• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.657 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Mint Clansell wrote:

Is dat zo? Niks van gemerkt bij mijn avatar. Maar die is dan ook precies 54x54 groot.

Ja dat is bij mij ook zo, en ook die is precies 54x54 pixels groot, dus dat lijkt me geen geldig reden. (bij mij is er verlies van scherpte, terwijl er door mij een scherpe bron is gebruikt met voldoende pixels - ook de poster bij de film hier op de site is al scherper).

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Bij de posters op Moviemeter is er een maximum van 25 KB en worden plaatjes met een hogere kwaliteit die daarbovenuit komen, naar beneden bijgesteld.

Wellicht is er ook zoiets voor avatars?

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Lijkt me sterk, aangezien ik mijn afbeelding al tot 2kB heb teruggebracht. Heb m'n avatar nu behoorlijk verscherpt om de blur na het uploaden op te heffen.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Knisper wrote:

Bij de posters op Moviemeter is er een maximum van 25 KB en worden plaatjes met een hogere kwaliteit die daarbovenuit komen, naar beneden bijgesteld.

Wellicht is er ook zoiets voor avatars?

Huh? Ik dacht dat dat maximum aantal KB al een hele poos geleden was afgeschaft???

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Het is er nog wel, maar in plaats van dat je het zelf in de gaten moet houden, wordt het nu automatisch aangepast indien het te hoog is.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Observator wrote:

Waarom gaat er bij het uploaden van je avatar eigenlijk kwaliteit verloren?

Vraag staat nog steeds.

Verder is de inhoud/opmaak van deze foutmelding een beetje bijzonder:

(afbeelding)

Verschijnt bij het plaatsten van een bericht zonder invoer.

jarno1975 (moderator series)

• 10972 messages
  • 2792 votes

Als je niks te vertellen hebt hoef je ook geen bericht te sturen hoor

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Klopt En om te voorkomen dat dat toch (per ongeluk) gebeurt, is er deze foutmelding.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Observator wrote:

Waarom gaat er bij het uploaden van je avatar eigenlijk kwaliteit verloren? #durftevragen

slecht programmeerwerk je plaatje wordt sowieso als een nieuwe jpeg opgeslagen, ook als de afbeelding die je uploadt al aan alle eisen voldoet

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Saša Gedeon staat twee keer op de site:

Saša Gedeon

Sasa Gedeon

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Altijd leuk, aparte karakters in je naam .

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Mista wrote:

De volgende film staat dubbel op MovieMeter:

What on Earth Have I Done Wrong?! (2007)

Qing Fei De Yi Zhi Sheng Cun Zhi Dao (2007)

En voor de regisseur geldt eigenlijk hetzelfde.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Erg lastig dat je via het zoekscherm rechtsboven moeilijk regisseurs of titels kan vinden met moeilijke Oost-Europese letters met accenten en dakjes die ik niet uit het hoofd weet, of anders zelfs niet eens op het toetsenbord kan terugvinden. Jan Svankmajer bijvoorbeeld - veel succes aan hen die het proberen!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Bugje: Een discussie toevoegen vanaf een bepaald bericht, via

(afbeelding), wil later nog wel eens bij een aantal berichten terug uitkomen. Dus als ik een tijdje later terugkom en bij Mijn Updates op een topic klik, moet ik uitkomen bij dat bericht, maar in de praktijk kom ik wel eens bij een eerder bericht uit.

Ik weet niet hoe ik dit kan reproduceren, maar wellicht kan het komen door het plaatsen van een bericht in combinatie met 'Discussies waar ik een bericht plaats automatisch toevoegen aan Mijn Updates' optie, die het toevoegen vanaf een bericht overschrijft? Of het verwijderen van een aantal berichten door een mod?

Edit: zojuist weer voorgekomen. Ik had deze #4650 aangevinkt, maar kom uit bij deze #4620. Precies dertig verschil, het aantal berichten per pagina. Hopelijk is dit probleem nu duidelijk, ik zal in de gaten houden of het telkens 30 afwijkt.

filmfan17

• 285 messages
  • 12 votes

Kleine suggestie. Is het niet leuk om een soort chatkamer op te zetten met verschillende "kamers", eentje voor recente films, eentje voor klassiekers, buitenlandse cinema etc. Omdat er toch regelmatig 100 of meer gebruikers online zijn. Live gesprekken over film lijkt mij dan weer leuk.

