• 178.307 movies
  • 12.224 shows
  • 34.004 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.377.078 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Klopt het dat nog niet alle IMDb-scores werken? Ik kan me herinneren dat er niet zo lang geleden ook een probleem mee was en ik kom af en toe nog films tegen waar de score niet bij staat. Deze, deze en deze bijvoorbeeld.

Edit: Hier nog één, nu kom ik er ineens meerdere tegen.

Brix

• 19680 messages
  • 5118 votes

Klopt.

Kom ik ook regelmatig tegen.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

@riesma, ik kom er bergen tegen. Vooral de films met weinig stemmen staat het de laatste tijd niet vaak meer bij.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

brucecampbell wrote:

Waarom staat er bij de TV-films niet gewoon (TV) tussen haakjes zoals op imdb?

Omdat film film is en het daarbij niet zoveel uitmaakt waar hij voor het eerst vertoond is.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Knisper wrote:

(quote)
Omdat film film is en het daarbij niet zoveel uitmaakt waar hij voor het eerst vertoond is.

Volgens mij heeft het uitzenden ervan er niet veel mee te maken. Films voor TV geproduceerd zijn gewoon heel anders dan bios producties (ik neem aan dat brucecampbell daar op duidt). Niet alleen bijvoorbeeld de telefilm (waar het truowens ook nogal eens door elkaar loopt), maar ook bij bijvoorbeeld Fassbinder zijn er films gemaakt op 16 of 35 mm, maar ook direct geschoten voor TV.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Er zijn ongetwijfeld verschillen, maar ik zie eigenlijk niet wat de toegevoegde waarde ervan is om dat hier op MM aan te geven. Uiteindelijk beoordeelt iedereen de films op dezelfde manier, of ze nou voor de bioscoop, tv of dvd gemaakt zijn (buiten dat het ook gewoon lelijk zou staan).

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

riesma wrote:

(quote)
Ik ga wel naar de juiste pagina en kom bij jouw bericht met mening uit. Je browser updaten/herinstalleren kan ook nog een optie zijn.

Wat vreemd. Achja, het probleem is ook weer niet zo groot om heel Firefox opnieuw te installeren

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Dat is ook zo, maar ik weet dat bij een update van Firefox 3.0.x die bug verscheen, had ik ook en iemand voor jou had ook zo'n 'anchor' probleem. Updaten naar 3.5 verhelpt dat!

Edit: Stom, die link naar het probleem zou dan ook niet moeten werken.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

riesma wrote:

Dat is ook zo, maar ik weet dat bij een update van Firefox 3.0.x die bug verscheen, had ik ook en iemand voor jou had ook zo'n 'anchor' probleem. Updaten naar 3.5 verhelpt dat!

Edit: Stom, die link naar het probleem zou dan ook niet moeten werken.

Die link werkt wel. En ik heb versie 3.5.7.

Echt een heel vreemd en sporadisch probleem.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Knisper wrote:

Oesje. Ik dacht dat het wel wat uitmaakte. Moet je bepaalde tv-films maar eens pogen toe te voegen, volgens verschillende gebruikers.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Sinds de verhuizing naar de nieuwe server heeft de site er (zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt) een paar keer uit gelegen. Oorzaak lijkt te zijn gevonden, een bug in de huidige versie van de database software (MySQL). Morgenochtend wordt MySQL gedowngrade naar een eerdere versie waar dit probleem zich niet lijkt voor te doen. De site is tijdens deze downgrade wel weer een uurtje of 2 uit de lucht.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Dat bewijst eens te meer dat een update niet altijd een verbetering is. Wat een verhuizing al niet te weeg brengt. Nog meer rommel in de dozen op zolder gevonden Jordy?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

speedy23 wrote:

Oesje. Ik dacht dat het wel wat uitmaakte. Moet je bepaalde tv-films maar eens pogen toe te voegen, volgens verschillende gebruikers.

Klopt inderdaad dat we een maximale lengte aanhouden van reeksen tv-films (en dat daarbij dus het onderscheid film tegen serie komt kijken), maar verder zijn er geen beperkingen.

