• 178.229 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.336 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Jordy wrote:

Dit systeem is dus bedoeld voor regelmatige "bezoekers" van de site, niet voor mensen die hier de hele dag zijn

Je wilt zeggen dat ik soms eens 30 minuten mijn leven anders moet invullen dan op MM hangen. Hmm..., zit wat in

narva77 wrote:

Tip: misschien moet je proberen om het aantal topics & films in "Mijn Updates" te beperken en/of regelmatig op te schonen.

Met sommige topics doe ik dat ook, een aantal anderen worden toch dagelijks gebruikt, dus verwijderen uit mijn updates is onbegonnen werk. Maar af en toe een veger er doorheen halen is wel lekker ja. Tenks!

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

narva77 wrote:

Aha oké, bedankt!

Maar die topics wisselen onderling toch wél eens van plaats bovenaan?

Dat zou wel kunnen, ja. De één is niet 'sticky-er' dan de ander. In ieder geval komen er geen reguliere topics boven of tussen.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Xenocrates is geband

Nachtbraker is geband

Gaat wel goed zo

noknoke

• 391 messages
  • 134 votes

Ik ben niet verband , geband.

maar heb me op mijn eigen naam weer ingeschreven vogel.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

Heet jij 1 van de 2 dan

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Ja hij was dus Xenocrates.

Maar omdat je geen nieuw account mag aanmaken is hij weer terug naar de oude.

606

• 23876 messages
  • 12265 votes

OKe hij wilde gewoon een ander account

Bedankt voor uitleg.

Ps Nachtbraker is wel geband ?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

noknoke wrote:

vogel.

Ik zie ze vliegen

andrehoek

• 218 messages
  • 224 votes

In De Site > Algemeen > Zonder Pardon:

Zonder Pardon van Theo Maasen wordt niet gezien als film. Docu's zijn naar mijn mening ook geen film, maar kunnen wel als film beoordeeld worden.

Heb deze voorstelling in de bios gezien en vind het een goed initiatief om cabaret in de bios te vertonen.

Zijn er meer mensen die vinden dat een cabaret voorstelling die in de bios wordt vertoond ook op deze site moet worden gezet?

Detail: Je moet er wel heel snel bij zijn als je eerste rij kaarten wil hebben voor bijvoorbeeld een Theo Maassen voorstelling. Nou in de bios zit zelfs bij Theo Maassen niemand op de eerste rij...

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Ja hij was dus Xenocrates.

Maar omdat je geen nieuw account mag aanmaken is hij weer terug naar de oude.

Maar er worden toch regelmatig uitzonderingen gemaakt?

Zo zijn er toch verschillende mensen die een nieuw account hebben aangemaakt nadat ze zichzelf hebben uitgeschreven.

Er zijn toch ook leden die in het verleden geband zijn en nu alweer een hele tijd een nieuw account hebben.

stephan73

• 6269 messages
  • 14444 votes

andrehoek wrote:

In De Site > Algemeen > Zonder Pardon:

Zonder Pardon van Theo Maasen wordt niet gezien als film. Docu's zijn naar mijn mening ook geen film, maar kunnen wel als film beoordeeld worden.

Heb deze voorstelling in de bios gezien en vind het een goed initiatief om cabaret in de bios te vertonen.

Zijn er meer mensen die vinden dat een cabaret voorstelling die in de bios wordt vertoond ook op deze site moet worden gezet?

Detail: Je moet er wel heel snel bij zijn als je eerste rij kaarten wil hebben voor bijvoorbeeld een Theo Maassen voorstelling. Nou in de bios zit zelfs bij Theo Maassen niemand op de eerste rij...

De regels zijn daar anders erg duidelijk in.

Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Concertregistraties, one-man-shows en stand-up performances. Mbt concertregistraties: het is in deze gevallen niet altijd duidelijk of een film een concertregistratie betreft, of als documentaire kan worden gezien. Bij twijfel geldt een reguliere bioscooproulatie (dus geen eenmalige en/of besloten vertoning) als doorslaggevend criterium voor toevoegbaarheid.

En Zonder Pardon is toch echt een stand up performance en kan daardoor niet worden toegevoegd!

titia

• 601 messages
  • 1302 votes

Zonder Pardon is wel door een reguliere distributeur uitgebracht, stond gewoon op de NVB releaselijst, heeft reguliere bioscooproulatie en zal vast ook gewoon in de boxoffice verschijnen.

Heb t nog niet gezien, maar het is toch gewoon een cabaret registratie?

