• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.351 actors
  • 9.374.505 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

Om heel even terug te komen op het niet toestaan van politieke discussies:

Dat "in principe" slaat op dat bij sommige films het onoverkomlijk is dat de discussie wat over politiek gaat, bijvoorbeeld bij films van Michael Moore of iets als The Inconvenient Truth. Dat staan we toe zo lang het niet te ver van het thema van de film gaat afwijken.

Vanaf het begin is de regel al dat er verder geen losse Politieke discussies plaatsvinden. Die regel komt van Jordy. Ik vind dat hij daar gelijk in heeft. De discussie die ik mijn zeven jaar hier het snelst volkomen uit de hand heb zien lopen was een politieke (en is toen helemaal verwijderd), maar binnen een uur was dat een complete scheldpartij, terwijl de site toen nog veel kleiner was.

Er zijn genoeg andere websites om je politieke ei kwijt te kunnen. Dat gaan we hier niet doen.

Een topicverbod voor een bepaalde user kan alleen als hier op een topic 24 uur per dag iemand modereert, dus dat gaat ook niet werken.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Schelden is toch in elk topic verboden. Hoewel ik van mening ben dat dat hier en daar te veel door de vingers wordt gezien vind ik het vreemd dat daarom een topic over politiek wordt verboden. Er zijn toch genoeg mensen die stevig over dit onderwerp kunnen discussiëren zonder te gaan schelden. Er zijn bovendien wel een aantal andere bijzonder polariserende topics die niets met film te maken hebben, zoals het Studio Sport topic.

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

De kans dat een sportdiscussie uit de hand loopt is kleiner dan bij politieke meningsverschillen. Politiek kan je ook minder als 'hobby' beschouwen zoals dat met film en sport wel het geval is. Het loopt nu al soms mis met filmtopics, laat staan over politieke thema's als migratie, justitie of staatshervorming (voor de Belgen onder ons) die enorm gevoelig liggen. Voor alles z'n plaats zou ik zeggen.

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2313 votes

Film Pegasus wrote:

laat staan over politieke thema's als migratie, justitie of staatshervorming

Wel heel interessante thema's waarover ik maar al te graag de mening van de gebruikers hier zou horen. Maar ja, begrijp het punt.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Reeks berichten verwijderd. Het is niet de bedoeling om hier te gaan discussieren over bepaalde gebruikers. Ook is het niet toegestaan om pm's in het openbaar te plaatsen.

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

Als het hier al uit de hand loopt en neo moet berichten gaan verwijderen hoe zal een topic over politiek dan wel niet verlopen.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

starbright boy wrote:

De discussie die ik mijn zeven jaar hier het snelst volkomen uit de hand heb zien lopen was een politieke (en is toen helemaal verwijderd), maar binnen een uur was dat een complete scheldpartij, terwijl de site toen nog veel kleiner was.

Is dat zo? .

Kun je mijn memory even refreshen?

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

90% kans op iets met FisherKing.

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

Als je weet hoe politieke discussies verlopen moet je maar eens kijken op http://www.nujij.nl/ . Complete scheldpartijen. Berichten worden om de haverklap door de reaktie verwijderd. Zeker als het gaat over politieke leiders zoals Wilders en Balkenende ("Bak Ellende" door zijn tegenstanders genoemd). Best wel lachen om de berichten op die site. Alleen doe ik aan de discussies niet mee. Ze lopen snel uit de hand. Ik heb daarom wel begrip van de Mods politieke discussies op MovieMeter niet toe te staan, maar bij films met een duidelijk politiek thema zijn dit soort discussies niet te voorkomen.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Ik heb een probleem met het gebruik van een permalink. In mijn laatste bericht bij de film Profondo Rosso probeer ik te linken naar een oud bericht van mij bij de film Halloween, maar in plaats van dat de link mijn bericht opent, opent hij de volgende pagina in de filmdiscussie. Hoe kan ik dit verhelpen?

