• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.242 actors
  • 9.374.469 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat je bepaalde topics en/of users kunt toevoegen aan je persoonlijke updates.

Blaadje, pijltje [permalink] geplaatst op 21 juni 2010, 21:51 uur

Op het blaadje klikken.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Joera wrote:

Als ik bij updates kijk zie je alle films staan waar laatst gereageerd is? Ik wil alleen zien wanneer er reacties geplaatst zijn bij een film waar ik ook gereageerd heb. Logisch, want die films heb ik gezien, dus dan wil ik andermans mening ook lezen. Maar ik kan toch niet onthouden op welke films ik allemaal heb gereageerd?

Je hebt gewoon persoonlijke updates voor de films waar je zelf iets hebt achtergelaten (links in het beeld in het rijtje van je top10, berichten e.d). Kun je ook zelf toevoegen zonder iets achter te laten, als je er toch van up-to-date gehouden wilt worden.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Opmerking:

Ik mis een recensiefilter in het televisieforum.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Joera wrote:

Als ik bij updates kijk zie je alle films staan waar laatst gereageerd is? Ik wil alleen zien wanneer er reacties geplaatst zijn bij een film waar ik ook gereageerd heb. Logisch, want die films heb ik gezien, dus dan wil ik andermans mening ook lezen. Maar ik kan toch niet onthouden op welke films ik allemaal heb gereageerd?

Excuus, bedoelde het kopje 'Mijn Updates'. Waar je reageert wordt (als het goed is) automatisch aan 'Mijn Updates' toegevoegd, en anders kan je het ook handmatig in het topic zelf toevoegen.

Joera

• 67 messages
  • 46 votes

DonOswaldo wrote:

(quote)

Excuus, bedoelde het kopje 'Mijn Updates'. Waar je reageert wordt (als het goed is) automatisch aan 'Mijn Updates' toegevoegd, en anders kan je het ook handmatig in het topic zelf toevoegen.

Je hebt helemaal gelijk!

Stom dat ik dat niet eerder gezien heb, alle films waar ik gereageerd heb staan er inderdaad bij.

Bedankt voor de uitleg allen

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik heb het er niet bij staan zie ik,dus zal die functie wel uitgeschakeld hebben. Even zoeken.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Elineloves wrote:

Ik heb het er niet bij staan zie ik,dus zal die functie wel uitgeschakeld hebben. Even zoeken.

Bij Profiel -> Updates:

'Discussies waar ik een bericht plaats automatisch toevoegen aan Mijn Updates' aanvinken.

Alleen waar je tot nu toe gereageerd heb komt er dan niet in te staan, dat zou handmatig moeten (meen ik me te herinneren).

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het blijft een feedback topic, hehe. (Was maar een grapje hoor!)

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Heb dit een aantal jaar geleden gevraagd en was toen niet mogenlijk .. zijn toch wat jaartjes overheen gegaan dus ik probeer het weer eens.

Is het mogenlijk om je usernaam aan te passen ?

Ik zou zo graag de M van mikoz als hoofdletter willen

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ik zou 't zelf ook willen, maar begrijp wel waarom dit niet kan. Uitzonderingen (zoals hoofdletter idd) zouden moeten kunnen echter, op aanvraag o.i.d

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Je zou het altijd aan een mod kunnen vragen, net als emailadres wijzigen. Het probleem kan alleen zijn dat de backend werkt met een letterlijke verwijzing naar je naam, kapitalen en al. Dat verwacht ik eigenlijk niet, maar dat kan een probleem zijn.

Het veranderen van username zelf, dus van Henk naar Piet o.i.d., vind ik vrij onnodig. Een aanpassing in spelling, die je wel eens als tiener vrij 'tienerig' of BrEeZaH spelt, snap ik wel.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

mikoz wrote:

Ik zou zo graag de M van mikoz als hoofdletter willen

Héy, dat denk ik ook al een paar jaar. Net hetzelfde probleempje.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Deze film is nu op tv, maar staat niet in het tv-overzicht:

Kike Like Me (2007)

Comedy central zendt nu ook elke vrijdag een speelfilm uit, met Nederlandse ondertiteling. Kunnen deze ook worden opgenomen in het televisie-overzicht?

stinissen (crew films & series)

• 23443 messages
  • 76931 votes

Simon Smith wrote:

Deze film is nu op tv, maar staat niet in het tv-overzicht:

Kike Like Me (2007)

Comedy central zendt nu ook elke vrijdag een speelfilm uit, met Nederlandse ondertiteling. Kunnen deze ook worden opgenomen in het televisie-overzicht?

Staat erbij

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Sorry, mijn bericht was misschien verwarrend, maar Kike like me is nu op Nederland 2, en vanavond op Comedy Central is de film The Real Blonde.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Denk dat het gewoon niet mogelijk is, als een iemand zijn naam aangepast krijgt, komen er daarna nog 50 anderen die er iets aan willen veranderen.

stinissen (crew films & series)

• 23443 messages
  • 76931 votes

Simon Smith wrote:

Sorry, mijn bericht was misschien verwarrend, maar Kike like me is nu op Nederland 2, en vanavond op Comedy Central is de film The Real Blonde.

aangepast

De film Superbad heeft wel een IMDB id, maar zonder de eerste 0 (nul), namelijk 829482 terwijl het 0829482 moet zijn.

Hierdoor kan de MovieMeter API 'm niet vinden, want die vereist 7 tekens met voorloop nullen. Misschien kan iemand het IMDB id corrigeren (en controleren of er niet nog meer van dit soort te korte ID's in de database zitten?).

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Aangepast. Zo'n correctie kan je trouwens ook doorgeven via het corrigeren-tabblad bij elke pagina (rechtsbovenaan).

Ah ok, thnx! Dat tabblad was me nog nooit opgevallen

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

Waar is Barfly eigenlijk? Die heb ik al een maand of 2 niet meer gezien hier op MM. Vakantie?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Hij was vandaag anders nog gewoon online.

• 10971 messages
  • 2791 votes

Maar zie nooit meer berichten van hem of beoordelingen. Hij is nog steeds crewlid toch?

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4896 votes

Ja, dat klopt.

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

Ik ben er nog wel hoor, Jarno. De laatste tijd ben ik echter erg druk met allerlei zaken buiten MM om.

• 10971 messages
  • 2791 votes

Ah oke. Goed om te horen!

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Het grote taaltopic

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Ik heb nog een vraagje i.v.m. films. Waar moet ik op letten bij het beoordelen op belichting ? Tenminste als er bepaalde 'criteria' zijn ?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.