• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.350 actors
  • 9.374.489 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dit is misschien al eerder hier aan bod gekomen, excuses als dat zo is....

Maar ik weet dat er regelmatig mensen zijn die stemmen zien verdwijnen (waaronder ik), dat ze gestemd hebben en dat het vervolgens een tijd later niet meer zichtbaar is... Maar hoe zit dat met recensies bij films?

Ik heb al een paar keer gehad dat ik zeker wist dat ik ergens een bericht had geschreven dat ik aangevinkt had als persoonlijke mening, en dat hij vervolgens verdwenen is.

Nog iemand die dit heeft opgemerkt, of een verklaring er over heeft?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Eens in de zoveel tijd komt daar geloof ik een melding van binnen, maar vaak zonder specifiek voorbeeld. Als je precies weet om welke recensie of stem het zou gaan, dan zou er misschien naar gekeken kunnen worden.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, ik meen me sowieso Ben X te herinneren, heb gezocht, maar niks gevonden... Ondertussen wel net een nieuwe neergezet, maar het viel me direct op.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Montorsi wrote:

En dat je maar met je cursor in de buurt hoeft te komen en hij openspringt is vooral mijn ergernis.

Volgens mij moest je er precies tot op de pixel boven hangen. Maar anyhow, vanaf nu gaat 'ie pas open na een klik

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Politieke discussies mogen niet, dat is duidelijk.

Maar een avatar met een politiek figuur erop om je politieke voorkeur te benadrukken is dus wel toegestaan?

Ik vraag het omdat ik hier net een avatar van Geert Wilders zag.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Had je dit ook aangedragen als iemand Halsema als avatar had gehad?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Geen idee wie Halsema is, dus dan zou ik het ook niet hebben aangedragen.

Ik vraag gewoon op een beleefde manier wat er mag en niet mag. Waar ligt de grens?

Ik vind het namelijk vreemd om op een site waar er totaal niet over politiek gepraat mag worden wel avatars met politieke figuren toe te laten.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Viel mij net ook op ja, een avatar van Wilders. Maar als we een lijn trekken. Mogen we straks ook geen acteur die een duidelijke politieke overtuiging heeft als avatar. Ben helemaal niet voor Geert Wilders, een eikel zelfs. Maar waar trekken we een lijn dan.

Halsema? Femke Halsema van Groenlinks ken je toch wel.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Justinw wrote:

Halsema? Femke Halsema van Groenlinks ken je toch wel.

Nomak is een belg en ik denk dat de meeste belgen nooit van Femke Halsema gehoord hebben dit i.t.t. Geert Wilders.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

Zolang het bij een avatar blijft zonder de bijbehorende retoriek, moet er geen probleem zijn, toch?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nomak wrote:

Waar ligt de grens?

Goeie vraag.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Elineloves wrote:

Ja, ik meen me sowieso Ben X te herinneren, heb gezocht, maar niks gevonden... Ondertussen wel net een nieuwe neergezet, maar het viel me direct op.

En The Perfect Man uit 2005 ook al..

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Nomak wrote:

Politieke discussies mogen niet, dat is duidelijk.

Maar een avatar met een politiek figuur erop om je politieke voorkeur te benadrukken is dus wel toegestaan?

Ik vraag het omdat ik hier net een avatar van Geert Wilders zag.

Het antwoord is ja.

Wij hebben daar geen problemen mee.

stinissen (crew films & series)

• 23443 messages
  • 76931 votes

Precies en daar is ook niks mis mee .

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Dick2008 wrote:

(quote)

Goeie vraag.

Antwoord: Als het goed is hoor je niks, en anders krijg je wel een p.m.

Vinokourov

• 3143 messages
  • 2909 votes

Ik ben vast nu een zeur, sorry daarvoor.

Bij alle films, waarop ik gestemd heb, heb ik ook een bericht geschreven en dat als mening geselecteerd. Nu zie ik dat ik dat bij één film niet het geval is. Of ik ben het vergeten of een modje heeft één bericht van mij als niet-mening geselecteerd. Er was een tijd dat mijn aantal stemmen overeenkwam met het aantal meningen.

Maar goed bij welke gestemde film mist er een mening?

Veel dank als dat opgezocht oid zou kunnen worden!

Westje

• 21 messages
  • 33 votes

Bij Snatch. (2000):

ik probeer het, maar mn stem blijft niet staan.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Klikken als je met de muis het aantal sterren aangeeft, werkt niet?

Westje

• 21 messages
  • 33 votes

het lijkt te werken maar als ik dan naar een volgende pagina ga dan heeft ie de stem niet opgeslagen

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Zal wel iets met cookies te maken hebben, maar hier kun je het navragen.

Westje

• 21 messages
  • 33 votes

als ik stem en naar een andere pagina ga en dan weer terug, dan is mijn stem niet opgeslagen.. hoe komt dit?

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Dat heb ik ook wel eens, dat is meestal tijdelijk, even later lukt het weer wel.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Haha, slechts 42 gebruikers online vandaag. Je kan echt zien dat er WK op tv is.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Red Scream Vampyres (2009) staat 2x op de site.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Dubbele toevoeging verwijderd.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Knisper wrote:

Eens in de zoveel tijd komt daar geloof ik een melding van binnen, maar vaak zonder specifiek voorbeeld. Als je precies weet om welke recensie of stem het zou gaan, dan zou er misschien naar gekeken kunnen worden.

En alweer.. Bride of Chucky. Ik weet zeker dat ik ook dáár een recensie had geplaatst, die nu niet meer te vinden is. Ik word toch niet gek?

Joera

• 67 messages
  • 46 votes

In De Site > Algemeen > Email ontvangen als er reactie is geplaatst:

Is het niet mogelijk een email te ontvangen als er een reactie geplaatst is nadat ik daar een recensie heb getypt?

Joera

• 67 messages
  • 46 votes

Handig, mijn vraag word wel verplaatst naar dit topic, maar een antwoord krijg ik niet :S

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Joera wrote:

In De Site > Algemeen > Email ontvangen als er reactie is geplaatst:

Is het niet mogelijk een email te ontvangen als er een reactie geplaatst is nadat ik daar een recensie heb getypt?

Daar heb je toch Updates voor..?

Joera

• 67 messages
  • 46 votes

Als ik bij updates kijk zie je alle films staan waar laatst gereageerd is? Ik wil alleen zien wanneer er reacties geplaatst zijn bij een film waar ik ook gereageerd heb. Logisch, want die films heb ik gezien, dus dan wil ik andermans mening ook lezen. Maar ik kan toch niet onthouden op welke films ik allemaal heb gereageerd?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.