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Mag ik zeggen dat ik dat nieuwe 'delen'-knopje redelijk vervelend vind? De pagina's lijken er sowieso niet sneller op te zijn geworden, maar ik heb nu al erg vaak gehad dat hij dat schermpje blijkbaar opent als ik gewoon door de pagina scroll.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

Ik deel je mening Montorsi. Ik vind dat ook irritant. Die eerdere versie met die knopjes vond ik beter.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Hier nog ééntje

Bepaald lelijk en dissonant op die plek ook nog eens!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ben er ook niet erg enthousiast over, en het ziet er inderdaad ook niet zo mooi uit. Voor mij is het sowieso overbodig.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

kos wrote:

(quote)

Is dat zo? .

Kun je mijn memory even refreshen?

Ik zat nog kort op de site en het ging over de doodstraf en voorstanders en tegenstanders vlogen elkaar ongemeen fel in de haren.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ik ben het ook liever kwijt dan rijk! Het venster opent zich bij de minste of geringste beweging al.

ToNe

• 2865 messages
  • 2336 votes

AddThis heeft ook een optie om na een klik geactiveerd te worden.

Laat de gebruiker het maar zelf beslissen.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

't zou inderdaad beter "on click" werken, verder is het eigenlijk bijna ondenkbaar dat een site als MM zulke functionaliteit zou blijven negeren.

Niet dat ik het zelf ga gebruiken, maar het is een onmisbaar promotiemiddel dat bij de meerderheid van de surfers graag gezien is.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Jesus, mij viel het ook al op. Wat gods irritant.

En als het dan blijft. Please On Click zoals mijn voorgangers al zeiden.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Waar hebben jullie het over?

Iemand die een oplossing weet voor mijn probleem trouwens? (zie post van 19.40u)

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Over die share-optie (of wat het ook moge zijn) die bij elke film staat (naast de poster)

En nee, geen oplossing ivm jouw probleem, al herinner ik me wel dat Riesma volgens mij een soortgelijk probleem hier al eens heeft aangekaart. Je zou even moet teruggaan in dit topic en kijken of er ook een oplossing uit de bus is gekomen (dát herinner ik me dan weer niet).

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Halcyon wrote:

Iemand die een oplossing weet voor mijn probleem trouwens? (zie post van 19.40u)

Gaat goed toch?

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Eh nee...? Als ik op die link klik, zie ik enkel de poster en synopsis van Halloween. Maar ik zal morgen de raad van Jawaddedadde eens opvolgen en dit topic uitpluizen. Bedankt alvast.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jawaddedadde wrote:

Over die share-optie (of wat het ook moge zijn) die bij elke film staat (naast de poster)

Waarvoor dient het? Om te sharen

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Volgens mij gaat het gewoon goed Halcyon.

Als ik op die link klik kom ik uit op jouw bericht van 25 maart 2008, 17:47 uur.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Dick2008 wrote:

(quote)

Waarvoor dient het? Om te sharen

Om te delen (to share) met anderen (denk ik).

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Halcyon wrote:

Eh nee...? Als ik op die link klik, zie ik enkel de poster en synopsis van Halloween. Maar ik zal morgen de raad van Jawaddedadde eens opvolgen en dit topic uitpluizen. Bedankt alvast.

Ik word doorgelinkt naar jou post/quotes over Halloween(in het engels). Jij hebt echt een vage pc denk ik

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Zal ongetwijfeld weer iets te maken hebben met 'sorteervolgorde' en 'aantal berichten per pagina' bij de profielinstellingen.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Onderhond wrote:

't zou inderdaad beter "on click" werken, verder is het eigenlijk bijna ondenkbaar dat een site als MM zulke functionaliteit zou blijven negeren.

Niet dat ik het zelf ga gebruiken, maar het is een onmisbaar promotiemiddel dat bij de meerderheid van de surfers graag gezien is.

Ik begrijp verder volkomen dat het voor de interactiviteit van de site nodig is, maar ik snap de locatie niet. Kan dat niet deftiger verwerkt worden? En dat je maar met je cursor in de buurt hoeft te komen en hij openspringt is vooral mijn ergernis.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

De locatie is inderdaad een beetje vreemd. Rechts na de titel is veel meer plaats, ook veel logischer. En het gedrag is inderdaad wat irritant momenteel, maar vertrouw erop dat dat binnen dit en een paar dagen wel aangepast zal zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.