- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
domkey
-
- 780 messages
- 0 votes
Ik geraak niet op MM via favorieten, heeft iemand anders problemen?
MovieMeter.nl is wegens technische problemen niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Hoe komt The Shawshank Redemption in godsnaam in de 2009-lijst? 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik geraak niet op MM via favorieten, heeft iemand anders problemen?
MovieMeter.nl is wegens technische problemen niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak.
Ik denk dat mm bij jouw favorieten nog verwijst naar de oude server waar mm op stond. Ik zou hem eens proberen uit je favorietenlijst te halen en hem dan weer opnieuw toe te voegen als favoriet. Zou moeten lukken dan.
domkey
-
- 780 messages
- 0 votes
Ik denk dat mm bij jouw favorieten nog verwijst naar de oude server waar mm op stond. Ik zou hem eens proberen uit je favorietenlijst te halen en hem dan weer opnieuw toe te voegen als favoriet. Zou moeten lukken dan.
Terug in orde, bedankt.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Als ik bij mijn meningen op de permalink klik, kom ik niet bij de juiste pagina bij de desbetreffende film uit.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Valt me wel op dat de site er de laatste tijd steeds vaker uit ligt. Juist nu er naar een nieuwe server is overgestapt (?).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
We hebben inderdaad last van wat kinderziektes.
Chuck Taylor
-
- 1269 messages
- 1953 votes
Was het echt nodig dan die nieuwe server (waarschijnlijk wel) ? Ook omdat er nu zo'n lelijk powered by logo'tje staat..
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Valt me wel op dat de site er de laatste tijd steeds vaker uit ligt. Juist nu er naar een nieuwe server is overgestapt (?).
Zijn wel hele vervelende ziektes sinds er powered bij staat.
No offens maar is er niet echt beter op geworden.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Powered by Nines:
99,999% beschikbaarheid
De beschikbaarheid van uw websites of applicaties, daar draait het om. Doordat onze infrastructuur en apparatuur verdeeld is over meerdere datacenters, kunnen we u dan ook een beschikbaarheid tot 99,999% garanderen.
Ok de 0,001% hebben we dan nu hopelijk achter de rug?
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Jordy... betaal jij nou voor 24/7 of is een vrijdagavond crash een doemscenario?
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Jordy... betaal jij nou voor 24/7 of is een vrijdagavond crash een doemscenario?
Dat had ik dus niet te hard moeten zeggen...
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Dat had ik dus niet te hard moeten zeggen...
Is wel raak zeg 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Goed om te weten dat het niet aan mij ligt. Andere sites gaan namelijk ook niet soepel vanavond. Vervelend dit, niet alleen voor ons, maar ook voor Jordy en co.
SolidKevin
-
- 66 messages
- 1591 votes
Ik kan niet stemmen omdat het niet goed werkt. Ik heb steeds haperingen en kan het aantal sterren niet goed selecteren.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
Als ik bij mijn meningen op de permalink klik, kom ik niet bij de juiste pagina bij de desbetreffende film uit.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
@SolidKevin @deft0nes
Probeer eens jullie cache en cookies te verwijderen. Dat helpt in veel gevallen de kleine kwaaltjes.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
@SolidKevin @deft0nes
Probeer eens jullie cache en cookies te verwijderen. Dat helpt in veel gevallen de kleine kwaaltjes.
Heeft niet geholpen.
Heeft iemand anders last van mijn probleem?
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
En je mening uit- en weer aanzetten, helpt dat?
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2636 votes
@SolidKevin @deft0nes
SolidKevin
-
- 66 messages
- 1591 votes
Laat maar hij doet het weer
. Zal wel aan mijn Internet hebben gelegen ofzo.
Maximilian
-
- 209 messages
- 253 votes
Weet niet of dit ooit al eens voorgesteld is:
Is het mogelijk dat de "Naar Mijn Films"-optie uitgebreid word? In een lijst met films zou je dan selectief elke film in de lijst snel in een gewenste map kunnen gooien, zodat het een "Genereer Stemtabel" lay-out krijgt.
Nu moet je nog steeds op elke film klikken om het vervolgens in een map te kunnen stoppen, een ongelooflijk tijdverslindend proces.
deft0nes
-
- 1071 messages
- 1456 votes
En je mening uit- en weer aanzetten, helpt dat?
Ook al niet.
Deze link krijg ik als ik via mijn profiel bij mij meningen op permalink klik. Zoals je kunt zien gaat 'ie dan niet naar de correcte pagina.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wanneer je een film toevoegt dan krijg je een melding of een film al op de site staat of in de wachtrij staat. Nu had ik vandaag zo'n melding dus dacht ik dat iemand me was voor geweest met het toevoegen maar bleek dat het om een titel te gaan die in de rejection lijst stond. Is het misschien niet beter om wanneer de titel effectief in de rejection lijst staat om van de melding een link te maken die linkt naar de betreffende rejection pagina? Nu lijkt het dus alsof de film in de wachtrij staat maar staat hij gewoon in de rejections.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7381 votes
Waarom staat er bij de TV-films niet gewoon (TV) tussen haakjes zoals op imdb?
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
.Bij Internet Explorer (7 of 8 ) en Firefox in het menu "Extra", dan iets in de trant van "Privé gegevens opruimen" (Ik kan op het moment niet bij m'n windows machine, dus kan het niet nakijken). Let op dat je alleen "cache" en "cookies" aanvinkt als je je wachtwoorden en geschiedenis wilt bewaren. Als je cookies verwijderd zijn, zal je bij sites waar je automatisch inloggen hebt aangezet, zoals bijvoorbeeld MovieMeter, opnieuw moeten inloggen.
Deze link krijg ik als ik via mijn profiel bij mij meningen op permalink klik. Zoals je kunt zien gaat 'ie dan niet naar de correcte pagina.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.