- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Gefeliciteerd, succes en soms ook wat sterkte!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
Gefeliciteerd, Jacco!
Welkom in de crew... 
Barfly
-
- 1873 messages
- 1749 votes
... en soms ook wat sterkte!
Dat klinkt wel ernstig. 
Maar nogmaals veel succes en plezier, Jacco.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Succes met je nieuwe crew functie Jacco 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Vind het niet wenselijk dat berichten als deze als recensie (mening) worden aangevinkt. Neigt naar plagiaat.
Eens? Oneens?
En meningen moeten filmgerelateerd zijn neem ik aan? Want dan mag deze weggehaald worden. Opmerkelijk genoeg zijn het alleen de berichten van Goldenskull die vervelende bijwerkingen hebben. 
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8284 votes
Dank jullie voor alle steunbetuigingen! Ik zal in ieder geval mijn best doen.
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Veel succes en plezier met je nieuwe status als Crew
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Vind het niet wenselijk dat berichten als deze als recensie (mening) worden aangevinkt. Neigt naar plagiaat.
Eens? Oneens?
En meningen moeten filmgerelateerd zijn neem ik aan? Want dan mag deze weggehaald worden. Opmerkelijk genoeg zijn het alleen de berichten van Goldenskull die vervelende bijwerkingen hebben.

Deze twee waren me nog niet opgevallen, maar vind dit inderdaad niet bepaald 'meningen'. Die tweede gaat niet eens over de film.
Ik kom wel vaker van die onzinnige meningen tegen trouwens.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Helemaal mee eens, ik zie mijn opmerking over dit soort onzin zelfs eronder staan op die tweede link die er gegeven wordt. Belachelijk dat dit soort berichten als meningen gemarkeerd worden.
Misschien dat je meningen aan eisen moet laten voldoen? Bijvoorbeeld een minimum aantal regels? Als dat uberhaupt al mogelijk is hoor 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes

Overigens, wat wordt zo'n recensie eigenlijk vaak gelezen (bekeken). Meer dan 1000 views heeft dat filmpje alweer.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Vind het zelf wel droog eigenlijk, toch maar eens kijken 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
whaha leuk filmpje hoor
Was inderdaad een niet al te beste scene uit Fired Up 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Veel succes Baggerman!
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Misschien is het woord 'Mening' niet helemaal duidelijk in dit geval. Een mening over een film wordt meestal een 'recensie' genoemd, dan is het naar mijn idee duidelijker dat het een mening over de film betreft, niet een algemene mening zoals sommigen de functie nu gebruiken.
Gefeliciteerd crewlid Baggerman en succes!
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Ik wil ook niet die hele recensie-discussie over hoe en wat weer oprakelen, maar het valt me wel op dat ik de laatste tijd steeds meer meningen tegenkom die niet veel meer inhouden dan "mooie trailer, wil ik graag zien" of "erg van genoten" enz. Ik heb destijds begrepen dat het niet de bedoeling was om dit soort dingen te melden bij een mod, maar ik vroeg me af of dit standpunt kan worden herzien. Het filterprincipe verliest op deze manier toch wat zijn waarde als het aantal van dit soort meningen toeneemt nu de schrijvers hiervan door beginnen te krijgen waar die gele sterretjes voor staan.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Waarom heet het eigenlijk mening ipv recensie?
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
Omdat men een "recensie" te uitgebreid vond klinken, en er een hoop geklaag was rond "recensies" die slecht een paar regels lang waren.
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Ok, dat is ook wel te begrijpen. Een echte tussenweg tussen mening en recensie is er niet echt.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Norma, als jij een ''mening'' ziet als ''ga ik binnenkort zien' kun je gewoon een alert indienen of een moderator pm-en.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Oké, thanks! Ik denk overigens dat sommigen meelezen hier want beide gevallen die ik zeer recent tegenkwam zijn inmiddels weer mening-af.
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Waarom staat er bij Avatar geen stemgrafiek?
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Dat is toch een staafdiagram?
Ik denk dat Zavo de lijndiagram die normaal gesproken op deze pagina hoort te staan bedoelt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.