- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Was deze er ooit niet afgehaald?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Waarom zou dat zijn gebeurd? Zolang de film uit x aantal % interviews bestaat, mag hij erop geloof ik.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Hmm, blijkbaar is hij er ondertussen toch afgehaald...
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Is niet bekend als ik op de link klik.
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Is niet bekend als ik op de link klik.
Dat zegt Metalfist toch ook?
Hmm, blijkbaar is hij er ondertussen toch afgehaald...
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Het televisieoverzicht is nog niet helemaal compleet, Some Like It Hot bijvoorbeeld 1e kerstdag staat er nog niet tussen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Het klopte inderdaad dat het Vlaamse televisieoverzicht nog niet compleet was. Mijn excuses hiervoor maar ik heb onverwachts een aantal dagen met serieuze koorts in bed geleden met alleen maar een aantal films waar in met een half oog naar heb gekeken. De kracht om gewoon nog maar de computer te gebruiken was er dus niet.
Normaal gezien is het nu terug in orde 
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Je hoeft geen excuses te maken natuurlijk, maar ik dacht dat het wellicht over het hoofd gezien was.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hoi allemaal. Ik leef nog, de site gelukkig ook 
Zal over een week of 2 als ik terug ben even de vragen van de afgelopen weken beantwoorden. Fijne dagen allemaal, de toplijst van het jaar moet als het goed is op oudjaarsdag om 12.00 verschijnen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Terwijl Nederland zo'n beetje ingesneeuwd is lig jij lekker op het strand met kerst. (Edit: na het lezen van het vakantietopic, blijkt het weer nu ook wat tegen te zitten) We zullen het proberen vol te houden zo zonder jou, maar het is moeilijk hoor, Jordy! Fijne feestdagen! 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Is een 'Markeer alles als gelezen'-knop niet wat? Steeds als ik bepaalde topics heb gecheckt blijft het topicicoontje oranje, best verwarrend soms.
En nog een fijne vakantie verder Jordy! 
juliegirlxoxo
-
- 197 messages
- 734 votes
In De Site > Algemeen > Vraagje:
Zou het ook mogelijk kunnen zijn om bij Televisie zelf ook films te zetten,want ikzelf woon in België het het is best irritant dat ik niet weet wat er komt in België.
Gewoon vraag...als het niet kan snap ik het best
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
- Ga naar mijn profiel
- Tabblad Instellingen
- Toon films die in Vlaanderen op tv zijn aanvinken.
- Opslaan
Dan zie je alle films die in België op tv komen.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Geboortejaar en jaar van overlijden klopt niet helemaal.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Er staat bij Enter The Void dat die in het Kriterion in Amsterdam draait, maar daar draait ie helemaal niet meer.
Verder is die bioscoopinfo dus niet volledig, want Citizen Kane draait op 3 januari in datzelfde Kriterion. Evenals L.A. Confidential, welke dus wél bij de bioscoopinfo staat.
Citizen Kane - Bioscoop Amsterdam Filmtheater/Cafe Kriterion
L.A. Confidential - Bioscoop Amsterdam Filmtheater/Cafe Kriterion
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2378 votes
Hij heeft daar deze week gewoon wel gedraaid hoor.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2933 votes
Eergister stond hij er ook nog gewoon tussen, maar was hem vanochtend ook al kwijt. Staat nergens meer, ook niet op de website zelf. Dus of het is een foutje op de website, of hij draait niet meer.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zou het in de toekomst mogelijk zijn dat als je een forumtopic hebt aangemaakt en je wil daarna de titel iets aanpassen dat dit makkelijk kan?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5983 votes
Er staat bij Enter The Void dat die in het Kriterion in Amsterdam draait, maar daar draait ie helemaal niet meer.
Verder is die bioscoopinfo dus niet volledig, want Citizen Kane draait op 3 januari in datzelfde Kriterion. Evenals L.A. Confidential, welke dus wél bij de bioscoopinfo staat.
Citizen Kane - Bioscoop Amsterdam Filmtheater/Cafe Kriterion
L.A. Confidential - Bioscoop Amsterdam Filmtheater/Cafe Kriterion
Die informatie houden we zelf niet bij en kunnen we niet aanpassen. Die komt rechtstreeks van de Belbios site.
Nou kan het dus ook zijn dat er voorstellingen zijn bij bioscopen die niet met Belbios werken en dan wordt de voorstelling hier niet vermeld. Maar de meeste bioscopen werken wel met Belbios.
Jessen0wnt
-
- 3199 messages
- 2582 votes
Ik weet niet of dit al eerder is genoemd, een te groot topic om het af te lezen, maar zou het niet een leuk gegeven zijn om polls op de home te zetten. Bijvoorbeeld elke week/maand een nieuwe. Vragen kunnen over nieuwe bioscoopfilms gaan, maar ook over de site zelf. Leek mij wel een interessant gegeven, als de vragen leuk bedacht zijn. Of is dat een heel cheap idee
?
w8jij17
-
- 43 messages
- 0 votes
Ik kom vrijwel nooit op het forum, dus vergeef het me als het al eens is voorgesteld.
Waarom geen documeter voor documentaires?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Documentaires langer dan 45 minuten zijn in ieder geval gewoon een onderdeel van deze site. Documentaire is wat dat betreft ook gewoon film.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2208 votes
Bij Zoeken (naar films) zou het interessant zijn om een checkbox te hebben:
'alleen top-250 films'. Als je dit combineert met 'enkel films die ik niet gezien heb',
kan je sneller te weten komen welke films uit de top-250 je nog niet gezien hebt.
Dan moet je niet steeds de volledige lijst overlopen.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Dat kan ook makkelijk via de functie 'genereer stemtabel': http://www.moviemeter.nl/votingtable
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik vraag me een beetje af waarom er niet gedaan mag worden aan niet-gerelateerde spelletjes, maar wel talloze topics bestaan die niet over films gaan, zoals horloges, bier, kleding, smakelijk eten etc.
Dit n.a.v. het sluiten van Overigen >> Algemeen >> opzoeken spelletje.
Overigen >> Algemeen >> Het "verzin er een tekst bij" spel zou dan ook gesloten moeten worden, als er één lijn getrokken zou worden.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik heb mijn zin een beetje aangepast; ik had even voorbij dit voorbeeld (en misschien nog andere voorbeelden) gekeken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.