- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Ik zie het nut ook niet echt van meerdere accounts. Of je wil tegen jezelf beginnen praten. En als het maar 2 mensen zijn die weten waarom je een nieuwe gebruikersnaam wil, lijkt me dat ook niet echt koosjer. Je moet maar de consequenties dragen van wat je hier zegt of doet.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En sowieso moet je dan niet zo dom zijn om dezelfde manier van typen aan te houden. Gisteren zag ik het al, toen heb ik er ook een melding van gemaakt, want als er in 1 week tijd 3 accounts zijn die telkens: ' bah.! ' doen, val je wel door de mand. (De punt en daarna het uitroepteken dus) 
En zeker als account 2 verwijderd is en je hierover aangesproken bent, waarom dan nog een 3e nieuwe profiel aanmaken? Hardleers?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Het beste is natuurlijk ook gewoon om je account te behouden. Dat is ook het enige wat toegelaten is.
Maar ik blijf me het volgende afvragen:
Worden er soms uitzonderingen gemaakt?
Het is toch geen geheim dat er mensen zijn die zich in het verleden hebben uitgeschreven en zich ondertussen weer met een nieuwe naam hebben geregistreerd.
Zo is het toch ook bekend dat er users zijn die in het verleden een ban hadden en ondertussen gewoon onder een andere naam weer actief zijn.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Vriendjespolitiek? Mazen in de wet? Achterdeur stond nog open? We zullen het nooit weten.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Hangt een beetje van de situatie af denk ik.
Bij mijn weten is de enige naamswijziging die toegestaan werd, die van een user die een moderator werd (de usernaam was ongepast voor een moderator geloof ik).
Verder zou ieder account waarvan een moderator erachter is gekomen dat het een dubbelaccount is, gesloten moeten worden. Het oorspronkelijke account word dan weer opengesteld; tenzij het om een user gaat die een definitieve ban heeft.
Regels zijn overigens het handigst als ze consequent worden nageleefd. En ik denk dat onze moderators daar wel naar streven.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Streven wel ja, maar het is een onbegonnen zaak voor hen alleen. Daarom is er de [!]-button, waarbij er een beroep op (eerlijke) users wordt gedaan mee te helpen. En ik vind het hier op MM goed gaan met het beleid en de toepassing daarvan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb al een tijdje dat ik met Google Chrome geen titels/namen kan aanklikken in de lijst die automatisch verschijnt wanneer je begint te typen in het zoekbalkje.
Ik kan dit probleem helaas niet nabootsen (getest met de laatste Chrome onder Vista)
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Ik heb het probleem met Chrome ook (zie ook topic 'ik zoek hulp met computerproblemen').
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Hangt een beetje van de situatie af denk ik.
Bij mijn weten is de enige naamswijziging die toegestaan werd, die van een user die een moderator werd (de usernaam was ongepast voor een moderator geloof ik).
Verder zou ieder account waarvan een moderator erachter is gekomen dat het een dubbelaccount is, gesloten moeten worden. Het oorspronkelijke account word dan weer opengesteld; tenzij het om een user gaat die een definitieve ban heeft.
Regels zijn overigens het handigst als ze consequent worden nageleefd. En ik denk dat onze moderators daar wel naar streven.
Dat was geloof ik op MusicMeter. Daar had je een user die zijn volledige voor en achternaam in zijn nickname had staan en toen hij/zij mod werd er niet meer mee kon omgaan dat deze private gegevens publiek werden gemaakt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Toch ook op MovieMeter:
killalot werd hemdale 
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
En sowieso moet je dan niet zo dom zijn om dezelfde manier van typen aan te houden. Gisteren zag ik het al, toen heb ik er ook een melding van gemaakt, want als er in 1 week tijd 3 accounts zijn die telkens: ' bah.! ' doen, val je wel door de mand. (De punt en daarna het uitroepteken dus) 
En zeker als account 2 verwijderd is en je hierover aangesproken bent, waarom dan nog een 3e nieuwe profiel aanmaken? Hardleers?
Is duidelijk dat ik geen internetter ben.
Dat heb je goed gezien.
Ik maak me druk om niks eigenlijk.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Het is toch logisch dat je er niet 3 accounts en dus 3 verschillende namen op moet nahouden?
noknoke, Toxic-Nostra 27 en Xeno dinges.. Beetje teveel van het goede. Of je moet schizofreen zijn.

