- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3093 votes
Heb hier zelf ook al regelmatig last van gehad, zou dit niet uitgebreid kunnen worden?
Albus Dumbledore
-
- 2041 messages
- 884 votes
Ik weet niet of dit idee al eens eerder is gezegd, maar volgens mij is het nieuw en ik weet niet of het mogelijk is. Maar er word veel geklaagd over dat de gemiddeldes op de site vrij onbetrouwbaar zijn omdat iedereen kan stemmen. Kan het dan niet dat er een alternatief gemiddelde word gemaakt van de stemmen van de mensen die hun mening over de film bij het tabbladje 'meningen' hebben gezet? Dus bijvoorbeeld: een film heeft 35 meningen en bij iedere mening is natuurlijk een stem uitgebracht. En daarvan is het gemiddelde 3,35 ofzo. En dat dat dan word gezet bij statistieken ofzo.
LZA
-
- 474 messages
- 1557 votes
....omdat iedereen kan stemmen.
Belachelijk!!! 
Albus Dumbledore
-
- 2041 messages
- 884 votes
Hahaha. Ja, ik zei het een beetje verkeerd. Maar ik bedoel natuurlijk dat je van die mensen hebt die gewoon stemmen zonder dat ze de film hebben gezien om invloed te hebben op het gemiddelde. Dit leek mij daar een aardige oplossing voor, maar ik weet niet of het kan hoor.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14446 votes
Hahaha. Ja, ik zei het een beetje verkeerd. Maar ik bedoel natuurlijk dat je van die mensen hebt die gewoon stemmen zonder dat ze de film hebben gezien om invloed te hebben op het gemiddelde. Dit leek mij daar een aardige oplossing voor, maar ik weet niet of het kan hoor.
Maar als de serieuze stemmers gen mening neerzetten, dan wordt hun stem weer niet meegeteld in die alternatieve score! Lijkt me tegenover die stemmers niet eerlijk!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Moeten ze dat doen toch?
Overigens, de mensen die hier al een tijdje op de site zetten en een review neerzetten gebruiken vaak ook de mening knop, denk niet dat dit een groot probleem oplevert.
Albus Dumbledore
-
- 2041 messages
- 884 votes
Vind ik ook. Het is je eigen keuze om je bericht als mening te markeren.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
En daarmee verplicht je mensen om een mening te geven? Kromme beredenatie.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Dan krijg je ook dat mensen die per se tegen het gemiddelde willen stemmen een korte mening gaan aanvinken zoals 'vette film supergoed', dan verschijnen die nietszeggende stukjes tussen de serieuze recensies.
Volgens mij is de invloed van tegenstemmers toch vrij gering op het gemiddelde, zeker bij de bekende films.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Er loopt iets mis met de sorteervolgorde bij het filmlog tabje. Er staat januari 2010, februari 2010, maart 2010, april 2010, mei 2010, juni 2010, juli 2010, augustus 2010, september 2010, oktober 2010, november 2010, december 2010, januari 2010 waardoor er 2x januari 2010 staat maar wanneer je op de eerste januari drukt kom je terecht in 2009.
edit: ik hoop dat het wat begrijpbaar is wat ik bedoel want nu staan er echt wel extreem veel jaartallen in één bericht 
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Het Nachtwachten topic is gesloten. De reden is dat het totaal niets toevoegde aan de site en vooral als chatplek werd gebruikt.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
MovieMeter heeft toch een chatbox? Lijkt me meer de plek ervoor.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
MovieMeter heeft toch een chatbox? Lijkt me meer de plek ervoor.
Echt waar? Nog niet tegen gekomen...
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Biertje drinken en al dat niet films-gerelateerde gedoe blijft dus, maar een topic waar de nachtbrakers van mm effies gezellig de nacht of dag bespreken is opeens een zonde. Ging zelfs vaak over wat voor films men nog even ging kijken en zo. Beetje sneu gedoe dit opeens.
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Wanneer een topic naar chat neigt wordt het gewoon gesloten. Niet zozeer om het onderwerp, wel om het oeverloos gelal dat nergens heen gaat.
MM blijft een forum, geen chat.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Wie zegt dat elke zin of opmerking op dit forum ergens over moet gaan.
Zijn zoveel onderwerpen hier op het forum waar het onderwerp zelf al snel overgaat in een soort grijs-gebied-onderwerp, wat niks meer met het oorspronkelijke vandoen heeft. Dat het jouw onderwerp niet is, is prima, maar het was nog absoluut geen chat. En er werd verder niet gescholden of kinderachtig gedaan. Kan dus niet echt kwaad en ik vond het wel gezellig om even te zien wie wat aan het doen is zo 's nachts.
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Niet zozeer om het onderwerp, wel om het oeverloos gelal dat nergens heen gaat.
Oh nee, wat vreselijk zeg. Al dat gechat vervuilt deze prachtige wereld.
Er komt trouwens geen hond meer op de moviemeter chat.
Logico
-
- 80 messages
- 0 votes
1 topic waarbij een chat wat meer wordt toegestaan dan bij alle andere topics moet toch kunnen?
De reden om zoiets af te keuren zal wel zijn dat het niet gezellig moet worden. Het forum is bedoeld ter informatie en niet voor de fun.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Wel jammer en onbegrijpelijk dat er selectief één topic wordt gesloten.
Misschien beter om een hele hoop topics te sluiten die niets met film te maken hebben , te beginnen met dat Biertje drinken... topic.
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
Niks willekeurigs aan. Topics die niets met film te maken hebben kunnen, binnen zekere grenzen,. in het overigen-deel van het forum. Topics die een veredelde slowchat zijn worden gesloten. Dat is al vele jaren zo.
Om te chatten is er een chatbox (via IRC), ook al vele jaren.
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Op de chat zit nooit iemand, en soms is er een quiz maar dan ook heel soms. Vind het \jammer dat het "Nachtwachten" is gesloten 
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
En voor onderandere al dit oeverloos, kleingeestig pietluttig gelul ben ik 8 maanden weggebleven van MM. Zucht... 
Zuzuu
-
- 557 messages
- 757 votes
Als ik zoek naar 'Saw', dan vind de zoekmachine alle Saw films behalve Saw 3.
Hoe komt dat?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Zie Saw 3 er wel gewoon bij staan als je saw bij zoeken typt. Apart.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.