• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.542 actors
  • 9.376.805 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Onderhond

• 87597 messages
  • 12851 votes

De scoregrafiek bij de statistieken neem ik aan.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Is waarschijnlijk een kwestie van tijd. Hier staat-ie ook nog niet. Al is de vergelijking misschien niet helemaal juist omdat de eerste stemmen voor Avatar al van december dateren.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Ja, ik bedoel de scoregrafiek bij de statistieken. Avatar is toch al een tijdje uit inmiddels.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2378 votes

Is toch niet zo gek? Avatar is half december uitgekomen, de eerste maandelijks opdate is dan dus 1 januari 00.00. De volgende 1 februari 00.00. Je zou nu geen lijntje kunnen trekken, maar alleen een punt zetten. Daar heb je niet zoveel aan.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Was eerder altijd om de halve maand toch?

Montorsi

• 9716 messages
  • 2378 votes

Als je naar andere films kijkt, wel met een grafiek, wordt het toch maandelijks gepakt?

edit: inderdaad de 15e.. Dat maakt voor Avatar uiteindelijk nog niks uit, want die draaide de 17e pas in de bioscoop.

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

Waarom veranderen jullie de term mening niet gewoon naar Recensie?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Miron wrote:

Waarom veranderen jullie de term mening niet gewoon naar Recensie?

Een mening hoeft aan niet veel eisen te voldoen. Je geeft gewoon in het kort je mening over de film. Zelfs enkele woorden kan al voldoende zijn.

Aan een recensie mag je wel wat meer eisen stellen.

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ik heb bij : Mijn Film, perongeluk een map naar een andere map gesleept hoe krijg ik deze er weer uit?

Heb al wat dingen geprobeerd, maar het lukt niet.

Alvast bedankt

domkey

• 780 messages
  • 0 votes

Dit is de éérste maal op dit forum, ik moet even iets kwijt.

Wat een vijandige site is dit hier zeg!

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Tja, als je zelf ook terug gaat 'meppen' bij Avatar, ben je zelf mede-verantwoordelijk voor de vijandelijkheid natuurlijk. Sowieso kun je altijd een alert insturen (klikken op uitroeptekentje dat in ieder bericht staat) als je vindt dat mensen je persoonlijk aanvallen.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Justinw wrote:

Ik heb bij : Mijn Film, perongeluk een map naar een andere map gesleept hoe krijg ik deze er weer uit?

Heb al wat dingen geprobeerd, maar het lukt niet.

Alvast bedankt

Al eens geprobeerd om die map terug te slepen naar de hoofdmap -Mijn Films-?

Als het goed is komt hij dan weer naast de map te staan waar je hem per ongeluk in hebt gesleept.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Justinw wrote:

map (...) lukt niet.

Wat helpt is je Mijn Films opnieuw 'laden' door in het linker menu of op de tab te klikken.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Mug wrote:

Dat er zo nu en dan een film reeds in de toevoegrij staat, tsja, als je dat al als een groot drama ziet, dan moet er toch wel ergens een draadje los zitten.

Ho, ho... graag woordkeuzige matigen!

Ik lees dit vanmorgen pas, maar het is makkelijk praten, wanneer je een voorkeurs- behandeling hebt, althans 'de schijn van'!

De meeste toevoegers moeten 5 tot 7 dagen wachten op accoord voor 10 approvals.

Zojuist in Excel deze steekproef gedaan, adv MM's Toevoeglijst: 26 approvals in acht dagen tijd, hoe is dat te verklaren; cq. wie heeft 'draadje los', printscreen:

(afbeelding)

Prompt na goedkeuring weer een nieuwe toevoeging insturen helpt hier tegen ook niet...

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Dat is te wijden aan de intentie om zoveel mogelijk films die op het filmfestival van Rotterdam draaien, voor aanvang van het festival op de site te hebben.

Overigens is de huidige wachttijd slechts 3 dagen (dus dat is 2 x 10 + 1/3 x 10 = 23 1/3 per week).

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ik heb persoonlijk echt geen voorkeursbehandeling. Dat de crew de laatste week voorrang verleent aan IFFR titels, en die binnen 10 minuten op de site zet, daar kan ik ook niets aan doen. Ze zijn er ook vanaf gestapt sinds gisteren vermoed ik. Daarnaast zitten er ook nog zo'n 5 of 6 titels bij die uit de rejections lijst komen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Mug wrote:

Dat de crew de laatste week voorrang verleent aan IFFR titels, en die binnen 10 minuten op de site zet, daar kan ik ook niets aan doen.