Als ik ergens net nieuw ben, vind ik het prettig om me eerst te oriënteren voordat ik actief mee ga doen aan het forum.
En zoals riesma al aangaf, taalgebruik op een site is geheel anders dan spreektaal. Je moet berichten lezen op de meest positieve manier mogelijk; anders ga je jezelf misschien ergeren aan iets dat je opvat als negatief, terwijl het neutraal of positief bedoelt is.
Toch ook op MovieMeter:
killalot werd hemdale
Querelle
-
- 6548 messages
- 4894 votes
Als ik ergens net nieuw ben, vind ik het prettig om me eerst te oriënteren voordat ik actief mee ga doen aan het forum.
En zoals riesma al aangaf, taalgebruik op een site is geheel anders dan spreektaal. Je moet berichten lezen op de meest positieve manier mogelijk; anders ga je jezelf misschien ergeren aan iets dat je opvat als negatief, terwijl het neutraal of positief bedoelt is.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14444 votes
Bij mij heeft het bijna drie jaar geduurd voordat ik me op het forum waagde. De eerste drie jaren was ik alleen maar aan het toevoegen en stemmen. Pas vanaf het moment dat ik bij de crew kwam ben ik me iets meer met het forum bezig gaan houden!
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Schizofrenie is niet hetzelfde als het hebben van meerdere persoonlijkheden

Dan kun je een zin op de juiste manier lezen en interpreteren. Een knipoogsmiliey is niet altijd toereikend genoeg.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Mensen zien ironie of ze zien het niet. Dat teken is misschien soms handig, maar als je een beetje volwassen kan zijn en tegen een grapje of kritiek kan is dit wat mij betreft overbodig. Ik ken mij pappenheimers hier al wel redelijk dus met andere woorden : Ik weet wanneer een bepaald persoon iets gewoon leuk bedoelt en ook wanneer puur op de man/vrouw wordt gespeeld.
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Ik kan dit probleem helaas niet nabootsen (getest met de laatste Chrome onder Vista)
Vreemd. Dan maar mee leren leven.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31149 messages
- 5449 votes
Ik veronderstel dat 2e. Heb het zelf nog nooit meegemaakt.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Een berg offtopic- en onzinberichten verwijderd. Graag weer ontopic. Er is genoeg gezegd over het verbod op dubbele accounts.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Het bovenstaande quote-quote-quote voorbeeld komt wel vaker voor. Het is geen bug, maar er is gewoon in de quote iets niet goed met de tags.
Overigens zijn er heel veel gevallen waarbij die quote dan wel goed is, maar ook de niet terzake doende quote van de persoon daarvoor blijft staan. Hierbij daarom het verzoek aan iedereen om hierop te letten. Het is heel simpel op te lossen door de gebruiker zelf; gewoon het stukje quote weghalen waar jij niet direct op reageert, maar alleen het essentiële. Staat een stuk netter en is bovendien duidelijker.
Vectronic
-
- 2 messages
- 1 votes
In De Site > Gebruikers > Prachtig:
Hey met jullie Vectronic.
Ik moet zeggen een hele mooie side MM
ghostman
-
- 5740 messages
- 5 votes
Dit staat bij Public Enemies bij mijn naam: "Er zijn meer dan 100 berichten gevonden die aan je zoekopdracht voldoen, alleen de eerste 100 worden getoond."
Hoe kan ik daar dan al mijn berichten terugvinden?
Don MN
-
- 3120 messages
- 1562 votes
(Bij Info) Vanaf het 100e bericht bladeren naar het heden?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
In De Site > Algemeen > Downtime ivm verhuizing (dinsdagavond):
Zaterdagmiddag 28 november gaan de sites verhuizen naar een nieuwe server. Hierdoor is de site (als alles goed gaat) een paar uur niet bereikbaar. Ik verwacht begin van de middag te beginnen met de verhuizing.
De verhuizing is noodzakelijk omdat de huidige servers oud beginnen te worden, en het groeiende bezoek op drukke momenten nog maar net aan kunnen.
updates tijdens de downtime via Twitter
noknoke
-
- 391 messages
- 134 votes
Dat zal een ramp zijn voor sommige.
Een paar uur niet bereikbaar.
Dus even op je tanden bijten dan maar. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.