daarmee opgelost? niet dat dat de oplossing is, want zo doet de halve site het niet, maar dan weet ik of het aan de recent aangepaste javascript ligt of aan iets anders
Pfoei, en dat vraag je aan een computer-analfabeet? 
Gaat dat via Start --> Instellingen --> Configuratiescherm --> Internetopties ofzo?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb even geen Nederlandstalige Explorer voor m'n neus 
Ik dacht misschien dat de wijzigingen van afgelopen weekend te "zwaar" waren voor iets oudere computers met Internet Explorer. Maar ik heb zojuist in een virtuele omgeving een trage computer met IE7 gesimuleerd, en daar ging de site gewoon prima in. Ik weet dus eigenlijk niet wat nou de oorzaak kan zijn, misschien toch tijdelijke verbinding problemen. Even in de gaten houden maar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.