- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij andere films zover ik weet niet maar bij Coyote Ugly krijg ik een heel groot scherm. Snap er niks van. 
Nog steeds?
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ziet er ongeveer zo uit:

Probleempje met de lay-out.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Een PC/IE probleem, op de Mac met Firefox en Safari heb ik nergens last van. Ziet er naar uit dat de stylesheets niet worden geladen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hier op de PC met Firefox ook geen problemen.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Op m'n Iphone ontbreken plotseling de paginanummers in dat bruinige balkje, net als het kopje met 'Meningen'. Ik kan dus niet naar een andere pagina of een mening-overzicht krijgen. In Firefox op m'n PC heb ik dit probleem verder niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Probleem opgelost. Ik heb de dubbele haken in de synopsis vervangen door enkele.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Bij "...in de bar 'Coyote Ugly' iemand gezocht wordt, ...", bedoel je? *kucheaanhalingstekenskuche* 
Waarschijnlijk door automatische vervanging van " naar ‟ (er is een verschil tussen die twee tekens, ook al lijkt het niet) door bijvoorbeeld Word? Wel apart dat daarmee de opmaak van de site vern#kt kan worden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja aanhalingstekens, dat woord zocht ik. 
Jep.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Oops.
Het probleem trad inderdaad op bij combinatie IE + film met aanhalingsteken in de plotomschrijving
verholpen als het goed is
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Waarom staan alle genre uitdrukkingen in het Nederlands behalve mystery?
Het Nederlandse woord is namelijk mysterie.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14444 votes
En Roadmovie en Film Noir.
Inderdaad een groot mystery! 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Maar dat is meer omdat daar geen Nederlandse vertaling voor is lijkt me.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
En "Science-Fiction" zou "Sciencefiction" moeten zijn.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Mysterie is trouwens geen 1-op-1 vertaling van mystery. Een mysterie is een zoektocht in de zin 'het mysterie van de verdwenen piloot', terwijl het genre 'mystery' meer aanduidt dat op een mysterieuze film. Mysterieus zou dan ook correcter zijn, maar staat lelijk.
Montorsi
-
- 9716 messages
- 2375 votes
Op m'n Iphone ontbreken plotseling de paginanummers in dat bruinige balkje, net als het kopje met 'Meningen'. Ik kan dus niet naar een andere pagina of een mening-overzicht krijgen. In Firefox op m'n PC heb ik dit probleem verder niet.
Is hier al naar gekeken? Meer mensen die het probleem hebben? Ik heb ook gemerkt dat de zoekfunctie niet goed werkt, en je bij het plaatsen van een reactie niet teruggestuurd wordt naar de pagina.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk dat je JavaScript weer even moet aanzetten bij je Safari instellingen
b800
-
- 23 messages
- 6 votes
In Film > Algemeen > Films genre:
Hallo,
bestaat er geen lijst op moviemeter.nl dat je per genre kunt zien welke film het hoogst komt, bijvoorbeeld met actie/comedie ofzo?
Bedankt!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Toplijsten per genre vind je hier:
http://www.moviemeter.nl/list/topmisc/
Directe links naar de genre's die jij noemde:
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Is het misschien ook mogelijk om van meerdere selectiemogelijkheden een toplijst te genereren. Bijvoorbeeld een toplijst van actiefilms gecombineerd met de jaren 80.
Nu kan je alleen per decennium/genre/land/jaar kiezen. Ik wil vaak een iets gedetailleerdere lijst bekijken, iets wat nu dus niet mogelijk is.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik heb de vraag hier al enkele keren gesteld, maar nooit antwoord gekregen. Er is een optie in je profiel waarbij je kunt aangeven dat je geen updates van forumberichten uit de categorie filmgames wenst te ontvangen. Nu, ik heb die optie al ongeveer een jaar aangevinkt staan, maar de updates blijven steeds verschijnen. Ik heb al geprobeerd om het even terug uit en weer aan te vinken, maar zonder resultaat.
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Cookies verwijderen helpt misschien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Staat ook: Updates: Toon discussies in de categorie Filmgames uitgevinkt?
(Samen met: Gebruikersupdates, toon: Alle forumberichten, behalve berichten in de categorie Filmgames)
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Bedankt Eline, dat was blijkbaar het probleem. Ik had niet in de gaten dat je het bij de ene moest uitvinken en bij de andere aanvinken. Nogal omslachtig, maar goed
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Graag gedaan, ik heb hetzelfde gehad. Best vervelend. 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Waarom bestaat er geen toplijst van de verenigde Staten en van Groot-Britannië?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.