In De Site > Algemeen > wil de moderator ( baas ) van deze site me aub zo snel mogelijk een mailtje sturen?:

hallo Moviemeter ,

ik heb per ongeluk een fout gevonden in je site ,

neem hierover contact met me op is namelijk iets wat nogal naar kan uitkomen voor andere gebruikers

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Moet je http://www.moviemeter.nl/user/1 even een om sturen.

rose

• 2280 messages
  • 0 votes

Wat dan ,wat dan, wat dan? Ben helemaal niet nieuwschierig.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Hij heeft per ongeluk de naaktfoto's van iedere user gevonden.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

spannend! als het serieus is, stuur me svp een mail op [email protected]

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Volgens mij blijft het bij 3 minutes of fame.

DieGo

• 5808 messages
  • 2366 votes

Wanneer ik Matrix in het zoekveld intik bovenin dan komen uiteraard de 3 Matrix films in het popupschermpje, wat alleen een beetje gek is dat bij deel 1 wel al Lana Wachowski staat maar bij de andere 2 delen nog Larry staat. Als je er vervolgens op die andere delen klikt staat bij de filmdetails wel weer Lana.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Ik krijg het niet voor elkaar: hoe kan ik alle films waarop ik gestemd heb in mijn mapje 'gezien' krijgen?

Maximilian

• 209 messages
  • 253 votes

otherfool wrote:

Ik krijg het niet voor elkaar: hoe kan ik alle films waarop ik gestemd heb in mijn mapje 'gezien' krijgen?

Bij elke film apart naar de functie Mijn Films gaan en hem vervolgens in de desgewenste map zetten.

Erg tijdverslindend; daarom pleit ik ook voor een uitbreiding van deze functie.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Door middel van de "plus" knop in Mijn Films kun je snel(ler) meerdere films toevoegen aan een map. Je kunt ook boven je stemhistorie op "naar Mijn Films" klikken. Hierbij kun je echter alleen (nog) niet de doelmap selecteren, dit staat op de wensenlijst.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

riesma wrote:

Klopt het dat nog niet alle IMDb-scores werken?

Imdb heeft geen nette API waarmee deze gegevens op te vragen zijn, en ik moet deze dus helaas uit de broncode "scrapen". Elke keer als ze iets aan hun paginastructuur aanpassen, gaat deze functionaliteit kapot. Ik zal het eerdaags nog een laatste keer oplossen, als imdb daarna weer iets wijzigt moeten we het voortaan weer zonder deze functionaliteit doen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

DieGo wrote:

Wanneer ik Matrix in het zoekveld intik bovenin dan komen uiteraard de 3 Matrix films in het popupschermpje, wat alleen een beetje gek is dat bij deel 1 wel al Lana Wachowski staat maar bij de andere 2 delen nog Larry staat. Als je er vervolgens op die andere delen klikt staat bij de filmdetails wel weer Lana.

Als een crewlid bij deze films even ongewijzigd een correctie doet wordt deze informatie opnieuw gegenereerd, als het goed is.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Jordy wrote:

Je kunt ook boven je stemhistorie op "naar Mijn Films" klikken.

Mjaaa, dat had ik voordat ik de vraag hier stelde ook gedaan, blijkbaar gaat er vervolgens een paar minuutjes overheen Primadeluxe!

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Jordy wrote:

(quote)

Imdb heeft geen nette API waarmee deze gegevens op te vragen zijn, en ik moet deze dus helaas uit de broncode "scrapen". Elke keer als ze iets aan hun paginastructuur aanpassen, gaat deze functionaliteit kapot. Ik zal het eerdaags nog een laatste keer oplossen, als imdb daarna weer iets wijzigt moeten we het voortaan weer zonder deze functionaliteit doen.

Dat zou jammer zijn.

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Wat is er met de imdb-score-vermelding gebeurd?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

jordybeukeboom wrote:

Wat is er met de imdb-score-vermelding gebeurd?

Dat staat iets verder terug in dit topic:

Jordy wrote:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.