• 178.229 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.336 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Mug wrote:

Een pm sturen naar een van de moderatoren, erg moeilijk.

Je hebt gelijk, natuurlijk. Ik dacht aan de alert knop, die ik niet kon vinden, het ! teken. My bad, en okay, ik geef meteen toe dat ik je eerst geposte bericht niet zo goed las .

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Onderhond wrote:

Ik heb hem niet geschreven, maar wel mee uitgewerkt en uitgedacht. Hij is dus niet van mij, maar "van ons"

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Hebben we het over je blog site bij je profiel?, koel dat je net als ik ook de css meuk achter elkaar zet. Leest beter en is mijn inziens een prettiger manier van werken.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Onderhond wrote:

Uhm, als dat soort afspraken niet al in het begin gemaakt werden dan is er iets structureels mis natuurlijk. Ook vind ik dat je als bedrijf gewoon de service moet bieden dat het werkt in alle browsers. De klant hoeft daarvoor niet steeds grote sommen extra te moeten betalen.

Sowieso is het ook logischer om te werken als mrdig aangeeft, hoewel dat vroeger natuurlijk wel iets vreemder was.

De praktijk is helaas anders.

Onderhond

• 87597 messages
  • 12847 votes

De praktijk is vooral wat je er zelf van wil maken.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Ik bedoel dat bedrijven toch vooral voor de goedkoopste oplossing kiezen meestal, daar kun je als ontwikkelaar weinig aan doen.

Onderhond

• 87597 messages
  • 12847 votes

Je kan als ontwikkelaar een oplossing die geen IE6 ondersteuning biedt ook gewoon niet aanbieden natuurlijk. Sowieso is het bij ons geen optie maar een standaard service die aan elke klant geleverd wordt.

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

Iemand enig idee hoe je kan achterhalen welke (Film) Update je per ongeluk verwijderd hebt?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Weet je je iets te herinneren van een discussie? Woorden die je als zoekterm kan gebruiken? MIsschien een film waarbij je zelf een stuk geschreven had, zoeken op je eigen username.

Wellicht dat een undo-functie, zoals bij iGoogle gadget verwijderen/thema wisselen, een nieuwe optie kan worden? Uiteraard alleen voor een directe undo, dus niet een volledige geschiedenis.

Don MN

• 3120 messages
  • 1562 votes

Ik had het gisteren meteen opgelost via een vrij omslachtige manier. Ik heb Mijn Updates naast Updates gezet. De films die, ik gezien heb/wilde zien, nog niet tussen 'Mijn Updates' zaten vervolgens toegevoegd. De verwijderde zal er wel weer tussen zitten.

noknoke

• 391 messages
  • 134 votes

Kan iemand mij uitleggen waarom ik geen nieuw account kan aanmaken een kameraad van mij heeft er ook een nieuwe aangemaakt

en nog een paar hier op m.m.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Je hoort helemaal geen meerdere accounts aan te maken.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Waarom zou je dat ook willen?

noknoke

• 391 messages
  • 134 votes

Gewoon ik wil een ander account

Niet meerdere, gewoon een nieuwe en dan word het geband.?

Andere doen dat ook.

Dat weet ik nu eenmaal

Een die ik ken heeft een tijd geleden een nieuwe aangemaakt.

Snap het probleem niet.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Dan is hij ook in 'overtreding', regels zijn regels. Waarom zou je een ander account willen, anders dan dat je huidige account negatieve reacties zou oproepen?

Het gaat er om dat mensen weten wie je bent, steeds van naam veranderen helpt daar niet echt bij en is überhaupt een beetje nutteloos. Hooguit bij een spelfout, maar dan moet je gewoon opletten tijdens het registreren, zoals elders ook. Verder zorgt het voor een vervuilde database als iedereen maar steeds een nieuw account aan blijft maken en stemt op dezelfde films (kijk, nóg een reden: 1x per persoon stemmen op een film ipv frauderen).

noknoke

• 391 messages
  • 134 votes

Overtreding helemaal niet als je.

Je laat uitschrijven kan je niet meer op je eigen naam meer inloggen.

En moet je een nieuw account aanmaken met een nieuwe g.naam.!

En waarom ik een nieuwe wil dat zijn er maar 2 die dat weten.!

Dus als de moderatoren of wie ook me even de wetenschap

hier van kunnen geven.

Is het vanwege een eerdere ban in het verleden.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Dan stuur je een PM naar een mod, als je wilt dat het maar bij 2 blijft die dat weten.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Ben je eerder geband geweest?

noknoke

• 391 messages
  • 134 votes

Ja de eerste week.

Ben dit niet gewent.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Zoals Riesma al zegt, neem even contact op met een mod.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Dat doe je goed, dat zou je bijna bij Gebruikersmijlpalen moeten plaatsen .

Wat was de reden van je ban?

noknoke

• 391 messages
  • 134 votes

Zal ik zo doen moet het weten krijg gewoon slechte zin hier steeds.bahh

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

noknoke wrote:

Zal ik zo doen moet het weten krijg gewoon slechte zin hier steeds.bahh

TIP: Als je steeds slechte zin krijgt hier, kun je natuurlijk ook gewoon wegblijven. Zonde om steeds je humeur te laten verpesten.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

En voor grof taalgebruik kun je altijd een excuus aanbieden aan de betrokken mod of users. Dat levert meer respect op dan een nieuw account aanmaken en je fout negeren.

noknoke wrote:

Ben dit niet gewent.

Grof taal gebruik heb er wel spijt van.

Kan moeilijk wennen hier, in het begin dan.

Met 'dit', bedoel je dat er nogal eens vrij direct op je opmerkingen gereageerd wordt? Dat is niet altijd persoonlijk gericht natuurlijk.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

riesma wrote:

Kan moeilijk wennen hier, in het begin dan.

Met 'dit', bedoel je dat er nogal eens vrij direct op je opmerkingen gereageerd wordt? Dat is niet altijd persoonlijk gericht natuurlijk. [/quote]

Het wennen zal altijd blijven. Heb ik ook. Allemaal verschillende mensen met verschillende smaken. Van de een kan je veel en van de ander weinig hebben. Ook al kan het niet persoonlijk bedoeld zijn, dan kan je het nog wel zo opvatten. Internet is nou eenmaal vrij onpersoonlijk.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ik had zojuist een kleine situatie waarbij er een intonatie- en/of interpretatiegebrek een bericht als een rare reactie kan laten lijken. Dat blijft lastig op een online forum. Zolang het niet van mijn directe omgeving komt, familie en vrienden, neem ik het niet serieus.

Nu lijkt het alsof ik zelf antwoord op mijn vraag aan noknoke heb gegeven, maar die is natuurlijk speculatief.

PS: Dick, ik zei niet dat ik niet kan wennen

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

riesma wrote:

PS: Dick, ik zei niet dat ik niet kan wennen

??

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Verkeerd gequote, dat was noknoke.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het is toch logisch dat je er niet 3 accounts en dus 3 verschillende namen op moet nahouden?

noknoke, Toxic-Nostra 27 en Xeno dinges.. Beetje teveel van het goede. Of je moet schizofreen zijn.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Naomi Watts wrote:

Verkeerd gequote, dat was noknoke.

Klopt, verkeerd gequote. Nou ja, kwestie van wennen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.