• 178.263 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.375.897 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Oké bedankt

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

jumpstylemovie wrote:

Ik snap er niks meer van. Gister had ik nog maar 9 films waarbij ik geen sterretje had aangevinkt en nu zijn het er 10. Maar als ik kijk bij de laatste paar films waar ik gestemd heb zijn ze allemaal aangevinkt.

Nu heb ik op 3 films gestemd en nu zijn er blijkbaar 11 films waarbij ik geen sterretje heb aangevinkt terwilj ik dat bij de laatste 3 zeker wel heb gedaan!

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

Misschien heeft iemand je berichten gerapporteerd als geen mening-zijnde, en heeft een moderator de ster weggehaald.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

In dat geval zal een moderator je hier via een p.m. van op de hoogte stellen. Gelet op het feit dat hier geen enkele eis aan een mening wordt gesteld zal dit nauwelijks voorkomen.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

@ jumpstylemovie

Wist je trouwens dat jij ook meningen hebt aangevinkt bij films waar je nog niet op hebt gestemd?

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Het quoten van een bericht van een ander en het plaatsen van een smiley wordt niet als mening geaccepteerd. Daar heb je het dan toch echt mee gehad.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik heb ook een vraag voor Jordy en andere crewleden.

De tijd die je nu hebt om een bericht aan te passen is 12 uur.

Kan dat niet vergroot worden naar 24 uur?

Als je 's avonds een mening hier neerzet en gaat slapen, dan is de kans namelijk groot dat je iets vergeet waar je even later wel aan denkt. Maar dan kan je het natuurlijk niet meer aanpassen omdat je dan op je werk of op school bent.

Vandaar dat een periode van 24 uur veel beter is. Dan kan je je mening nog even aanpassen als je terugkeert van je werk.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Nomak wrote:

@ jumpstylemovie

Wist je trouwens dat jij ook meningen hebt aangevinkt bij films waar je nog niet op hebt gestemd?

Huh? Dit klinkt mij raar in de oren.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

jumpstylemovie wrote:

Huh? Dit klinkt mij raar in de oren.

Ik zag het toevallig bij de film 2046.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nomak wrote:

Ik heb ook een vraag voor Jordy en andere crewleden.

De tijd die je nu hebt om een bericht aan te passen is 12 uur.

Kan dat niet vergroot worden naar 24 uur?

Als je 's avonds een mening hier neerzet en gaat slapen, dan is de kans namelijk groot dat je iets vergeet waar je even later wel aan denkt. Maar dan kan je het natuurlijk niet meer aanpassen omdat je dan op je werk of op school bent.

Vandaar dat een periode van 24 uur veel beter is. Dan kan je je mening nog even aanpassen als je terugkeert van je werk.

Dit zou ik ook fijn vinden. Maar volgens mij beperken ze de tijd omdat men in discussie's anders snel reactie's een dag later kan wissen.

Maar ik vind het sowieso storend dat je niet al je reactie's kan blijven openen. Want ik denk dat het met misbruik wel meevalt terwijl veel leden denk ik wel graag oude berichten misschien willen aanpassen of deleten. Als ik na jaren tijd bv een film herkijk en een lange recensie typ, dan is een oudere recensie, vaak een stuk slechtere, van mij overbodig. Die zou ik dan graag willen deleten. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ik graag oude spelfouten aan zou willen passen.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Wat zou het leven toch mooi zijn al je je geschiedenis kunt wissen. Typ dan helemaal niets, kun je ook geen fouten maken of bang zijn voor verandering van interesse, smaak, volwassenheid, kennis etc. Andere mensen hebben wellicht baat bij oude recensies. Het klinkt (weer) als een angst voor je imago, net als de discussie over de herbekijk-waardering.

De 12 uur vind ik zelf soms ook te weinig, die naar 24 uur zetten mag van mij wel. Maar een limiet moet blijven, dan lees je je tekst een keer goed door voordat je plempt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Schandalig zeg dat mensen van smaak en kwaliteit veranderen en minder werk uit het verleden zouden willen aanpassen of verwijderen.

Wat zit je toch op alles steeds te zeuren. Als je het niet boeiend vind, dan zeg je lekker niks.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Misschien een idee om alleen bij lange recensies uit het verleden, waar je je niet meer in kunt vinden een pm te kunnen sturen naar een modje om dat te verwijderen? Spelfouten zijn hier aan de orde van de dag. Daar lees ik zo langzamerhand wel overheen. Een mening verandert ook niet meteen door een dt foutje.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Ik denk niet dat de mods daarop zitten te wachten. Hebben al werk genoeg denk ik zo...

