• 178.383 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.645 actors
  • 9.378.048 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

okee duidelijk

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3093 votes

Zo ben ik een keer driekwart van een recensie verloren, gebruik hem nooit weer.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Onderhonds bericht slaat de spreekwoordelijke spijker op zijn spreekwoordelijke kop.

Het ging om dit bericht, bij "Meer oudjes zien, < 1970" (zonder de spatie). Dat heb ik nu voluit geschreven.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Legan wrote:

Grappig. Pokémon: Mewtwo Returns (2000) hoort niet bij de officiële Pokemonreeksfilms, maar is wel een direct vervolg op Pokémon: The First Movie (1999). Ik vraag mij dan ook sterk af waar men de info van Gekijô-ban Poketto Monsutâ - Myûtsû no Gyakushû (1998) vandaan heeft (naast IMDb).

Geen idee eigenlijk, lijkt me wel dat het over dezelfde film gaat.

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

Zou het niet handig zijn als dit forum een 'Topic Hotlist' zou hebben?

Gewoon links een lijstje van de laatste 10 actieve topics.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Updates - Forumtopics

Dan heb je toch meteen de laatste actieve topics te pakken.

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Hoever staat het eigenlijk met een "compatibility-meter"? Of staat die laag op de planning?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

deft0nes wrote:

Hoever staat het eigenlijk met een "compatibility-meter"?

Wat is dat voor iets?

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Nomak wrote:

(quote)

Wat is dat voor iets?

Jordy in ideeënlijst wrote:

"gebruikers met gelijke smaak" verbeteren en herintroduceren, of zelfs veel verder doorgetrokken met Last.fm achtige algoritmes voor het berekenen van gebruikers met gelijke smaak, tips, etc...

Op Last.fm noemen ze het een compatibilitymter, vandaar.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Zoiets dus, ja, dat kan best wel interessant zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

"misschien ooit", staat er boven

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Jordy wrote:

"misschien ooit", staat er boven

Ik dacht dat die lijst verouderd was, een hoop dingen zijn, in mijn ogen, al wel opgelost.

Voorbeelden:

verbeterpunten zoekscript

- De zoekopdracht "ghost of girlfriends past" zou moeten werken

- "24: Redemption" en "(500) days of summer" zijn lastig te vinden

Lukt mij allemaal.

En hier

De "snelzoek functionaliteit" heeft in verband met de belasting op de servers niet dezelfde soepelheid wat betreft leestekens en spelfouten als de "normale" zoekresultaten. Dus: snelzoeken alleen gebruiken als je de precieze titel weet, bij twijfel op enter drukken na je zoekopdracht

wordt eigenlijk ook het vorige overbodig gemaakt; mocht je per ongelijk de haakjes vergeten en gewoon 500 intypen en op enter te drukken, kom ik meteen bij de juiste film.

En

optie om onterechte stem te melden via alert

dit heb ik laatst nog gedaan.

Dus ik dacht (hoopte ) dat er meer ruimte was op die o zo leuke compatibility meter te maken

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Het lukt me sinds 2 dagen niet meer films uit mijn updates te verwijderen of er aan toe te voegen!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

deft0nes wrote:

een hoop dingen zijn, in mijn ogen, al wel opgelost.

In mijn ogen niet de lijst is actueel. Heb helaas voorlopig geen tijd en zin om grote dingen van de lijst op te pakken, zal wel de bugjes eerdaags wegwerken.

Daarnaast waren experimenten in het verleden, waar bestaande/bekende algoritmes voor dit soort "gelijke smaak" berekeningen gebruikt werden niet erg succesvol. Het leverde meer ergernis dan goede tips op. Online verhuurder NetFlix heeft er zelfs een miljoen dollar tegen aan gegooid om dit probleem op te lossen, zonder veel resultaat

Miron

• 744 messages
  • 74 votes

Nomak wrote:

Updates - Forumtopics

Dan heb je toch meteen de laatste actieve topics te pakken.

Wat stom van me, wist niet eens dat 'we' dat hadden hier.

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Jammer eigenlijk dat de trailers al een tijdje niet meer beschikbaar zijn. Wat was eigenlijk de reden om die van de site te halen? Gebrekkige ondersteuning van bepaalde sites? Rechten? Te veel onderhoud achterliggend?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

het lijkt technisch niet meer mogelijk om Apple.com trailers rechtstreeks op een andere site te laten zien, ik weet niet of er echt goede alternatieven zijn

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Misschien in de toekomst. Toch bedankt voor de feedback.

speranza

• 24668 messages
  • 0 votes

De optie toevoegen aan Mijn Updates van regisseurs werkt ook onder Opera niet meer.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Querelle wrote:

Het lukt me sinds 2 dagen niet meer films uit mijn updates te verwijderen of er aan toe te voegen!

Kun je eens proberen om bij je internet instellingen/opties je cookies te legen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

speranza wrote:

De optie toevoegen aan Mijn Updates van regisseurs werkt ook onder Opera niet meer.

is inderdaad kapot, ga ik gelijk even fixen

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Jordy wrote:

(quote)

In mijn ogen niet de lijst is actueel. Heb helaas voorlopig geen tijd en zin om grote dingen van de lijst op te pakken, zal wel de bugjes eerdaags wegwerken.

Daarnaast waren experimenten in het verleden, waar bestaande/bekende algoritmes voor dit soort "gelijke smaak" berekeningen gebruikt werden niet erg succesvol. Het leverde meer ergernis dan goede tips op. Online verhuurder NetFlix heeft er zelfs een miljoen dollar tegen aan gegooid om dit probleem op te lossen, zonder veel resultaat

Okee, jammer. In ieder geval bedankt voor je uitleg

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Hoe komt het dat Saw 6 niet in de bioscoopagenda staat?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

sinterklaas wrote:

Hoe komt het dat Saw 6 niet in de bioscoopagenda staat?

Die staat er wel in. Zelfs met plaatje en al.

Vanaf donderdag 31 december is Saw VI (2009) te zien in de Nederlandse bioscopen. De film, met Tobin Bell, Betsy Russell en Costas Mandylor, is geregisseerd door Kevin Greutert.

Er is 297 keer gestemd op deze film, met een gemiddelde van 3,14 sterren.

En hij staat ook nog op de home, dus hoe je daar overheen kan kijken, snap ik niet zo.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

31 december 2009 is de release en die datum staat niet op die pagina die je laat zien, die loopt maar tot 24 december 2009. Dus een betere vraag zou zijn waarom dat zo is.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Ja, waarom is dat zo?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal er even naar kijken

In De Site > Algemeen > kan niet naar volgende pagina bij zoeken:

Als ik via de Zoekfunctie een overzicht krijg, kan ik niet naar de volgende pagina. Bijvoorbeeld: alle films uit 1999. Dan krijg ik een lijst welke eindigt bij films beginnend met B. Ik kan dan niet naar de volgende pagina om verder te gaan.

Wie weet hiervoor de oplossing??

Alvast hartelijk dank!

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Er is geen volgende pagina. Je krijgt enkel de eerste 101 resultaten te zien. Je zal je zoekopdracht dus moeten specificeren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.