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

Dat zou misschien een idee kunnen zijn als er veel en veel meer van de huidig IRC-chat gebruik gemaakt zou worden. Maar daar is het doorgaans niet druk.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

En waarom wordt er niet veel gebruik gemaakt van IRC? Misschien juist een reden om wél een chatroom op te zetten, die via/op de site zelf bereikbaar is.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

riesma wrote:

Bugje: Een discussie toevoegen vanaf een bepaald bericht, via (afbeelding), wil later nog wel eens bij een aantal berichten terug uitkomen. Dus als ik een tijdje later terugkom en bij Mijn Updates op een topic klik, moet ik uitkomen bij dat bericht, maar in de praktijk kom ik wel eens bij een eerder bericht uit.

Ik weet niet hoe ik dit kan reproduceren, maar wellicht kan het komen door het plaatsen van een bericht in combinatie met 'Discussies waar ik een bericht plaats automatisch toevoegen aan Mijn Updates' optie, die het toevoegen vanaf een bericht overschrijft? Of het verwijderen van een aantal berichten door een mod?

Edit: zojuist weer voorgekomen. Ik had deze #4650 aangevinkt, maar kom uit bij deze #4620. Precies dertig verschil, het aantal berichten per pagina. Hopelijk is dit probleem nu duidelijk, ik zal in de gaten houden of het telkens 30 afwijkt.

bedankt, ik zet het op de lijst

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

En weer een keer tegengekomen: Ik kom uit bij #2250, terwijl ik #2280 had toegevoegd. Bevestiging van de aantal berichten per pagina, lijkt mij.

Edit: Hmm, ik heb net in mijn profiel het aantal pagina's op 20 en daarna op 10 gezet om te kijken of het dan ook respectievelijk met 20 of 10 afwijkt. Ja dus.

Nu heb ik het teruggezet op 30 per pagina en zijn ineens ALLE berichtennummers 30 lager geworden. Bijvoorbeeld bij het Muziektopic, #4624 was eerst #4654. De bug kan dan ook bij mijn (corrupte) instellingen zitten/hebben gezeten. (Mijn cookies heb ik steeds leeggegooid, die zijn het probleem dus niet.)

Als ik bijvoorbeeld op de link klik die nu in de buglijst staat:

"bladwijzers" (toevoegen aan updates vanaf bepaalde plek in discussie) lijkt niet altijd goed te gaan: ("Ik had deze #4650 aangevinkt, maar kom uit bij deze #4620")
, bestaat #4650 nog niet eens. En uiteraard staat #4620 niet op de pagina '4640'.

Ik hoop dat deze extra info je kan helpen!

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nadat ik de laatste versie van FF heb gedownload doet de zoekfunctie het hier niet meer. Kan daar naar gekeken worden?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Necrophagia: Through Eyes of the Dead is naar het forum verplaatst, omdat het een clipverzameling betreft.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Erg lastig dat je via het zoekscherm rechtsboven moeilijk regisseurs of titels kan vinden met moeilijke Oost-Europese letters met accenten en dakjes die ik niet uit het hoofd weet, of anders zelfs niet eens op het toetsenbord kan terugvinden. Jan Svankmajer bijvoorbeeld - veel succes aan hen die het proberen!

Jan Svankmajer kun je beter zoeken via de film "Alice".

Tenminste, als je weet hoe een film exact heet die door hem is geregisseerd. Anders wordt het idd lastig.

De film "Ost%u0159e Sledované Vlaky" vindt ie ook niet met het zoekscherm!

Wél als je "Ost%u0159e" weglaat....

Hierop aansluitend heb ik ook nog een vraagje, weliswaar een beetje off-topic, maar ook weer niet:

Hoe maak je eigenlijk een "E" met een streepje naar links?

Als in "Indigènes"?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Alt 138

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Aha, bedankt!

Echter, bij mij werkt de Alt-knop niet geloof ik. Hij doet niks!

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Hier gewoon ` + e = è.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Aha, oké.

Dat is dus "Alt" + ` + e = è!

Thanks allebei!

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Alt kun je weglaten.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Het afzeik- en frustratietopic kunnen samengevoegd worden. Beginnen nu wel erg op elkaar te lijken.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Ik heb sinds een uur weer een site die de snelheid van een slak niet zou kunnen bijbenen (op MuMe ook trouwens). KPN troubles, zoals laatst, of niet?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5983 votes

Hier met UPC supersnel MovieMeter.

Tip: router of modem even opnieuw opstarten wil nogal eens helpen. (even een minuut uit laten)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.