• 178.349 movies
  • 12.227 shows
  • 34.007 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.533 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik krijg ze ook gewoon alle 6 op goede volgorde als ik Saw in typ.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Wel als je in het zoekvakje kijkt. Als je 'Saw' intypt en dan op 'enter' drukt staat-ie er inderdaad niet tussen.

Parisa

• 605 messages
  • 925 votes

Ik kan vandaag geen stemmen toevoegen (voor meerdere films). Ook kan ik geen films aan mijn filmlijsten toevoegen. En nu?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

even bij de internet instellingen/opties je cookies verwijderen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Wel als je in het zoekvakje kijkt. Als je 'Saw' intypt en dan op 'enter' drukt staat-ie er inderdaad niet tussen.

hmn, ik zet het op de lijst

Parisa

• 605 messages
  • 925 votes

Jordy wrote:

even bij de internet instellingen/opties je cookies verwijderen

Gedaan en ook voor de zekerheid even opnieuw opgestart. Nu werkt het weer. Dank je wel.

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

Nomak wrote:

te beginnen met dat Biertje drinken... topic.

Waarom zo zuur?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Nomak is geheelonthouder.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2636 votes

Als ik bij mijn updates naar Pirates of the Caribbean 1 ga, kom ik op de eerste pagina, terwijl ik op de laatste terecht moet komen.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Heb je hem niet (per ongeluk) vanaf een bepaald bericht toegevoegd aan je updates?

Je cookies verwijderen kan ook wel eens helpen.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2636 votes

Klopt. Ik heb em eerst verwijderd uit m'n updates en daarna weer toegevoegd. En nu doet hij het weer zoals het hoort .

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

MB-

• 28 messages
  • 133 votes

Jongens ik heb een vraag,

wanneer ik op vorige druk bij deze site kom ik altijd boven aan de vorige pagina uit, bijvoorbeeld bij de top 250. Als ik op nummer 150 klik en ik druk op vorige kom ik weer boven aan bij nummer 1 uit.

Zeer irritant als ik films af ga, op het forum heb ik hier ook last van

Kan iemand mij vertellen of dat aan de site ligt of aan mijn browser?

Ik gebruik firefox 3.0.16

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Nou meneer, dat zal aan je browser kunnen liggen. Probeer anders Firefox 3.5 te installeren, die heeft dat probleem niet.

MB-

• 28 messages
  • 133 votes

Ik heb hem geupdate, en het werkt nu inderdaad.

Bedankt

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

(nr 2)

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Ik wilde mn avatar wijzigen. Als ik een foto upload krijg ik echter een zwart vak waaruit ik de avatar kan selecteren. Iemand een idee?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

riesma the life saver

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Is het niet mogelijk in het vervolg bij het uploaden van afbeeldingen op imageshack de optie 'for message boards' aan te vinken?

Als ik een foto in posterformaat wil stuur ik wel even een PM.

Want met momenten hebben we van die foto's die keigroot zijn. Verstoort de forumopmaak en duren te lang om te laden.

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Wacht even... jij post na 210 pagina's in het MovieMeter User Pics topic je eerste post om te klagen over de te hoge kwaliteit van een foto van een ander?

Tommeh

• 7317 messages
  • 3297 votes

Deze en deze regisseur zijn volgens mij één en dezelfde man.

stephan73

• 6269 messages
  • 14446 votes

Tommeh wrote:

Deze en deze regisseur zijn volgens mij één en dezelfde man.

Klopt, ik zal het aanpassen!

Tommeh

• 7317 messages
  • 3297 votes

stephan73 wrote:

(quote)

Klopt, ik zal het aanpassen!

Neem deze dan ook maar meteen mee.

(kom ik toevallig nu tegen)

stephan73

• 6269 messages
  • 14446 votes

merci!

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Stephan wrote:

Wacht even... jij post na 210 pagina's in het MovieMeter User Pics topic je eerste post om te klagen over de te hoge kwaliteit van een foto van een ander?

Uhu

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Neem sneller internet zou ik zeggen, het wordt automatisch aangepast aan het formaat van Moviemeter en 90% van de mensen zullen de foto's waarschijnlijk ook vergroten.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

rep_robert wrote:

Neem sneller internet zou ik zeggen

De snelheid van het internet zal er niet veel mee te maken hebben.

Puur uit nieuwsgierigheid ben ik net ook eens naar die foto gaan kijken. En dit duurt inderdaad langer dan gewoonlijk om te laden.

Kan het niet zo zijn dat imageshack.us sowieso langer duurt dan bijvoorbeeld Tinypic.com?

Persoonlijk zie ik er de meerwaarde ook niet van in om posters die niet eens op het scherm passen hier te plaatsen.

belchinees

• 4182 messages
  • 2326 votes

(afbeelding)

Gaat iets fout met het jaartal.

Als je dan bijvoorbeeld op april (2009) klikt, zal deze januari (2010) veranderen naar 2009.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Poeff ik zie het nu ook, ok ik geef ook toe dat dit wel een erg groot formaat is. Past niet eens op mijn 24 inch beeldscherm die ik bij mn pc gebruik.

Alleen normaal gesproken als het bestand niet al te groot is en normaal op het scherm past vind ik dat het geen probleem hoeft te zijn.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Metalfist wrote:

Er loopt iets mis met de sorteervolgorde bij het filmlog tabje. Er staat januari 2010, februari 2010, maart 2010, april 2010, mei 2010, juni 2010, juli 2010, augustus 2010, september 2010, oktober 2010, november 2010, december 2010, januari 2010 waardoor er 2x januari 2010 staat maar wanneer je op de eerste januari drukt kom je terecht in 2009.

edit: ik hoop dat het wat begrijpbaar is wat ik bedoel want nu staan er echt wel extreem veel jaartallen in één bericht

Dit is precies wat ondergesneeuwd geraakt maar ik moest er terug aan denken door belchinees.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.