- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Oké, dan formuleer ik mijn vraag ook even anders: waarom doen we niet aan dit soort spelletjes, maar mogen niet- filmgerelateerde topics zoals horloges, bier, kleding, smakelijk eten etc en het "verzin er een tekst bij" spel dan wel?
Waarom mag een topic waar een foto geplaatst wordt en je een tekst moet verzinnen wel, en een topic waar een tekst staat en een foto bij moet, niet?
Is toch hetzelfde, maar dan andersom?
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Misschien daarom juist, omdat het al bestaat 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
MovieMeter is een filmsite waar ook over andere dingen gesproken kunnen worden. Dat is dus een nevenfunctie, maar geen primair doel van de site. Voor topics (dus niet alle filmtopics) zijn er grenzen voor wat relevant is. Iets als 'wat voor merk wc-papier hebben de mm-gebruikers' zal ook niet geaccepteerd worden. De voorbeelden die je zelf aandraagt (kleding, smakelijk eten etc.) zijn al topics die wat dat betreft op het randje zitten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Oké, duidelijk.
Vond het een beetje krom.
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Dit n.a.v. het sluiten van Overigen >> Algemeen >> opzoeken spelletje. .
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Leuk idee. Ik wou laatst een topic opstarten: 'Aan welke film en/of personage denk je bij je voorganger', maar wist niet of dat mocht.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Daarom heb ik 't maar niet gedaan. Te familiair ofzo.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Maar op welke acteur lijk je mag wel? 
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
of deze 'wat is je piraten naam'
.
Maar zonder gekheid, als de mods het liever niet hebben, zal daar wel een gedachte achter liggen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het wordt steeds ergerlijker dat de site er om 0:00 uur een paar minuten uitligt. Verre van vriendelijk ook. Als er bepaalde scripts uitgevoerd worden, waarom dan om 0:00 precies en niet tussen 3:00-6:00, als dat daluren zijn?
Deze scripts worden door de host centraal uitgevoerd. Wat voor ons daluren zijn, zijn dat voor andere sites misschien weer niet. Dat de site er bij het maken van een backup uit ligt komt door een slordigheid in de technische opzet van de site, maar ik vind het probleem persoonlijk niet belangrijk genoeg om hier veel tijd in te steken.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Je kunt sinds eergisteren de Filmlog niet verder terugbekijken dan Januari 2010. Is dit de bedoeling of een bug?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Afgelopen november legde stephan73 zijn crewtaken neer.
Inmiddels hebben we een vervanger gevonden in de persoon van Zinema.
Hij gaat de crew helpen met behandelen van toevoegingen en correcties.
Zinema, welkom bij de crew en veel succes en plezier! 
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Mooi om je erbij te hebben Zinema!
Veel succes en plezier!
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Lijkt me een prima versterking! Succes en have fun!
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Welkom Zinema en veel plezier gewenst met de nieuwe taak.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
Gefeliciteerd Zinema en succes met je nieuwe taak!
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Ik vind het een beetje jammer dat Moviemeter van die twijfelachtige reclames laat zien met "Gratis uw pc laten scannen" - we weten allemaal wat voor zooi je binnenhaalt als je daar op klikt. Zou leuk zijn als MM dat soort reclames zou weren (als dat uberhaupt mogelijk is).
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik vind het een beetje jammer dat Moviemeter van die twijfelachtige reclames laat zien met "Gratis uw pc laten scannen" - we weten allemaal wat voor zooi je binnenhaalt als je daar op klikt. Zou leuk zijn als MM dat soort reclames zou weren (als dat uberhaupt mogelijk is).
De kwaliteit die je binnenhaalt bij het klikken op "chatten en daten met alleenstaande mama's", wat ik op dit moment onderaan zie staan, is waarschijnlijk ook eerder bedenkelijk...
Maar ik denk niet dat Moviemeter daar inspraak in heeft - hoewel het misschien wel kan gemeld worden.
SnakeDoc
-
- 4687 messages
- 2243 votes
Ze helpen me ook niet echt van m n overgewicht af te komen met al die hamburger en pizza reclames 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Deze scripts worden door de host centraal uitgevoerd. Wat voor ons daluren zijn, zijn dat voor andere sites misschien weer niet. Dat de site er bij het maken van een backup uit ligt komt door een slordigheid in de technische opzet van de site, maar ik vind het probleem persoonlijk niet belangrijk genoeg om hier veel tijd in te steken.
Het is me echter al een paar keer voorgekomen dat ik aan het reageren was/een recensie schreef en die verloren ging omdat net de klok tussen 0:00-0:03 uur stond. Dat frustreerde mij zodanig dat ik dat weer even moest melden.
Dat de site even niet bereikbaar is, soit, daar kan ik mee leven. Maar berichten die verdwijnen in de void van de internetz, die ik opnieuw moet proberen te herinneren en herschrijven, dat bedoelde ik met 'onvriendelijk'. Ik vind dat melden als een bug waardig.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Je weet dat de site er om 0:00 een paar minuten uit ligt. Dan weet je toch ook dat je geen berichten / recensies door moet voeren rond die tijd toch?
Wacht je gewoon ff een paar minuten. Geen probleem. Ik heb dit overigens ook een keer gehad en toen gingen mijn gegevens niet verloren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.