• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.040 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Oh ik meende dat het een link was naar het toplijsten topic. Excuses.

Dan even opnieuw plaatsen.

jtsterkenburg

• 153 messages
  • 1324 votes

ik heb even proberen te zoeken in het forum, maar kon niks vinden erover. Ik vroeg me af kun je nou wel of niet plaatjes toevoegen in berichten op filmpagina's? Ik wou wat screenschots toevoegen bij mijn review van konig der diebe en in het forum kreeg ik het wel voor elkaar, maar op de filmpagina niet. Ik heb het wel eens gezien, plaatjes op een filmpagina en er is ook gewoon een knop voor, dus hoe krijg ik het voor mekaar?

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

kappeuter wrote:

Naar het schijnt zijn er op de zenders uit het standaard tv-zenderpakket, vandaag in totaal 3 films te zien.

Op maandag zijn niet zoveel films op tv.

http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php

TV-gids - Alle zenders - maandag 17 januari 2011 (vandaag) - Cinema.nl

Helaas, het TV-overzicht was toch niet helemaal compleet.

De docu "Bastøy" kwam vanavond op CANVAS om 23.40 uur;

En er kwam ook nog het eerste deel van de docu "De Risicojongens" op TV; op NED2 om 23.00 uur. Dit is een tweeluik, en het tweede deel volgt a.s. maandag 24 januari op NED2 om 23.00 uur.

Deze docu heb ik inmiddels ingestuurd!

En verder staan/stonden er nog een paar docu's niet in het TV-overzicht.

Ik heb Henk en Metalfist hierover reeds een PM gestuurd!

Ik probeer het zelf óók bij te houden, maar ik zie helaas ook wel eens wat over het hoofd...

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

jtsterkenburg wrote:

ik heb even proberen te zoeken in het forum, maar kon niks vinden erover. Ik vroeg me af kun je nou wel of niet plaatjes toevoegen in berichten op filmpagina's? Ik wou wat screenschots toevoegen bij mijn review van konig der diebe en in het forum kreeg ik het wel voor elkaar, maar op de filmpagina niet. Ik heb het wel eens gezien, plaatjes op een filmpagina en er is ook gewoon een knop voor, dus hoe krijg ik het voor mekaar?

Plaatjes/stills en screenshots mogen en kunnen niet worden geplaatst bij films op de filmpagina's!

Dat kunnen alléén moderators doen in bepaalde gevallen, zoals een nieuwe Nederlandse film.

Plaatjes/foto's en dergelijke kunnen wél op het Forum worden geplaatst, maar dus niet bij films zelf.

Een link naar een site of een foto plaatsen op een filmpagina kan wel! Succes!

jtsterkenburg

• 153 messages
  • 1324 votes

narva77 wrote:

(quote)

Plaatjes/stills en screenshots mogen en kunnen niet worden geplaatst bij films op de filmpagina's!

Dat kunnen alléén moderators doen in bepaalde gevallen, zoals een nieuwe Nederlandse film.

Plaatjes/foto's en dergelijke kunnen wél op het Forum worden geplaatst, maar dus niet bij films zelf.

Een link naar een site of een foto plaatsen op een filmpagina kan wel! Succes!

ah okee, die knop is er dus alleen voor moderators

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

jacobine_rodijk wrote:

Kon er even niets over vinden met verscheidene trefwoorden via de zoekfunctie dus hierbij dan. Is het een idee om onder 'Geregisseerd door' een extra lijn toe te voegen m.b.t. de scenarist van de film? Dat je net zoals bij de aanklikbare regisseurs aanduiding terecht komt op een pagina met het overige werk van diegene?

Wordt deze suggestie nog enigzins overwogen of is dit unaniem van het prikbord afgehaald?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dit wordt niet gedaan inderdaad, sorry

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

... enige toelichting mogelijk?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik ben het eens met de argumenten die er tegen zijn gegeven. Ik vind het persoonlijk niet bij de "belangrijke" informatie horen die in ons beknopte overzicht hoort te staan. Iemand anders wil weer de componist, de editor of de studio er bij zien.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Jordy wrote:

Iemand anders wil weer de componist, de editor of de studio er bij zien.

