• 178.231 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.420 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Wordt volgens mij elke nacht automatisch ge-update!

Welkom hier trouwens. Veel plezier op MovieMeter!

Pasion

• 30 messages
  • 243 votes

Oke ik zal het dan morgen wel zien hoop ik.

Dankje ik voel me hier gelijk al welkom !

kaatje41

• 7 messages
  • 4 votes

In De Site > Algemeen > waar wijzig ik mijn emailadres???:

waar wijzig ik mijn emailadres???

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Tegenwoordig krijg ik bij het plaatsen van een bericht met een link naar een extern artikel, regelmatig de melding dat de link te lang is. De oplossing hiervoor is om eerst het bericht zonder de link te plaatsen en het daarna aan te passen via de edit-knop. Maar het bericht rechtstreeks plaatsen mét link geeft dus vaak een foutmelding. Is dit probleem gekend?

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

En nog iets: in mijn profiel heb ik de optie om forumberichten zonder de filmgames te tonen, maar in praktijk krijg ik ze allemaal te zien. Geen idee hoe dit komt...

DieGo

• 5808 messages
  • 2366 votes

Halcyon wrote:

En nog iets: in mijn profiel heb ik de optie om forumberichten zonder de filmgames te tonen, maar in praktijk krijg ik ze allemaal te zien. Geen idee hoe dit komt...

Dat geldt alleen voor de Updates.

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Ja, maar zelfs in de updates krijg ik ze altijd te zien.

DieGo

• 5808 messages
  • 2366 votes

Hmm vreemd, net nog even geprobeerd maar bij mij werkt het wel.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

kaatje41 wrote:

waar wijzig ik mijn emailadres???

Via een PM naar een moderator.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Halcyon wrote:

Tegenwoordig krijg ik bij het plaatsen van een bericht met een link naar een extern artikel, regelmatig de melding dat de link te lang is.

Zet je de link tegen andere tekst aan? Dan kan de paginaopmaak namelijk vernaggeld worden. Zet aan beide kanten van de link een spatie.

Dus: Klik hier

ipv: Klikhier

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

riesma wrote:

(quote)
Zet je de link tegen andere tekst aan? Dan kan de paginaopmaak namelijk vernaggeld worden. Zet aan beide kanten van de link een spatie.

Dus: Klik hier

ipv: Klikhier

Bedankt voor de tip. Ik zal het zo eens proberen de volgende keer.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

@Drs. DAJA Toverwoord is waarschijnlijk weer: cookies legen!

@Halycon Kein Problem! Hopelijk werkt het nu wel.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Ik ben dol op Cookies!! mjam! Mjam! mjamjamjam!!!!

(afbeelding)

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

riesma wrote:

@Drs. DAJA Toverwoord is waarschijnlijk weer: cookies legen!

Drs. DAJA heeft zijn bericht alweer verwijderd of niet? Anders kan je gedachten lezen, Riesma!

Nog maar een keer:

narva77 wrote:

Start --> Instellingen --> Configuratiescherm --> Internetopties --> Browsegeschiedenis (en dan Cookies en eventueel Tijdelijke Internetbestanden).

Browsegeschiedenis laat ik zelf liever staan.

Misschien is het idd een optie, zoals onlangs al werd geopperd, om hier een apart Topic van te maken ofzo. Een Sticky??

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Iek voel die problemen met cookies aan, dan wijzen die vleermuisvleugels naar 't zoiden. Alakazam!

Zijn bericht is er alweer vandoor, ook zo'n simsalabim-fenomeen, denk ik .

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Volgens mij was de site gisteren even niet bereikbaar, rond 23.45. Geeft niet, want ik had mijn bericht al geplaatst maar toen ik vanochtend wilde inloggen hoefde dat niet ik was nog ingelogd. Is het niet zo dat als je een tijdje niet actief bent dat je dan opnieuw moet inloggen?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

@Dick2008 Klopt, de site was even uit de lucht, had ik ook last van.

Een idee voor de site wellicht: kan er in het adres (URL) de titel van de film/regisseur bijgezet worden? Zodat er snel te browsen valt en in de geschiedenis van de browser snel te zien is welke film/regisseur op welk adres te vinden is.

Voorbeeld (zonder de spaties uiteraard):

http:/ /www.moviemeter.nl / film / The_Lovely_bones_(2009)

http:/ /www.moviemeter.nl / director / Peter_Jackson

Vanwege dubbele filmtitels en namen misschien:

http:/ /www. moviemeter.nl / film / 57441 / The_Lovely_Bones_(2009)

http:/ /www.moviemeter.nl / director / 10176 / Peter_Jackson

Drs. DAJA

• 4355 messages
  • 4515 votes

narva77 wrote:

(quote)

Drs. DAJA heeft zijn bericht alweer verwijderd of niet? Anders kan je gedachten lezen, Riesma!

