• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.124 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Zou me niets verbazen. Doe maar een helemaal niets, nada, noppes voor de moeite

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

rep_robert wrote:

Als je een blanco blaadje inlevert krijg je ook een 1 slimpie

Maar als er iemand één antwoord juist heeft op zijn toets, en er is nog iemand die geen enkel antwoord juist heeft krijgen die allebei een 1 of wat? Dat is toch waanzin!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Een 5 een voldoende noemen is ook waanzin!

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Vind ik niet. Als je de helft van de antwoorden juist hebt ben je toch geslaagd? Of moet je in Nederland een 6 halen ofzo?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Helft vind ik ook niet voldoende, je moet echt wel meer dan de helft goed hebben. Een 5,5 is in Nederland een voldoende. 5 is echt een net niet getal voor prutsers Op je eindexamen lijst wordt alles naar boven of beneden afgerond. Dus je hebt dan alleen 1,2,3,4,5,6,7,8,9 of een 10. Logisch dat je er 5 onvoldoendes en 5 voldoendes bij hebt zitten toch? Zo wordt het je ook helemaal niet lastig gemaakt ja.

JDSsmetje wrote:

(quote)
Maar als er iemand één antwoord juist heeft op zijn toets, en er is nog iemand die geen enkel antwoord juist heeft krijgen die allebei een 1 of wat? Dat is toch waanzin!

Dan krijgt die andere met 1 vraag goed waarschijnlijk een 1,1 of een 1,2 Niet dat 1 vraag goed hebben op een toets ook maar enigzins goed kan zijn Dan ben je net zo'n prutser als degene met 0 vragen goed.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

JDSsmetje wrote:

Vind ik niet. Als je de helft van de antwoorden juist hebt ben je toch geslaagd? Of moet je in Nederland een 6 halen ofzo?

5,5 is hier voldoende. Dus we hebben een half puntje voordeel op jullie ja.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Echt logisch vind ik het toch allemaal niet...

Komt natuurlijk ook omdat ik het niet gewend ben.

rep_robert wrote:

Logisch dat je er 5 onvoldoendes en 5 voldoendes bij hebt zitten toch?

Inderdaad, dat is hier ook het geval met dat verschil dat een vijf op de kop wel geslaagd is. Zo dus:

4,99 - niet geslaagd

5,00- wel geslaagd

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Ikv ind een 5 dan ook weinig, kijk hoever dat van de goede cijfers verwijderd zit. Dat kan je dan toch geen voldoende vinden? Wij vinden dat weer raar

SaBBeS

• 49 messages
  • 186 votes

rep_robert wrote:

Helft vind ik ook niet voldoende, je moet echt wel meer dan de helft goed hebben. Een 5,5 is in Nederland een voldoende. 5 is echt een net niet getal voor prutsers Op je eindexamen lijst wordt alles naar boven of beneden afgerond. Dus je hebt dan alleen 1,2,3,4,5,6,7,8,9 of een 10. Logisch dat je er 5 onvoldoendes en 5 voldoendes bij hebt zitten toch? Zo wordt het je ook helemaal niet lastig gemaakt ja.

(quote)

Dan krijgt die andere met 1 vraag goed waarschijnlijk een 1,1 of een 1,2 Niet dat 1 vraag goed hebben op een toets ook maar enigzins goed kan zijn Dan ben je net zo'n prutser als degene met 0 vragen goed.

1,1 of 1,2 is nog genanter, want dat betekent dat je wel de toets hebt zitten maken en er echt niks van bakt, dan kun je beter maar een blanco briefje inleveren, dan kun je nog stoer doen

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

stfuympos wrote:

Wat heb ik aangericht.

Ik vind het alleen jammer meer niet, helemaal omdat hier op mm films niet in "cijfers" maar in "sterren" worden beoordeeld.

En voor zover ik weet zal dit stem systeem nooit meer veranderd worden dus in die zin is de discussie idd. nutteloos.

Wat heb je aangericht.

Boven de sterren, staan de cijfers. In het recente verleden waren alleen cijfers en toen is overgegaan op ook het sterrensysteem. Dus beide mogelijkheden zijn er eigenlijk.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Hoe wordt eigenlijk geselecteerd welke film er bij het Belgische televisieoverzicht op de homepagina staat?

Vandaag staat er de film Leonera met amper 31 stemmen en een gemiddelde van 3,58*.