Gelukkig niet, ik vind dat persoonlijk wel prettig.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Prettig, ja. Maar om nu het IFFR voorrang te verlenen.... Ik ben nog steeds tussen neus en lippen bezig met het IDFA (november). De voorkeursbehandeling zit dus niet bij de persoon, maar bij het festival.

stinissen (crew films & series)

• 23444 messages
  • 76937 votes

Zo zet ik er vaak films op die deze week op tv komen en die gaan echt niet sneller hoor.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Enkele voorbeelden dus daargelaten!

Ik kan mij herinneren dat bv. de film The Ghosts of Berkeley Square met enige voorrang is geplaatst op de site, vanwege het uitzenden daarvan op de BBC...

Persoonlijk vind ik het heel moeilijk om hier een oordeel over te vellen. Soms vind het een beetje oneerlijk als dat gebeurt, maar aan de andere kant vind ik het soms ook wel fijn, als het een toevoeging van mezelf betreft.

Dat is misschien een beetje hypocriet, ik weet het.

Dus ik vind het lastig om hier over te oordelen.

Eigenlijk zou het moeten zijn; gelijke monniken, gelijke kappen.

• 23444 messages
  • 76937 votes

Klopt uitzonderingen zijn er altijd.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

stinissen wrote:

Zo zet ik er vaak films op die deze week op tv komen en die gaan echt niet sneller hoor.

Ook weleens hoor. Als ik zie dat een film op tv komt (op een zender die in ons tv-overzicht staat, dus dan heb ik het niet over ARD en ZDF), dan probeer ik die ook snel op de site te hebben. Natuurlijk moet ik het dan maar net doorhebben dat het om zo'n geval gaat.

• 23444 messages
  • 76937 votes

Ok dat is duidelijk.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Knisper wrote:

(quote)
Ook weleens hoor. Als ik zie dat een film op tv komt (op een zender die in ons tv-overzicht staat, dus dan heb ik het niet over ARD en ZDF), dan probeer ik die ook snel op de site te hebben. Natuurlijk moet ik het dan maar net doorhebben dat het om zo'n geval gaat.
Wanneer uit nieuw tv-programmablad blijkt, dat enige geprogrammeerde films niet op MM staan, dan zou ik die, wanneer festivalfilms toevoegen voorrang krijgen, ook voor-rang geven. Met uiteraard onderbouwing in Toevoegcommentaarveld van uitzenddatum, -tijd en zender.

Hieraan gelinkt: waarom films op Duitse tv-zenders daar dan buiten vallen, is mij totaal onduidelijk. Filmaanbod van die zenders is zeker op BBC2 niveau, zo niet uitge- breider. En ook in Oost-Nederland (aan de Duitse grens) wonen vele MM-gebruikers (en lurkers).

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Daar zit verder geen waardeoordeel aan, maar dat is meer gebaseerd op dat ik vind dat het tv-overzicht op Moviemeter zo compleet mogelijk moet zijn (en daar staan die zenders niet tussen).

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Knisper wrote:

Daar zit verder geen waardeoordeel aan, maar dat is meer gebaseerd op dat ik vind dat het tv-overzicht op Moviemeter zo compleet mogelijk moet zijn (en daar staan die zenders niet tussen).

Mee eens, maar tav de Duitse tv-zenders strijdig met dit citaat uit de MM homepage lijkt mij, quote: 'Welkom op MovieMeter, de filmsite voor liefhebbers. Op deze site vind je informatie over films in de bioscoop, de videotheek en op tv.'

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Die discussie over films op Duitsland is al vaker gevoerd. Ik ben het met je eens (zeker omdat er op de kleine Duitse zenders ook ondertitelde films worden uitgezonden (op ARTE ook) en Duitse films op Duitse TV nu ook buiten de boot vallen. Komen vaak films die je verder weinig op TV tegenkomt. Pas nog een leuke Charles Bronson.

Maar de mods waren (toen) onvermurwbaar. Ik start de discussie niet opnieuw (ik plaats dit bericht dus ook niet )

Baggerman

• 10839 messages
  • 8284 votes

De schijn van voorkeursbehandeling komt ook doordat sommige gebruikers razendsnel na goedkeuring alweer een nieuwe toevoeging insturen. En wat ook scheelt: volledig zijn: des te foutlozer de toevoeging, des te sneller gaat alles!

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Dankjewel Lordsnoopy Problem Solved

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.