Nog maar een keer:

(quote)

Klopt! Ik had het al opgelost voor ik reacties zag, zodoende hoopte ik jullie mijn probleem alsnog te besparen. Hoe dan ook thanks aan riesma!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Pas de problème!

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

@Riesma,

ik begrijp jouw vraag niet helemaal. Wélk adres refereer je aan? En welke Geschiedenis? Bedoel je je eigen Browsegeschiedenis?

Overigens, ik heb al een paar keer gemerkt dat MM om 00.00 uur exact vaak moeilijk te bereiken is, of heel traag werkt. Dit duurt slechts een minuutje ofzo.

Ik wacht vaak met angst en beven af als het 23.59 uur is!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ik bedoel het adres in de adresbalk van de browser. Dus dat de URL ook de titel van de film of de naam van de regisseur bevat. Ik heb mijn vraag iets aangepast, het was niet zo duidelijk dat het om de URL ging.

Als je het adres van moviemeter intypt geeft de browser meestal een rijtje overeenkomsten. Daar is dan snel te zien om welke film/regisseur het gaat.

Om 0:00u is een 'backend berekeningen aan het maken'-achtig script bezig, zeg maar de statistieken, grafiekjes etc. Ik had die vraag al eens eerder gesteld namelijk.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Dat wordt toch later in de nacht gedaan?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

riesma wrote:

Ik merk de laatste tijd dat om middernacht MovieMeter even een paar minuten niet te bereiken is. Is dan de back-end bezig nieuwe stemmen e.d. te verwerken?

Jordy wrote:

Zoiets ja.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

riesma wrote:

Ik bedoel het adres in de adresbalk van de browser. Dus dat de URL ook de titel van de film of de naam van de regisseur bevat. Ik heb mijn vraag iets aangepast, het was niet zo duidelijk dat het om de URL ging.

Als je het adres van moviemeter intypt geeft de browser meestal een rijtje overeenkomsten. Daar is dan snel te zien om welke film/regisseur het gaat.

Maar is dat niet erg omslachtig? Als je de adresbalk gebruikt, staat die toch binnen de kortste keren stampvol?

Ik persoonlijk gebruik de adresbalk zo weinig mogelijk.

Ik gebruik wél heel veel de "Geschiedenis" in het "Favorieten"-gedeelte (of hoe heet dat nou eigenlijk).

Dáárom zei ik ook in het berichtje wat ik hierboven van mezelf quootte dat ik mijn browsegeschiedenis ook nooit zomaar weggooi!

En als je deze gebruikt, dan staan de filmtitels wél vermeld, zowel op MM als op IMDB!! Netjes op alfabet!

Jordy wrote:

Zoiets ja.

Lekker droog antwoord van Jordy ook!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

"Mijn" dingetjes, zoals het genereren van grafiekjes en het berekenen van toplijsten, worden tussen 2 en 5 gedaan. Die downtime van de site rond12 uur is omdat de host fsn een backup maakt waardoor bepaalde delen van de database even niet beschikbaar zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

riesma wrote:

Als ik in Firefox een filmtitel typ in de adresbalk, zie ik de betreffende MovieMeter pagina's uit mijn historie nu ook al tussen de resultaten staan. Vanuit zoekmachine optimalisatie zou het eventueel wel een goede zet zijn, maar zo belangrijk vind ik dat persoonlijk ook weer niet.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

narva77 wrote:

Overigens, ik heb al een paar keer gemerkt dat MM om 00.00 uur exact vaak moeilijk te bereiken is, of heel traag werkt. Dit duurt slechts een minuutje ofzo

Dat bedoelde ik dus met mijn bericht. Maar ook, bij diverse websites is het zo, als je een tijdje niets meer intypt, dan lig je eruit en moet je opnieuw inloggen. Ik meende dat het bij Moviemeter sinds enige tijd nu ook zo was, maar blijkbaar niet.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als je bij het inloggen "Log mij voortaan automatisch in op deze computer" aanvinkt zul je bij inactiviteit niet uitgelogd worden

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Die ik heb waarschijnlijk per ongeluk aangevinkt. Dus daar ligt aan. Bedankt Jordy.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Jordy wrote:

"Mijn" dingetjes, zoals het genereren van grafiekjes en het berekenen van toplijsten, worden tussen 2 en 5 gedaan. Die downtime van de site rond12 uur is omdat de host fsn een backup maakt waardoor bepaalde delen van de database even niet beschikbaar zijn.

Dus jij bent elke nacht op? Of is dit iets wat jij automatisch laat gebeuren?

Even een andere vraag, is deze site een pure hobby voor jou? Of kan je er ook van leven?

Aangezien dit denk ik wel veel vrije tijd vreet om goed te onderhouden, wat ten koste zou kunnen gaan van een andere baan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.