• 178.306 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.376.921 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Oké, dan formuleer ik mijn vraag ook even anders: waarom doen we niet aan dit soort spelletjes, maar mogen niet- filmgerelateerde topics zoals horloges, bier, kleding, smakelijk eten etc en het "verzin er een tekst bij" spel dan wel?

Waarom mag een topic waar een foto geplaatst wordt en je een tekst moet verzinnen wel, en een topic waar een tekst staat en een foto bij moet, niet? Is toch hetzelfde, maar dan andersom?

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2582 votes

Misschien daarom juist, omdat het al bestaat

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

MovieMeter is een filmsite waar ook over andere dingen gesproken kunnen worden. Dat is dus een nevenfunctie, maar geen primair doel van de site. Voor topics (dus niet alle filmtopics) zijn er grenzen voor wat relevant is. Iets als 'wat voor merk wc-papier hebben de mm-gebruikers' zal ook niet geaccepteerd worden. De voorbeelden die je zelf aandraagt (kleding, smakelijk eten etc.) zijn al topics die wat dat betreft op het randje zitten.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Oké, duidelijk. Vond het een beetje krom.

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

Elineloves wrote:

Dit n.a.v. het sluiten van Overigen >> Algemeen >> opzoeken spelletje. .

Maak je toch een spelletje over filmstills opzoeken met bepaalde onderwerpen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Leuk idee. Ik wou laatst een topic opstarten: 'Aan welke film en/of personage denk je bij je voorganger', maar wist niet of dat mocht.

mikey

• 28990 messages
  • 5141 votes

Hmmmm... dat wordt weer zo prsnlk

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Daarom heb ik 't maar niet gedaan. Te familiair ofzo.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Maar op welke acteur lijk je mag wel?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ja. Krom he.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

of deze 'wat is je piraten naam' .

Maar zonder gekheid, als de mods het liever niet hebben, zal daar wel een gedachte achter liggen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

riesma wrote:

Het wordt steeds ergerlijker dat de site er om 0:00 uur een paar minuten uitligt. Verre van vriendelijk ook. Als er bepaalde scripts uitgevoerd worden, waarom dan om 0:00 precies en niet tussen 3:00-6:00, als dat daluren zijn?

Deze scripts worden door de host centraal uitgevoerd. Wat voor ons daluren zijn, zijn dat voor andere sites misschien weer niet. Dat de site er bij het maken van een backup uit ligt komt door een slordigheid in de technische opzet van de site, maar ik vind het probleem persoonlijk niet belangrijk genoeg om hier veel tijd in te steken.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2378 votes

Je kunt sinds eergisteren de Filmlog niet verder terugbekijken dan Januari 2010. Is dit de bedoeling of een bug?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Afgelopen november legde stephan73 zijn crewtaken neer.

Inmiddels hebben we een vervanger gevonden in de persoon van Zinema.

Hij gaat de crew helpen met behandelen van toevoegingen en correcties.

Zinema, welkom bij de crew en veel succes en plezier!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Mooi om je erbij te hebben Zinema! Veel succes en plezier!

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Gefeliciteerd Zinema!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Lijkt me een prima versterking! Succes en have fun!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Geweldige aanwinst, congrats Zinema!

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Gefeliciteerd Zinema en welkom!

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

Welkom Zinema en veel plezier gewenst met de nieuwe taak.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Gefeliciteerd Zinema!

stephan73

• 6269 messages
  • 14446 votes

Gefeliciteerd Zinema en succes met je nieuwe taak!

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3469 votes

Ik vind het een beetje jammer dat Moviemeter van die twijfelachtige reclames laat zien met "Gratis uw pc laten scannen" - we weten allemaal wat voor zooi je binnenhaalt als je daar op klikt. Zou leuk zijn als MM dat soort reclames zou weren (als dat uberhaupt mogelijk is).

simonvinkie

• 2271 messages
  • 827 votes

Gefeliciteerd Zinema!

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

tukkerstein wrote:

Ik vind het een beetje jammer dat Moviemeter van die twijfelachtige reclames laat zien met "Gratis uw pc laten scannen" - we weten allemaal wat voor zooi je binnenhaalt als je daar op klikt. Zou leuk zijn als MM dat soort reclames zou weren (als dat uberhaupt mogelijk is).

De kwaliteit die je binnenhaalt bij het klikken op "chatten en daten met alleenstaande mama's", wat ik op dit moment onderaan zie staan, is waarschijnlijk ook eerder bedenkelijk... Maar ik denk niet dat Moviemeter daar inspraak in heeft - hoewel het misschien wel kan gemeld worden.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Welkom bij de club, Zinema!

SnakeDoc

• 4687 messages
  • 2243 votes

Ze helpen me ook niet echt van m n overgewicht af te komen met al die hamburger en pizza reclames

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Jordy wrote:

Deze scripts worden door de host centraal uitgevoerd. Wat voor ons daluren zijn, zijn dat voor andere sites misschien weer niet. Dat de site er bij het maken van een backup uit ligt komt door een slordigheid in de technische opzet van de site, maar ik vind het probleem persoonlijk niet belangrijk genoeg om hier veel tijd in te steken.

Een deel niet jouw 'schuld' (vervelend woord), een deel weer wel, maar ik snap dat je het al druk genoeg hebt met ander punten.

Het is me echter al een paar keer voorgekomen dat ik aan het reageren was/een recensie schreef en die verloren ging omdat net de klok tussen 0:00-0:03 uur stond. Dat frustreerde mij zodanig dat ik dat weer even moest melden.

Dat de site even niet bereikbaar is, soit, daar kan ik mee leven. Maar berichten die verdwijnen in de void van de internetz, die ik opnieuw moet proberen te herinneren en herschrijven, dat bedoelde ik met 'onvriendelijk'. Ik vind dat melden als een bug waardig.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Je weet dat de site er om 0:00 een paar minuten uit ligt. Dan weet je toch ook dat je geen berichten / recensies door moet voeren rond die tijd toch? Wacht je gewoon ff een paar minuten. Geen probleem. Ik heb dit overigens ook een keer gehad en toen gingen mijn gegevens niet verloren.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ook langs deze weg welkom Zinema!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.