- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Ik heb nog een vraagje i.v.m. films. Waar moet ik op letten bij het beoordelen op belichting ? Tenminste als er bepaalde 'criteria' zijn ?
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Misschien de invloed die de manier van belichting heeft op de film, is het de gehele film donker, dan behoort dit ook bij de stijl van de film te passen. Worden bepaalde personen op een andere manier belicht dan andere, wat voor betekenis geeft dit aan de personen?
In die richting zou je kunnen denken lijkt me.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Of gewoon: vind je de belichting mooi of niet?
De Chinese cinema loopt op het moment mijlenver voorop als het gaat om belichting. Naar mijn bescheiden mening.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ikzelf let meer op het totaalplaatje dan specifiek op de belichting. Ik hou alleen niet van licht dat te kunstmatig is. Het moet realistisch blijven. Ook al gaan sommige details dan verloren.
wesleykoi
-
- 1 messages
- 3 votes
fantastische site!
opmerking:
Ik zou een zoekfunctie die in al mijn films zoekt wel handig vinden.
Ik bedoel dan de volledige mappen structuur ik heb mijn films namelijk in genres gerangschikt.
Mvg Wesley
Kr!kke
-
- 5394 messages
- 2568 votes
Heb een probleempje; ik kan namelijk geen stemmen meer geven om 1 of andere reden...
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Ik denk dat je daarvoor best een moderator pm't.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Door tijdgbrek heb ik besloten om na 20,5 maand te stoppen met het beoordelen van toevoegingen en correcties en zo dus mijn taken als crewlid neer te leggen. Hopelijk heb ik de toevoegers in die tijd een beetje kunnen helpen en niet al te veel ergernis opgewekt. Maar vanaf nu zijn jullie dus uitsluitend in de handen van de andere crewleden.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Zo...ze zullen je wel missen bij de rest van de crew... Toch een ervaren persoon minder, maar kan me goed voorstellen dat het erg tijdrovend is.
Enig idee trouwens hoeveel films je in die periode hebt toegevoegd aan de site? Bestaan daar eigenlijk cijfers van?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Casper, bedankt voor je geweldige inzet en de prettige samenwerking! 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Enig idee trouwens hoeveel films je in die periode hebt toegevoegd aan de site? Bestaan daar eigenlijk cijfers van?
Geen persoonlijke cijfers, maar hier staat wel een grafiekje van het totale aantal onderaan de pagina: Tijdlijn van MovieMeter - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl .
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Bedankt voor je inzet!
Hoort dit trouwens niet in het (beruchte) afscheidstopic? 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Casper, ook van mijn kant bedankt voor je inzet en de prettige samenwerking!
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik kom nog maar net kijken als crewlid natuurlijk, maar succes met alle andere dingen en tot ziens als user op MM! 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
We zullen zijn toevoegingen extra streng beoordelen
....
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Dus er is een plekje vrij? 
Nee hoor, jammer dat je stopt. Ik ben je nog niet zo vaak tegengekomen voor een toevoeging of iets dergelijks, maar die keren dat ik je wel nodig had, was je er. Ook nog een specifieke reden dat je je taken neergelegt? Of gewoon tijdgebrek?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Casper, jammer dat je vertrekt, maar bedankt voor de prettige samenwerking! 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Knisper/Casper, bedankt voor je inzet en hopelijk toch nog lang hier aanwezig als 'gewoon' gebruiker. 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2791 votes
Jammer om je te zien vertrekken als crewlid Knisper.
Bedankt voor de inzet en veel succes verder!
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Bedankt allemaal! Natuurlijk blijf ik hier als gebruiker rondhangen.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Bedankt voor je inzet, tijd en energie e.d. Knisper! 
Komt er nu trouwens een nieuw Crewlid voor de toevoegingen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.