- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Je weet dat de site er om 0:00 een paar minuten uit ligt. Dan weet je toch ook dat je geen berichten / recensies door moet voeren rond die tijd toch?
Wacht je gewoon ff een paar minuten. Geen probleem. Ik heb dit overigens ook een keer gehad en toen gingen mijn gegevens niet verloren.
Bij mij ook niet, even een refreshen en het stond er gewoon weer.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Gewoon pagina laten staan en refreshen om 3 over 12. In het ergste geval staat je bericht er dan 2 keer. Wat je dus niet moet doen is de pagina wegklikken 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Je weet dat de site er om 0:00 een paar minuten uit ligt. Dan weet je toch ook dat je geen berichten / recensies door moet voeren rond die tijd toch?
)
Bij mij ook niet, even een refreshen en het stond er gewoon weer.
Maar goed, Jordy heeft aangegeven dat dit niet zijn prioriteit is, dus zal ik er mee moeten leven. Het blijft een bug die hij (als eigenwijze programmeur (pleonasme)) niet direct wil aanpakken en ik (als eigenwijze programmeur (pleonasme)) weer meldde. 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wat vaak helpt is een bericht te 'previewen'. Ik doe het regelmatig om een alinea na te lezen maar wanneer er dan iets misloopt, heb je toch nog altijd hetgeen je het gepreviewed (als dit een zelfs een woord is...)
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Als je in een discussie verwikkeld zit, ga je niet op de klok kijken hoe laat het precies is.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Voordat ik een recensie post, kopieer ik hem altijd. Mocht de site vastlopen, dan ben ik het ieder geval niet kwijt. Een berichtje kwijt raken is niet zo erg, een lange recensie wel. Ik snap alleen het gezeur niet zo. Het is al jaren een feit dat om 0.00 uur de site een minuut of 3 eruit ligt. Gewoon op letten.
@ Zinema, succes 
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Ja, nog Gefeliciteerd Zinema!
Have fun.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
Firefox wil trouwens nogal eens hardnekkig cachen dat de site niet bereikbaar is. Da's dan wel redelijk storend, aangezien je er niet meer opraakt zonder één en ander af te sluiten of op te ruimen.
simonvinkie
-
- 2271 messages
- 827 votes
Voordat ik een recensie post, kopieer ik hem altijd. Mocht de site vastlopen, dan ben ik het ieder geval niet kwijt. Een berichtje kwijt raken is niet zo erg, een lange recensie wel. Ik snap alleen het gezeur niet zo. Het is al jaren een feit dat om 0.00 uur de site een minuut of 3 eruit ligt. Gewoon op letten.
@ Zinema, succes
Klopt ja, dat is vreselijk vervelend als dat gebeurt. Had ik laatste ook bij Quo Vadis. Een enorm lange recensie getikt, valt de laptop uit omdat de stekker er niet in zat, dan baal je toch wel ff.
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
Klopt, wordt aan gewerkt. 
Edit: Is verholpen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Als je bij een willekeurige user onder het kopje Top 10 op het linkje open social gadget klikt komt er een screenshot in beeld van iGoogle wat buiten de layout staat.
Volgens mij is het een kwestie van het plaatje centreren o.i.d.

narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Uhm, kweetniet, hier is iets vreemds aan de hand: 
Bij de film "Toast" staat dat de film op IMDb 109 stemmen heeft (op moment van schrijven) met een gemiddelde van 7,3.
Maar als je op IMDb zélf kijkt heeft hij maar 99 stemmen, met een gemiddelde van 7,4.
Nu komt het vaak voor dat MM een dag áchterloopt op IMDb (met doorberekenen van de stemmen enz.), maar ik heb nog nóóit meegemaakt dat MM vóór loopt op IMDb..... 
Volgens mij is het tevens NIET mogelijk op IMDb om stemmen te verwijderen.
Tenminste, je kan wél je stemmen verwijderen op IMDb, maar dat wordt volgens mij NIET doorberekend in het totaal aantal votes van een film!
Een mogelijke verklaring zou zijn dat moderators/crew van IMDb een aantal stemmen zélf hebben verwijderd, bv. i.v.m. fraude, dubbele accounts ofzo. Een andere verklaring heb ik niet.
Of MovieMeter moet een nieuwe mod/crewlid hebben; Nostradamus....
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Afgelopen november legde stephan73 zijn crewtaken neer.
Inmiddels hebben we een vervanger gevonden in de persoon van Zinema.
Hij gaat de crew helpen met behandelen van toevoegingen en correcties.
Zinema, welkom bij de crew en veel succes en plezier!
Hartelijk gefeliciteerd Zinema! 
Veel plezier en succes, en vooral ook heel veel sterkte!
PS, ben jij soms de Nostradamus (zie bericht hierboven)? 
Zinema (crew films)
-
- 10270 messages
- 7281 votes
PS, ben jij soms de Nostradamus (zie bericht hierboven)?
Neen, al mag ik graag in de toekomst kijken. 
Hartelijk dank iedereen voor de felicitaties etc. Erg vriendelijk!
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Nu komt het vaak voor dat MM een dag áchterloopt op IMDb (met doorberekenen van de stemmen enz.), maar ik heb nog nóóit meegemaakt dat MM vóór loopt op IMDb..... 
hoe bedoel je met doorberekenen, of met stemmen?
Neem bijvoorbeeld deze film Malle Gevallen (1934) loopt MM toch voor?
Overigens nog gefelicteerd en veel succes Zinema.
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Nee, ik bedoelde de link op een willekeurige filmpagina op MM naar IMDb. Alle films/docu's die ook op IMDb staan, daar staat op MM een directe link naar IMDb, linksboven;

Het kán toch niet dat de IMDb-link op MM zegt dat die film "Toast" 109 stemmen heeft op IMDb, terwijl als je op IMDb zélf kijkt de film maar 99 stemmen heeft ???
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik zie wat je bedoelt. mal geval inderdaad. 
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Ik denk dat IMDb zélf een aantal stemmen heeft verwijderd, i.v.m. fraude of dubbele accounts ofzo. Erg vreemd inderdaad....
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
De film "Unstoppable" heeft een andere titel gekregen; hij heet nu "The Honey Killer".
Zal waarschijnlijk te maken hebben met die "andere" "Unstoppable", dat ze kozen voor een andere titel.
Site en poster:
The Honey Killer - The movie, coming soon. - thehoneykiller.com
Op IMDb heet hij nog steeds "Unstoppable", maar ze hebben wél al de nieuwe filmposter geplaatst van "The Honey Killer";
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Het grote taaltopic
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
@narva:
Dan zal de titel op IMDb aanstonds ook verbeterd worden.
Ik heb de titel en de poster aangepast. Je had uiteraard ook zelf een correctie kunnen indienen.
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Ja klopt, maar dan weet ik niet of het geaccepteerd zou worden.
Maar bedankt Kapp! 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Kan iemand me 1 keer uitleggen waarom Seven Pounds met 3,78 sterren en meer dan 2000 stemmen en uit 2008 niet in de top 250 komt?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Hier wordt de verkeerde Loft genoemd volgens mij:
http://www.moviemeter.nl/cinema/now/
Het zou deze moeten zijn:
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.