- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Die van Groot-Brittannië zal opgesplitst zijn in Engeland, Schotland, Ierland en Wales neem ik aan?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Die van Groot-Brittannië zal opgesplitst zijn in Engeland, Schotland, Ierland en Wales neem ik aan?
Noord-Ierland bedoel je waarschijnlijk?
Dat die "landen" allemaal een nationaal voetbalelftal hebben, dat betekent nog niet dat het óók daadwerkelijk onafhankelijke staten zijn!
Ierland is overigens wel een apart land.
Klopt!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Groot-Brittanië is eigenlijk ook geen land, maar de naam van een eiland (het grootste weliswaar) van het Verenigd Koninkrijk.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
I'm from Holland, Ik hou van Holland. Tsja.
Eigenlijk dus I'm from The Netherlands, Ik hou van Nederland.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Noord-Ierland bedoel je waarschijnlijk?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Overigen >> Algemeen >> Verkiezingen
discussies over politiek worden in principe niet toegestaan, omdat deze vaak snel uit de hand lopen
"In principe". Dus een uitzondering is niet compleet ondenkbaar.
Kan een politiektopic niet gewoon een keer een kans krijgen? Eventueel met waarschuwing "betreden op eigen risico" erbij.
Vind het toch wel een gemis en verwacht niet dat het er feller aan toe zal gaan dan in bijvoorbeeld het sporttopic.
Of desnoods een actualiteitenrubriek [nieuwstopic].
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Zolang mensen elkaars mening respecteren en elkaar niet gaan uitschelden vind ik een Politiektopic een erg leuk idee 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik niet. Sommige kunnen nog niet eens elkaars mening / stem respecteren over een film, en dan lullen over politiek, slecht idee.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ben het met Dick eens. Sommige mensen worden dan erg fel om hun eigen standpunten te verdedigen.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Mischien ook wel gelijk. En het blijft een filmforum, dus het zal geen groots gemis zijn 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Vreemd dat discussies over sport hier wel mogen.
Alsof dat niet uit de hand loopt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Klopt Nomak, wat dat betreft moeten ze dan beter één lijn trekken. Politiek en films en voetbal en films is precies hetzelfde.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik leg deze link niet. Beiden niks met films te maken. Maar politiek en sport uhm nee 
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Top toevoeging, die linkjes naar social media sites. 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Voorbarig geleuter. Geef het gewoon een kans. Sowieso, heb je problemen met stevige discussies, blijf dan gewoon weg uit het topic. Heel makkelijk.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Volgens mij is het al vaak fout gegaan hier met politieke discussies? Lijkt me geen goed plan. Mijn baas zei altijd: 'op verjaardagen kun je drie onderwerpen beter niet aanroeren: geloof, politiek en kinderen!'
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
En op verjaardagen wil men nog wel eens te veel drinken.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Sowieso, heb je problemen met stevige discussies, blijf dan gewoon weg uit het topic. Heel makkelijk.
Daar heb je gelijk in.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Het probleem is dat nogal wat films rechtstreeks of onrechtstreeks met politiek, religie, ... te maken hebben. Discussies hierover zijn dan ook niet ondenkbaar en kunnen behoorlijk interessant zijn. Dat moet ook kunnen vind ik, zolang de gesprekken op het niveau van de ideologie gevoerd wordt en het niet uitmondt in partijpolitieke steekspelletjes. En er moet natuurlijk respect zijn voor elkaar.
Maar MM heeft eens te meer bewezen dat het bij die laatste voorwaarde wel eens schort, dus is het niet onlogisch dat zulke onderwerpen uit voorzorg geweerd worden van deze site.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Niet alleen MM, overal op het internet gebeurt het.
Maar zie het al voor me, iemand hoeft maar te zeggen dat ie PVV stemt vanwege bepaalde redenen en gelijk krijgt diegene iedereen over zich heen.
Om maar even een voorbeeldje te noemen. Geeft het trouwens ook een meerwaarde aan MM om het over politiek te hebben?
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Een oplossing voor het bestrijden van weinig respect bij een bepaalde gebruiker is gewoon sanctioneren. Wanneer een gebruiker zich 'slecht' gedraagt, krijgt hij/zij een verbod om nog in het topic te komen of iets dergelijks. Tenminste als dit realiseerbaar is.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Geeft het trouwens ook een meerwaarde aan MM om het over politiek te hebben?
Voor mensen die op zoek zijn naar een nieuw/ander onderwerp om over te kletsen wel, net zoals heel veel andere niet-film gerelateerde topics hier.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Geeft het trouwens ook een meerwaarde aan MM om het over politiek te hebben?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
De vraag blijft echter wel: in hoeverre is een (politieke) discussie offtopic? Dat is aan de mods om te beoordelen en zij hebben duidelijk een grens getrokken.
Dat is inderdaad de vraag. Misschien dat de grens voor mods heel duidelijk is maar voor mij niet. Ik heb het niet over een aantal berichten tussendoor, maar de ene keer wordt een offtopic discussie/gesprek al heel snel stop gezet en verwijderd, de andere keer gaat het hoelang door en die berichten blijven dan ook nog staan.
Prudh
-
- 3124 messages
- 1874 votes
Top toevoeging, die linkjes naar social media sites.
Verschrikkelijk juist, maar ik vrees dat ik in de minderheid ben.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.