- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Dus jij bent elke nacht op? Of is dit iets wat jij automatisch laat gebeuren?
Gaat geheel automatisch lijkt mij.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Lekker droog antwoord van Jordy ook!
Als ik in Firefox een filmtitel typ in de adresbalk, zie ik de betreffende MovieMeter pagina's uit mijn historie nu ook al tussen de resultaten staan. Vanuit zoekmachine optimalisatie zou het eventueel wel een goede zet zijn, maar zo belangrijk vind ik dat persoonlijk ook weer niet.
"Mijn" dingetjes, zoals (...)
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
Als ik bij een regisseur op de google-link klik zoekt hij naar een movie met die naam. Dat lijkt me niet de bedoeling, zo vindt hij natuurlijk geen enkele regisseur. Voorbeeld: movie: Sylvie Verheyde - Google zoeken
Ik kan een regisseur zelf ook wel bij google opzoeken, maar zo'n link lijkt me zo overbodig op deze manier.
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Dat is ook zo. In Safari dan weer niet en IE weet ik niet, kan dat nu niet bekijken.
In Internet Explorer óók niet!
Wat is de "header"?
Is dat het Favorieten-gedeelte met o.a. Geschiedenis?
Zoja, die gebruik ik dus altijd! Die geeft ook de filmtitels weer, net als op IMDb. Perfect eigenlijk... 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik kan een regisseur zelf ook wel bij google opzoeken, maar zo'n link lijkt me zo overbodig op deze manier.
Google heeft die functionaliteit blijkbaar gewijzigd, je kreeg met zo'n opdracht altijd recensies te zien. Het linkje kan wel helemaal weg.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Even een n00bvraag omtrent back-end/CMS: werken die scripts via zogenaamde "cronjobs"?
Cronjobs zijn inderdaad bedoeld om op Unix-achtige system (bv. Linux, OS X) bepaalde computertaken geautomatiseerd op vaste tijdsstippen uit te voeren
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dus jij bent elke nacht op?
Haha wat denk je zelf
. Of het nog steeds een hobby is weet ik niet, maar ik hou de site inderdaad in m'n vrije tijd draaiende, naast een fulltime baan. De inhoud, en het modereren van de discussies hoef ik gelukkig niet te doen, dat is in goede handen bij de moderators en overige crewleden. Ik zou daar inderdaad de tijd niet voor hebben.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Wat is de "header"?
Is dat het Favorieten-gedeelte met o.a. Geschiedenis?
. Jij bedoelt dan de adresbalk, in Firefox? Of hebben we nu een Babylonische spraakverwarring!
Cronjobs zijn inderdaad bedoeld om...
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
. Jij bedoelt dan de adresbalk, in Firefox? Of hebben we nu een Babylonische spraakverwarring! Nee, ik bedoelde het "Favorieten"-gedeelte links. Maar ik gebruik IE, dus ik weet niet of dat op Firefox óók zo werkt!!
Over Firefox hoor ik veel negatieve dingen, dus daarom werk ik nog met IE. 
Anyway, wat ik al zei; het "Favorieten"-gedeelte met o.a. "Geschiedenis" vind ik een prima alternatief. Daarom laat ik ook liever mijn Browsegeschiedenis staan, en verwijder ik vaak alleen mijn Cookies en TEMPS...
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
In Firefox kun je ook een zijbalk met favorieten en geschiedenis gebruiken. De adresbalk werkt ook erg fijn, zeg maar zoals de snelzoekfunctie hier op MovieMeter: een uitklapmenu geeft de overeenkomende resultaten van wat je intikt, vanuit je geschiedenis én favorieten.
Waar je slechte dingen over Firefox hoort weet ik niet, maar ik hoor alleen maar postitieve, helemaal ten opzichte van IE. Nu valt IE8 wel redelijk mee, maar ik prefereer toch FF.
Misschien een tip voor de Firefox-users die graag hun cookies graag willen legen zonder opnieuw op bijvoorbeeld MovieMeter te moeten inloggen:
- Ga naar (Extra>)Instellingen>Privacy;
- De vinkjes bij cookies staan beide aan: "Accepteer cookies" en "Accepteer Cookies van derden".
- Bewaar cookies totdat: "Ik Firefox afsluit".
- Knop "Uitzonderingen": maak een whitelist aan met websites die cookies mogen zetten (om ingelogd te blijven op o.a. MM).
Wat nu gebeurt is dat elke keer dat je Firefox afsluit, alle cookies van websites worden verwijderd, behalve diegene van de whitelist. Zo ben je een hoop rommel kwijt, maar blijf je wel ingelogd op sites die je in de whitelist ("Uitzonderingen") zet.
Daarbij gebruik ik deze Add-on. Die geeft in je statusbalk (onderaan het venster) met icoontjes aan welke sites op je whitelist staan en anders voeg je die met 1 klik snel toe, zonder iedere keer door Instellingen>Privacy>... te moeten bladeren.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Neem dan toch The Science of Sleep als tv-tip!
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Bij deze.
Bedankt! Leuk dat er wel eens naar me wordt geluisterd 
Ik zoek nog altijd fans voor de MM pagina op Facebook!
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Als ik naar het topic Mooiste/Leukste actrice wil gaan verschijnt op mijn pc dat er malware gedetecteerd is. Dit komt omdat de pagina inhoud bevat van www.loodzwaar.com en die site malware host.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Stuur dan even een 'Misbruikmelding' van het betreffende bericht naar een mod.
In Firefox wordt die site ook aangegeven als malafide.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16416 votes
Klopt het dat de metersites vandaag (eigenlijk de hele dag) onnoemelijk traag zijn?
Verder op het web geen problemen, maar hier minuten... uren... wachten op half geladen pagina's etc...
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Ik heb er alvast geen problemen mee gehad.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik heb er ook vrij veel last van.

(Geen enkel probleem met andere sites)
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2313 votes
Ik heb er alvast geen problemen mee gehad.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Ik heb ook geen problemen gehad, gewoon supersnel geladen pagina's
Lui (crew films)
-
- 3491 messages
- 11895 votes
Ik was tussen 3 en 8 werken, maar de rest van de dag heb ik nergens last van gehad!
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hier ook hele dag traag. Na het dagelijkse server-update momentje van 00.00 is alles weer goed.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Het was vandaag inderdaad een beetje WerktvoorgeenMeter.nl, maar nu loopt het weer als een trein. Geen NS of HSL, maar een regelrechte TGV.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Weet wel dat ik geen van mijn websites ooit zal laten hosten door nines.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Was niet de eerste keer sinds die gasten het hebben overgenomen dat de site eruit lag etc. Hier konden ze dan idd niks aan doen.
Toch zal ik nooit bij nines een website gaan onderbrengen.
1 klant weg.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Een potentiële klant lijkt me? Of ben je al klant 
Heb geen verstand van Hosts.. 
narva77 (crew films)
-
- 12729 messages
- 6540 votes
Het was vandaag inderdaad een beetje WerktvoorgeenMeter.nl, maar nu loopt het weer als een trein. Geen NS of HSL, maar een regelrechte TGV.
LOL, de TGV ís een HSL! 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ik weet het, maar de term HSL wordt meestal gebruikt in verband met de Nederlandse blunderlijn, niet de succesvolle TGV, vandaar
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.