- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Als ik misbruik meld en vervolgens terug wil keren naar de oude discussie via de link, kom ik weer bij het scherm waarmee ik een alert kan indienen in plaats van de film.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
Het was vandaag inderdaad een beetje WerktvoorgeenMeter.nl, maar nu loopt het weer als een trein. Geen NS of HSL, maar een regelrechte TGV.
. Maar nog even wat anders. Ik zit nog steeds met het probleem dat ik elke keer moet inloggen op MM. Een tijdje geleden zei iemand al dat ik m'n cookies moest verwijderen. Dat heb ik dus gedaan en dat werkt niet, tenzij ik het verkeerd heb gedaan natuurlijk. Iemand?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat bedoelde ik dus met mijn bericht. Maar ook, bij diverse websites is het zo, als je een tijdje niets meer intypt, dan lig je eruit en moet je opnieuw inloggen. Ik meende dat het bij Moviemeter sinds enige tijd nu ook zo was, maar blijkbaar niet.
@ wyat earp bedoel je dit hierboven. Je hebt zoals Jordy al schreef bij het inlogscherm een vierkantje. Als je dat niet aanvinkt lig je er na bepaalde tijd uit en moet je opnieuw inloggen. Dat had ik dus 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
@ Dick2008: dat wist ik, dat hokje heb ik ook al aangevinkt. Maar sinds een tijdje geleden werkt het niet meer.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Maar nog even wat anders. Ik zit nog steeds met het probleem dat ik elke keer moet inloggen op MM.
Maar je moet toch altijd élke keer opnieuw inloggen?
Behalve als je jezelf nooit uitlogd.
Dat kan je namelijk zelf instellen op het moment dat je jezelf inlogd. Dan kan je de optie aanvinken "Log mij automatisch in op MovieMeter" ofzoiets.
Als je dat aanvinkt, moet je daar geen problemen meer mee hebben! Of er staan tóch teveel cookies op je PC....
Asmahan
-
- 322 messages
- 2195 votes
Het lukt mij niet om het aantal sterren te wijzigen bij een film. De verandering wordt niet doorgevoerd. Hebben meer users hier last van?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik heb er geen probleem mee. Kan je je stem niet verwijderen en dan opnieuw stemmen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
meestal iets met cookies te maken of dat je met twee personen dezelfde pc deelt.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Vier acteurs, waarvan één dubbel?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Dit komt (heel erg soms
) vaker voor. Eén of ander bugje. Heb het inmiddels aangepast, bedankt voor het melden.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Ok, apart, had het nooit eerder gezien. Kan je dat al verbeteren door een correctie in te sturen zonder iets te veranderen?
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Vorige keer lukte het om even de naam weg te halen en weer opnieuw in te voeren, maar bij deze heb ik de film gecorrigeerd zonder iets te veranderen. Dus dat is wel voldoende denk ik als je een correctie instuurt.
boomkat
-
- 237 messages
- 0 votes
Vraagje, is er ook een algemeen topic om acties, aanbiedingen etc. aan te kondigen. Ik zie dat zo'n beetje elke dvd shop wel een eigen topic heeft, maar is het niet fijner om in 1 oogopslag te kunnen zien welke dvd's er nu weer in de aanbieding zijn?
.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Is er wel maar wordt niet echt actief meer gebruikt:
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dan kan daar toch weer mee door worden gegaan. Die is eigenlijk beter dan alle aparte van één winkel.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Is er wel maar wordt niet echt actief meer gebruikt:
Jawel hoor, kijk maar!
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
In het Forumtopic "Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)":
Het toevoegen werkt niet meer (althans bij mij)!!!
Als ik stap 4 (de laatste stap) heb ingevuld, en ik wil op "opslaan" drukken om de toevoeging te verzenden, dan is de poster weg!
En als je dan probeert om nog een keer op "opslaan" te drukken, dan krijg je de melding dat je één veld niet hebt ingevuld.
Help???
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Inmiddels weer wel? Ik zie in ieder geval een film in de wachrij van een later tijdstip.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Ja, vanmorgen vroeg deed ie het weer wel! Gelukkig had ik alles vannacht opgeslagen in Word.
Kijken wat ie de volgende keer weer doet....
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Zojuist weer een film ingestuurd, dus het werkt weer gewoon!
Mista
-
- 3 messages
- 1228 votes
De volgende film staat dubbel op MovieMeter:
What on Earth Have I Done Wrong?! (2007)
Qing Fei De Yi Zhi Sheng Cun Zhi Dao (2007)
En voor de regisseur geldt eigenlijk hetzelfde.
lizzy123
-
- 93 messages
- 1802 votes
In De Site > Algemeen > films toevoegen:
Als ik mij inlog, wil ik films toevoegen in mijn eigen map, maar als ik er meerdere tegelijk wil toevoegen, dan klik ik erop, maar dan pakt de muis de film niet en de muis geeft aan fale hoe kan ik dit verhelpen, want het is ontzettend irritant dat ik, maar 1 film tegelijk kan toevoegen omdat het balkje fale aangeeft.
Jefp
-
- 3 messages
- 7 votes
In De Site > Algemeen > Covers!:
Beste Moviemeter guys,
Laten we het ons allemaal makkelijk maken en bij iedere film ook meteen het covertje bijplaatsen dat via de site te downloaden is????
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Bij alle films staat toch een cover. Of als die nog niet beschikbaar is een still uit de film.
Ikke nie snap 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Download tips zijn verboden op de site en dus zullen we ook nooit complete dvd hoezen op de site gaan zetten.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Wat ik wel handig zou vinden is dat ik kan zien welke films ik in de wacht heb staan. En ook welke correcties die ik verstuurd heb (en nog niet behandeld zijn).
Weet niet of het makkelijk is om dat te laten zien.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Waarom gaat er bij het uploaden van je avatar eigenlijk kwaliteit verloren? #durftevragen
Mint Clansell
-
- 196 messages
- 0 votes
Is dat zo? Niks van gemerkt bij mijn avatar. Maar die is dan ook precies 54x54 groot.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.