Wat eventueel wel een optie zou kunnen zijn is dat je het sterretje bij een oude recensie zou kunnen uitvinken en op die manier een kans krijgt om een nieuwe recensie/mening te schrijven.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Dat kan toch al?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Inderdaad, dat kan al. Maar daarmee verdwijnt je oude bericht nog niet.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Wat zit je toch op alles steeds te zeuren

Steeds op alles te zeuren? Er wordt een discussie gestart over een functie op de site en ik geef mijn mening. Hoe jij die op wilt pikken moet jij weten.

Als je het niet boeiend vind, dan zeg je lekker niks.
En daarmee het hele doel van een forum/discussie verkrachten... Als ik het niet eens ben met jouw mening, moet ik maar zwijgen? Wat is dat voor communistische instelling.

Voordat dit een persoonlijke/offoptic discussie wordt, laat ik het hierbij. Lees mijn vorige bericht maar eens goed, daar staan duidelijke argumenten over het onderwerp, niets 'zeurderigs' aan.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Kevin13 wrote:

Dat kan toch al?

Ajax&Litmanen1 wrote:

Inderdaad, dat kan al. Maar daarmee verdwijnt je oude bericht nog niet.

Ah prima!

Geen probleem dan toch? Als iemand op de recensiefilter klikt krijgt hij dan toch je "nieuwe" recensie te zien. Geen haan die nog naar je oude recensie zal kraaien.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Als ik bij een regisseur op de google-link klik zoekt hij naar een movie met die naam. Dat lijkt me niet de bedoeling, zo vindt hij natuurlijk geen enkele regisseur. Voorbeeld: movie: Sylvie Verheyde - Google zoeken

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2635 votes

Is er iets met de stemmen gebeurd? Ik kom de laatste tijd steeds meer films tegen waar ik niet op gestemd heb, maar waarvan ik zeker weet dat ik dat wel gedaan heb.

Nohands

• 315 messages
  • 288 votes

Ik erger me de laatste jaren dood aan het spam/chat gehalte in de film beoordelingen door de bezoekers. Als ik wil weten hoe men algemeen over een film denkt moet ik eerst door bergen onzin replies en chat sessies heen baggeren om iets zinnigs over de film te lezen. Kan een moderator die onzin niet verwijderen die off-topic gaan en discussies naar het forum laten verhuizen?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Nohands wrote:

Ik erger me de laatste jaren dood aan het spam/chat gehalte in de film beoordelingen door de bezoekers. Als ik wil weten hoe men algemeen over een film denkt moet ik eerst door bergen onzin replies en chat sessies heen baggeren om iets zinnigs over de film te lezen. Kan een moderator die onzin niet verwijderen die off-topic gaan en discussies naar het forum laten verhuizen?

Daarvoor is toch het meningen filter ontwikkeld? Heel handig.

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

silverfaustx wrote:

Halo Legends staat er niet bij, dvd is allang uit

Halo Legends (2010) (V) - imdb.com

Die film is niet toevoegbaar op MM, bij mij werd hij althans niet geaccepteerd (paar maanden geleden). De precieze reden ben ik even vergeten.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Nohands wrote:

Kan een moderator die onzin niet verwijderen die off-topic gaan en discussies naar het forum laten verhuizen?

Als het off-topic gaat, moet je de meld misbruik-knop rechtsboven gebruiken en dan zal de moderator daar inderdaad iets aan doen.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2791 votes

kinjutsu wrote:

(quote)

Die film is niet toevoegbaar op MM, bij mij werd hij althans niet geaccepteerd (paar maanden geleden). De precieze reden ben ik even vergeten.

Staat inderdaad in de rejections lijst. Reden staat erbij:

http://www.moviemeter.nl/rejection/62041

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Hoewel de filter en het modbeleid een prima barrière zijn, heeft Nohands gelijk dat het bullshitgehalte de laatste tijd wel hoger is komen te liggen. Meer op het forum dan bij de films overigens en ik kom er om die reden dan ook maar vluchtig.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Berichten verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel

Pasion

• 30 messages
  • 243 votes

In De Site > Algemeen > Stemverdeling niet te zien!:

Zou iemand mij kunnen helpen ik ben net nieuw en als ik op mijn profiel bij stemmen kijk(dus linksboven op mijn naam klik) dan zie ik bij stemmen mijn stemverdeling niet staan(dat afbeeldingje) en ik kan ook niet mijn stemmen zien pas wanneer ik op een cijfer druk van 1 tot 5 of op een letter.

Kan iemand mij hier mee helpen?

Mvg. Pasion

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Even geduld, dat wordt - als ik het mij goed herinner - eens per halve maand uitgerekend. Begin maart zou alles dus bij je stemoverzicht komen te staan.

Edit: Nu twijfel ik daaraan, het zou ook na middernacht kunnen zijn. Ook nog even geduld, maar iets minder!

Edit2: En welkom, inderdaad!

Pasion

• 30 messages
  • 243 votes

O ok bedankt ik dacht dus dat je iets moest inschakelen of dat het een bug was.

Ik zal dan ff moeten wachten. Bedankt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.