Ik was hier ook nog op ingegaan, ik weet niet of je enigzins nog in de tegen-argumenten kon vinden die ik had geplaatst?

(Heb al door dat het een done deal is, maar toch.)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb de hele discussie gelezen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik zie bij 2012 Doomsday, Pledge this, De Zeemeerman .... dat mensen erg lopen te rommelen met stemmen. Ik bedoel dus niet een stem wat verlagen of verhogen maar meer de uitersten. Dus 5.0 in plaats van 0.5. en andersom. Is daar nog wat aan te doen?

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Denk dat de mensen die wel de schoonheid in deze ''flop'' films zien, gewoon het gemiddelde flink omhoog willen krikken, makkelijkst te doen met 5 sterren. 0,5 sterren, vind ik genoeg spreken als we het over deze films hebben

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

Het is een beetje jammer dat sommige mensen alleen maar zwart-wit stemmen. Een film is leuk (5*) of een film was niet leuk (0,5*).

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Natuurlijk, ook al kan ik begrijpen dat mensen een film als Pledge this, 0,0 vinden. De ster is er niet voor niets, en het zou ook raar zijn om te zeggen dat het minstens 1 ster of 4,5 ster waard is... Het is iedereens mening, de mensen die zo stemmen, hebben toch meestal maar 10 berichten en 50 stemmen uitgebracht, zijn sowieso users die moviemeter niet serieus nemen, dat heb je nou eenmaal met zo'n actieve site.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

O ja, dat heb je natuurlijk ook alleen maar twee (zwart-wit) stemmers. Ik vind hem leuk en dan enige tijd later ik vind er niks aan dus van 5.0 naar 0.5. En inderdaad dat is de betekenis van de sterren, halve ster zeer slecht, 5 sterren zeer goed.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ik ben het wel met jullie eens, maar je kan moeilijk mensen verbieden om te stemmen zoals dit. Ik heb gister ook enorm veel films met een halfpuntje omlaag omdat ik een totaal ander stemgedrag een aantal jaar geleden had. Wat ik toen goed vind, vind ik nu gemiddeld.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dat geeft niet, ik heb ook bijna alle stemmen verlaagd, maar niet van het ene naar het andere uiterste.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Is het niet een idee (misschien al eerder onder aandacht gebracht) dat je kan zien bij een regisseur wat je gemiddelde stem op al zijn films is, en hoeveel dit er dan exact zijn.

Bijvoorbeeld:

Je hebt op 3 films van deze regisseur gestemt, met een gemiddelde van 3.81. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,77

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Volgens mij staat dat op de ideeën lijst.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Of trailers bij films plaatsen.

Daar zou ik dan weer heel blij van worden.

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Bij de meeste films kun je via een link al worden door verwezen naar de trailer.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

melvddonk wrote:

Of trailers bij films plaatsen.

Daar zou ik dan weer heel blij van worden.

Kijk nog eens goed....

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik heb gekeken, maar zie toch echt geen trailers.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

ik zie het.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Nice work!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Is het geen idee om bij de privéberichten ervoor te zorgen dat je een preview knop hebt zoals bij de gewone berichten bij films en op het forum? Ik gebruik de functie altijd om een bericht dat ik schrijf na te lezen en ik mis het eigenlijk wel daar.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Je kan topics in je persoonlijke updates zetten, doe ik zelf nooit.

Is het misschien geen goed idee om ook een optie te voorzien voor topics die je wil negeren? Zodat je dat topic kan aanvinken of iets dergelijks en dat je het dan nooit meer tegenkomt in de updates.

Ik zou enorm blij zijn met zo een optie.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Topic verwijderen uit mijn updates en er nooit meer een bericht in plaatsen kan toch ook?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.