- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Over die quotes, ik begrijp de wens wel, maar de site houdt helaas geen relaties tussen berichten vast en er is dus onmogelijk met zekerheid te zeggen wanneer iemand op een van je berichten reageert.
zie verder de discussie rond 28 oktober in dit topic
Rick18
-
- 232 messages
- 5304 votes
OK, bij mij doen ze het nu allebei.
Bij mij ook. Nog bedankt 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ja.
Zou je de volgende link eenmalig kunnen bezoeken:
http://www.moviemeter.nl/site/test
Je ziet daar niets, maar ik krijg dan wat informatie toegestuurd waar ik misschien iets wijzer van word
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Ik heb ook een probleem met stemmen, ik geloof niet dat het lijkt op het probleem van argus of speranza, of wel? In elk geval probeer ik mijn stemmen te wijzigen, en dat lukt niet (Drag me to Hell wil ik verhogen van een 3,5* naar een 4*). Ik klik op de waardering, maar de 3,5* blijft staan...
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Dat is volgens mij wel het zelfde probleem. Ik neem aan dat je met Google Chrome werkt. Daar heeft het mee te maken. Ik ben zojuist extra uitgeweken naar Opera om wel te kunnen stemmen.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik kan geen film toevoegen, omdat ik niet weet hoe de poster erbij gaat in de juiste maat?
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
In de wiki wordt dat keurig uitgelegd.
Krijg heel de tijd dit:
Je toevoeging is nog niet opgeslagen. Incorrecte afmetingen. De afbeelding moet precies 200 pixels breed zijn.
Klik op het bijbehorende kopje voor meer informatie over een onderdeel van dit formuli
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Gebruik je irfanview om het plaatje aan te passen?
riesma
-
- 3706 messages
- 3083 votes
@rose: Geef mij anders het plaatje en/of link, dan resize ik hem voor je.
Zullen we dan hier verder gaan: De Site >> Algemeen >> Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic).
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
@rose: Geef mij anders het plaatje en/of link, dan resize ik hem voor je.
Zullen we dan hier verder gaan: De Site >> Algemeen >> Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic).
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Gebruik je irfanview om het plaatje aan te passen?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2792 votes
Ik resize altijd met www.resizer.nl. Heel simpel en online.
Je selecteert je afbeelding op je harde schijf, vult bij nieuwe breedte 200 in en klikt op resize. Daarna plaatje opslaan en klaar.
DieGo
-
- 5808 messages
- 2366 votes
Kan inderdaad ook. Zelf gebruik ik altijd irfanview, heel handig programmaatje. Mocht je meer uitleg erover willen moet je me maar even PMen
.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Dat is volgens mij wel het zelfde probleem. Ik neem aan dat je met Google Chrome werkt. Daar heeft het mee te maken. Ik ben zojuist extra uitgeweken naar Opera om wel te kunnen stemmen.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Soom, doe niet zo vervelend!
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Kan je niet meer stemmen? Wat vervelend nou.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik denk dat het leuk bedoeld was
Ik gebruik overigens ook Chrome maar stemmen gaat perfect.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Kan je niet meer stemmen? Wat vervelend nou.
... Maarja.
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Lekker aan het trollen, Jaco?
Goed bezig hoor.
JacoBaco
-
- 10573 messages
- 2405 votes
Ja, maar Soom weet dat ik het expres voor de grap deed. 
Maximilian
-
- 209 messages
- 253 votes
Ja, maar Soom weet dat ik het expres voor de grap deed.
Expres voor de grap 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
De juist toegevoegde Pokémon: Mewtwo Returns (2000) is hetzelfde als Gekijô-ban Poketto Monsutâ - Myûtsû no Gyakushû (1998) die al op de site stond. Hoewel er ook verschillende Imdb pagina's aan zijn gewijd. Misschien een Engelse en Japanse versie?
Legan
-
- 18121 messages
- 4947 votes
Grappig. Pokémon: Mewtwo Returns (2000) hoort niet bij de officiële Pokemonreeksfilms, maar is wel een direct vervolg op Pokémon: The First Movie (1999). Ik vraag mij dan ook sterk af waar men de info van Gekijô-ban Poketto Monsutâ - Myûtsû no Gyakushû (1998) vandaan heeft (naast IMDb).
riesma
-
- 3706 messages
- 3083 votes
De html/code-checker die brackets uit berichten verwijderd werkt goed. Te goed zelfs. Ik raakte net een deel van mijn bericht kwijt omdat ik --1970 (waarbij "--" het kleiner-danteken was) wilde gebruiken. Alles vanaf de bracket werd verwijderd.
Kan die checker iets lichter afgesteld worden, dat alleen de brackets zelf verwijderd worden en niet de rest van de tekst erna?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
wat is het precieze bericht dat je probeerde te plaatsen (met natuurlijk de groter en kleiner dan tags vervangen door iets anders)? want dit werkt nl:
test > 1970 > test
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Probleem zit meer in het kleiner-dan (ji gebruikt groter-dan) teken, het startcharacter van een htmltag 
< ironie >
Dit lukt bijv wel, maar niet als ironie tegen de < tag kleeft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.