- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik heb een technisch probleem met de werking van moviemeter.
Als ik ga stemmen op een film verdwijnt mijn stem weer na een refresh of na een andere pagina te hebben bezocht.
Wat er exact gebeurt is dit :
Ik geef een stem, dan verdwijnt eerst het regeltje met aantal stemmen en stemgemiddelden, als ik dan op 'refresh' druk in mijn browser dan is mijn stem weer verdwenen. Dat is sinds kort.
Ik heb het in drie browsers getest : Inter explorer 7 , opera 10.10 en safari 3.2.2 en twee verschillende PC's (windows XP en Windows 2000).
Hoe kan dit? Wie heeft daar nog meer last van?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Mwoah, waarom niet? Ik zie ook films als Commando ertussen staan, dat is nou niet het typische voorbeeld van een Disney films 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Als ik ga stemmen op een film verdwijnt mijn stem weer na een refresh of na een andere pagina te hebben bezocht.
Ik geef een stem, dan verdwijnt eerst het regeltje met aantal stemmen en stemgemiddelden, als ik dan op 'refresh' druk in mijn browser dan is mijn stem weer verdwenen. Dat is sinds kort.
Ik heb het in drie browsers getest : Inter explorer 7 , opera 10.10 en safari 3.2.2 en twee verschillende PC's (windows XP en Windows 2000).
Ik heb het ook.
Waarschijnlijk een technisch probleem op de site.
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Zal wel aan jullie systeem liggen, want ik heb het niet. En deze PC is al behoorlijk krap.
Dutchmeister
-
- 492 messages
- 733 votes
Misschien leuk om een Wie heeft mij gequote onderdeel te doen? Dat je dus kan zien wie je bij welke film heeft gequote en dat je zo makkelijk kan zien en ook kan reageren.
Goed idee sjaak!
Rick18
-
- 232 messages
- 5304 votes
Ik heb daar ook last van. Bovendien doen de acties zoals aan mijn films toevoegen & aan mijn updates toevoegen het bij mij niet.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb recent wel wijzigingen doorgevoerd op dit gebied, maar ik kan de problemen helaas zelf niet nabootsen. Helpt het legen van de cache misschien? of misschien uitloggen en opnieuw inloggen?
argus
-
- 365 messages
- 1182 votes
Nee, cache legen, inloggen/uitloggen,verschillende browsers.
Het helpt niet.
Rick18
-
- 232 messages
- 5304 votes
Bij mij ook niet.
Je hoort bovendien geen geluidje wanneer je erop klikt. Alsof die hem niet pakt. De links naar imdb enzo werken wel gewoon.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vervelend. Ik weet zo snel even niet wat ik er aan kan doen. Sinds deze wijzigingen is er honderden keren gestemd vanaf allerlei browsers, dus ik heb geen idee waarom het bij jullie fout gaat.
argus
-
- 365 messages
- 1182 votes
23 december deed alles nog normaal.
Heb jij sindsdien wijzigingen doorgevoerd?
Zou het aan de internetprovider kunnen liggen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb jij sindsdien wijzigingen doorgevoerd?
Ja.
Zou je de volgende link eenmalig kunnen bezoeken:
http://www.moviemeter.nl/site/test
Je ziet daar niets, maar ik krijg dan wat informatie toegestuurd waar ik misschien iets wijzer van word
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Heb ook problemen met films toevoegen. Niet dat ze niet worden toegevoegd maar als ik bijv de titel Pulp Fiction ingeef, en klik op het plaatje dat erbij komt zie je heel eventjes Pulp Fiction (1994) en dan verdwijnt het weer en komt er: voeg een deel van de titel toe.
Als ik dan op toevoegen klik wordt de film wel toegevoegd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je gebruikt versie 6.0 van Internet Explorer. Deze wordt niet meer ondersteund.
argus
-
- 365 messages
- 1182 votes
Zou je de volgende link eenmalig kunnen bezoeken:
http://www.moviemeter.nl/site/test
Je ziet daar niets, maar ik krijg dan wat informatie toegestuurd waar ik misschien iets wijzer van word
Gedaan.
argus
-
- 365 messages
- 1182 votes
Je gebruikt versie 6.0 van Internet Explorer. Deze wordt niet meer ondersteund.
Ik deed dat vanuit Opera 10.10.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk dat ik al weer wat het probleem is, ik ga er even naar kijken
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
kun je svp uitloggen, opnieuw inloggen en het dan nog eens proberen?
argus
-
- 365 messages
- 1182 votes
OK, Jordy, het ziet er naar uit dat het goed werkt nu.
Mijn laatste stem blijft nu staan. Bedankt.
Rick18
-
- 232 messages
- 5304 votes
Stemmen doet het bij mij nu ook. Alleen de acties zoals een film toevoegen aan mijn updates blijven het bij mij niet doen.
argus
-
- 365 messages
- 1182 votes
Toevoegen aan mijn updates doet het bij mij wel maar toevoegen aan mijn films niet.
Dutchmeister
-
- 492 messages
- 733 votes
In De Site > Algemeen > Leuk idee?:
Is het misschien een goed idee om een ''Wie heeft mij gequote'' onderdeeltje in te voegen bij mijn moviemeter? Dan kan je snel zien wanneer je waar geqoute bent zodat je makkelijker kan reageren op een discussie(als je dat wilt natuurlijk). Ook kan je dan makkelijker zien hoe mensen over bijvoorbeeld jou mening denken..
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Nice, weet alleen niet of forums die mogelijkheid hebben.
Op Twitter is het erg handig iig.
Dutchmeister
-
- 492 messages
- 733 votes
Dat is zeker wel mogelijk. Heb het op andere forums al gezien en mistte het hier eigenlijk wel een beetje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.