Je zou toch denken dat een film als The Last Samurai de voorkeur zou moeten krijgen met 3154 stemmen en een gemiddelde van 3,66*. Of anders Burn after Reading met 2413 stemmen en een gemiddelde van 3,25*.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Misschien om minder bekende films onder de aandacht te brengen? Het is maar een gok.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

De voorpagina is gelijk voor Nederlandse en Belgische users.

Aangezien MovieMeter een Nederlandse site is wordt er een film gekozen die op een zender in het standaard Nederlandse tv-zender pakket te zien is. The Last Samurai en Burn after Reading vallen dus af.

Er wordt automatisch een film gekozen die de meeste berichten heeft.

Dit wordt wel eens overruled als er interessantere tv-tips bij zitten. Daarbij worden soms ook kleine films gekozen met weinig stemmen, maar met een hoog gemiddelde (Leonera in dit geval).

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Bedankt voor de uitleg kappeuter, maar die homepagina is toch niet altijd gelijk.

Wij hebben nu bijvoorbeeld Un Long Dimanche de Fiançailles op de homepagina, en de Nederlandse users zien Rush Hour 3.

Edit: Nu is het wel hetzelfde, Sunset Blvd voor zowel Belgie als Nederland.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er kan door moderators alleen een film uit Nederlandse zenders geselecteerd worden. Hier zit ook zenders als Nederland 3 bij, die ook in het Vlaamse pakket zitten.

Als kappeuter dus een film van Nederland 3 selecteert dan zal ik dit ook gevolgen hebben voor de Belgische tip, die zal dan hetzelfde zijn. Als hij een film van RTL4 selecteert zullen Belgen weer gewoon de "populairste" film op de homepage zien.

movierobert

• 168 messages
  • 1833 votes

Ik kan niet zien welke films er vandaag komen, alleen de 3 met de dvd hoes erbij. Iemand zelfde probleem of licht dit aan mijn computer?

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Zelfde probleem hier.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Maandag is sowieso niet echt een filmavond, misschien komen er maar 3 op de tv?

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Ik bekijk dat overzicht dagelijks en heb dit niet eerder meegemaakt.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Jessen0wnt wrote:

Maandag is sowieso niet echt een filmavond, misschien komen er maar 3 op de tv?

Dat kan niet, er zijn echt wel veel meer films op tv. Bij "binnenkort" staan er ook bijna geen films vermeld.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Kijk je effe op tvgids.nl klaariskees

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Het gaat er in dit topic juist om Jordy te attenderen op zaken die niet werken.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

movierobert wrote:

Ik kan niet zien welke films er vandaag komen, alleen de 3 met de dvd hoes erbij. Iemand zelfde probleem of licht dit aan mijn computer?

Naar het schijnt zijn er op de zenders uit het standaard tv-zenderpakket, vandaag in totaal 3 films te zien.

Op maandag zijn niet zoveel films op tv.

http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php

TV-gids - Alle zenders - maandag 17 januari 2011 (vandaag) - Cinema.nl

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76936 votes

movierobert wrote:

Ik zie het probleem niet er komen gewoon geen meer films

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Maar normaal gesproken worden ze toch óók nog eens genoemd onder aan de pagina, dus zonder poster?

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Naar het schijnt zijn er op de zenders uit het standaard tv-zenderpakket, vandaag in totaal 3 films te zien.

Op maandag zijn niet zoveel films op tv.

http://www.filmtotaal.nl/filmsoptv.php

TV-gids - Alle zenders - maandag 17 januari 2011 (vandaag) - Cinema.nl

Er was toch een probleem want nu staan er wel films als je verder klikt bij "het complete tv-overzicht voor vandaag", ook bij "binnenkort" staan er veel meer films vermeld. Bij de Vlaamse versie althans...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Dragon wrote:

Er was toch een probleem want nu staan er wel films als je verder klikt bij "het complete tv-overzicht voor vandaag", ook bij "binnenkort" staan er veel meer films vermeld. Bij de Vlaamse versie althans...

Zou goed kunnen. Op dit moment zie ik geen probleem meer met het tv-overzicht.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

narva77 wrote:

Maar normaal gesproken worden ze toch óók nog eens genoemd onder aan de pagina, dus zonder poster?

Alleen als er meer dan 3 films zijn op die dag

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Misschien handig als je dan ook mijn bericht erbij had laten staan met een link naar een top100 van 1000+ stemmers..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.