• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.451 actors
  • 9.376.793 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

domkey

• 780 messages
  • 0 votes

Mug wrote:

Tja, als je zelf ook terug gaat 'meppen' bij Avatar, ben je zelf mede-verantwoordelijk voor de vijandelijkheid natuurlijk. Sowieso kun je altijd een alert insturen (klikken op uitroeptekentje dat in ieder bericht staat) als je vindt dat mensen je persoonlijk aanvallen.

Blij dat iemand het woord '' vijandelijkheid!'',ook in de mond neemt!

En ik had het niet over een persoonlijke aanval, ik bedoel in het algemeen.

Heftig op bepaalde momenten zeg..!

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Euhm, dat woord nam ik de mond omdat jij daarmee aan kwam zetten. Hoogstwaarschijnlijk door dat akkefietje bij Avatar. Verder is dit een discussie-site, en dat gaat niet altijd gepaard met kontlikkerig en liefdevol gedrag. Men schermt met woorden. En soms nog vriendelijk en sociaal ook!

domkey

• 780 messages
  • 0 votes

kontlikkerig en liefdevol gedrag,

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Mug wrote:

Verder is dit een discussie-site, en dat gaat niet altijd gepaard met kontlikkerig en liefdevol gedrag. Men schermt met woorden. En soms nog vriendelijk en sociaal ook!

En het is soms ook onderhevig aan je eigen interpretatie, hoe wil je het opvatten.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Justinw wrote:

Dankjewel lordsnoopy Problem Solved

Graag gedaan hoor

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Mug wrote:

En soms nog vriendelijk en sociaal ook!

LOL

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Is het niet wat om op Moviemeter iets toe te passen waarop je kan zien hoeveel stemmen je in een bepaald jaar hebt geplaatst?

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

Waarom kan ik oudere berichten niet bewerken eigenlijk?

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

Miron wrote:

Waarom kan ik oudere berichten niet bewerken eigenlijk?

Omdat daardoor discussies en verwijzingen niet meer zouden kloppen. Je moet maar eerst even nadenken voor je iets schrijft. En dan nog heb je kort de tijd om je bericht aan te passen indien nodig.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Hoe kan ik een film toevoegen aan de site?

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

help wiki toevoegen

Staat allemaal hier.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Dank je wel.

Ben er mee bezig maar de foto op het laatst accepteren ze niet.

Moet 200 pixels breed zijn maar niet iedereen weet wat en hoe zoiets werkt.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

En dat staat dan weer uitgelegd hier.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Ja thanks,had het gevonden,maar het moet leuk zijn om even te doen,ga niet een half uur alles doorlezen en dan nog die moeite doen het erop te zetten,zo belangrijk is het nou ook weer niet

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Ik wou trouwens die nieuwe film van Dick Maas erop zitten, Sint, over een moordlustige Sint,met hoofdrollen voor Egbert-Jan Weeber en Caro Lenssen.

Dus be my guest en anders zie ik em vanzelf wel een keer verschijnen.

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

Film Pegasus wrote:

(quote)

Omdat daardoor discussies en verwijzingen niet meer zouden kloppen. Je moet maar eerst even nadenken voor je iets schrijft. En dan nog heb je kort de tijd om je bericht aan te passen indien nodig.

Soms zie ik pas een week later dat mijn bericht niet helemaal correct getypt is. Dan zou ik dat graag willen veranderen, zoals op elk ander forum ook mogelijk is.

wimnoot

• 3963 messages
  • 3923 votes

Menace2society wrote:

Ja thanks,had het gevonden,maar het moet leuk zijn om even te doen,ga niet een half uur alles doorlezen en dan nog die moeite doen het erop te zetten,zo belangrijk is het nou ook weer niet

Jij doet je nick wel eer aan!

Ps: Die film is nog in pre-production dus kan niet toegevoegd worden, als je het even door had gelezen had je dat geweten!

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Miron wrote:

Soms zie ik pas een week later dat mijn bericht niet helemaal correct getypt is. Dan zou ik dat graag willen veranderen, zoals op elk ander forum ook mogelijk is.

Die discussie / vraag is al 100 keer aan de orde geweest. Het kan gewoon niet ná 12 uur nadat je een bericht hebt geplaatst.

Verder hierover discussiëren heeft geen enkele zin!

Verder klopt het helemaal wat Film Pegasus al zei.

Je zult gewoon zoveel mogelijk correct moeten spellen, en vantevoren goed moeten nadenken wat je wilt schrijven...

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Menace2society wrote:

Hoezo? Honderden andere users doen toch óók de moeite om films toe te voegen aan de site?

Het ligt er maar net aan waar je prioriteiten liggen. Mensen voegen films toe uit liefde voor de site en voor films, en doen dat graag en met plezier (nou ja, meestal dan, denk ik).

Ik ben met enkele films wel drie uur bezig geweest om ze toe te voegen. Waarom? Omdat ik het leuk vind!

Btw, een film toevoegen aan de site zónder er enige moeite voor te doen, is onmogelijk!

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

narva77 wrote:

(quote)

Ik ben met enkele films wel drie uur bezig geweest om ze toe te voegen. Waarom? Omdat ik het leuk vind!

Dat mag,je hebt ook mensen die 7 uur lang een computerspel spelen,ik heb andere dingen te doen dan 3 uur lang bezig zijn om een film toe te voegen.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Het kopiëren van posters via Google Chrome lukt niet meer.

Marc S

• 3 messages
  • 627 votes

Hey,

even een vraagje / opmerking.

Ik heb een aantal stemmen geplaatst maar de website schijnt ze niet te onthouden; wanneer ik de pagina vernieuw staat er dat ik geen stem heb uitgebracht. Met een account van een vriend van me (op dezelfde pc) lukt het wel??

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

Met Google Chrome lukt dit al enige tijd niet meer.

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

Blame Gooooogle.

els123

• 3 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > hoe kan ik verder bladeren in de site:

als ik op soort film zoek gaat het op de eerste pagina bijvoorbeeld tot de letter b. ik zie helaas nergens hoe ik verder kan bladeren. het lijkt me dat ik verder moet kunne bladeren tot en met de letter z. kan iemand mij vertellen hoe dit werkt? bedankt

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Nee, dat gaat niet. Er worden niet meer dan 101 resultaten weergegeven. Je zou wel je zoekopdracht kunnen specificeren door bijvoorbeeld naast genre een minimum aantal stemmen in te stellen.

Marc S

• 3 messages
  • 627 votes

Ik gebruik Firefox, dus Chrome kan de oorzaak van mijn probleem niet zijn

kArIzMa_Movie

• 1290 messages
  • 334 votes

John Landis

Er staan 23 films van deze regisseur op MovieMeter. Er is in totaal 7 keer op deze films gestemd, met een gemiddelde van 2,07 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,62.

Dat lijkt me sterk.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

lol

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Marc S wrote:

Hey,

even een vraagje / opmerking.

Ik heb een aantal stemmen geplaatst maar de website schijnt ze niet te onthouden; wanneer ik de pagina vernieuw staat er dat ik geen stem heb uitgebracht. Met een account van een vriend van me (op dezelfde pc) lukt het wel??

Even ergens bij je browserinstellingen je cookies verwijderen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.