Raar geval, waarin er dus regels voor en regels tegen zijn...ik vind dat niet zo heel duidelijk.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Is hetzelfde als Raw en Delirious en meerdere dergelijke films.

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

Het is blijkbaar een dunne grens. This is it komt wel op de site terecht is gewoon een repetitie.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Er is niks onduidelijks omtrent de regels betreffende concert- en cabaretregistraties.

Met uitzondering van 'de dunne grens'. This Is It is dan wel een slecht voorbeeld, aangezien die making of legio momenten bevat die niet bij 'de repetities' horen. Betere voorbeelden zijn Stop Making Sense [veelal ge-ensceneerd] en Shine a Light [concertregistratie, met zo'n 5 minuten aandacht aan Scorcese en crew die uitleggen hoe ze de registratie gaan filmen]

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Die laatste is nog steeds absurd dat die erop staat als dat inderdaad de inhoud is want Neil Young's Heart of Gold is er destijds om die reden afgegooid

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Ik heb al een tijdje dat ik met Google Chrome geen titels/namen kan aanklikken in de lijst die automatisch verschijnt wanneer je begint te typen in het zoekbalkje.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Je bent niet de enige.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik zet het op de lijst

Onderhond

• 87597 messages
  • 12847 votes

Komt ervan, moet je maar niet met Google Chrome surfen. Kutbrowser

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Heb zelf nergens last van met Chrome

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Onderhond wrote:

Komt ervan, moet je maar niet met Google Chrome surfen. Kutbrowser

Huh, hoezo? Ben er uitermate tevreden mee.

Onderhond

• 87597 messages
  • 12847 votes

Ik als webdevver niet.

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

Jordy wrote:

ik zet het op de lijst

In Opera is het zo dat je wel op de namen kunt klikken in het lijstje, maar je kunt niet omlaag scrollen in het lijstje (ook niet door op het pijltje te klikken of het balkje opzij naar onder te slepen), want dan verdwijnt het gewoon.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Ik kan met Opera gewoon scrollen hoor, geen enkel probleem. Op het balkje klikken lukt inderdaad niet (merk ik nu pas, na bovenstaande opmerking).

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Jordy wrote:

Dit systeem is dus bedoeld voor regelmatige "bezoekers" van de site, niet voor mensen die hier de hele dag zijn

narva77 wrote:

Tip: misschien moet je proberen om het aantal topics & films in "Mijn Updates" te beperken en/of regelmatig op te schonen.

Ik weet nu wat er de weergave van Mijn Updates vernaggelde: ik maak gebruik van de Firefox add-on 'Fast Dial' (thumbnail-previews van gebookmarkte sites - tip!). Die ververstte elke 60 minuten de login, of ik nu op de site aanwezig was of niet. Zodra ik dan op de site kwam, had de add-on mijn updates al 'gezien', niet ikzelf.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Onderhond wrote:

Ik als webdevver niet.

Ik als webdevver wel Wat vind je er zo kut aan? IE6 dat is pas kut en jammer dat het nog zoveel wordt gebruikt (vooral bij logge ambtenaar achtige instellingen) waardoor je er wel rekening mee moet houden.

Onderhond

• 87597 messages
  • 12847 votes

Dat hij pretendeert zich hetzelfde te gedragen als Safari wat gewoon onjuist is. En dus weer een extra browser is die moet gechecked worden, terwijl hij niks toevoegt aan het browserlandschap.

Voor het IE6 probleem mogen webdevvers zichzelf ook een keertje kritisch evalueren. Waarom denk je dat vele grote bedrijven nog steeds met IE6 te kampen hebben? Vreselijk slecht gebouwde intranetten die niet werken op andere browsers hebben daar een hoop mee te maken.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Chrome is idd weer gewoon een nieuwe browser die gecheckt moet worden, maar voor mij voegt hij wel wat toe in de zin van snelheid, eenvoud en gebruikersgemak.

Wat betreft IE6 heb je gelijk dat veel apps niet werken in een nieuwere browser, maar ja geef de ontwikkelaars eens ongelijk. Deze intranetten of wat dan ook zijn in de tijd van ie6 ontwikkeld toen er praktisch geen andere browser was.

Volgens mij wordt ie6 nu nog veel gebruikt doordat logge instellingen niet snel genoeg met de tijd meegaan en niet snel durven te investeren in nieuwe technologieen waaronder dus ook nieuwe intranetten.

Bij mijn bedrijf werd bijv een tijdje terug een mailing rondgestuurd dat alle workstations binnenkort werden voorzien van IE7. Wtf? IE8 is al weer tijden uit! Dan krap ik me even achter de oren hoe dat toch kan. Gelukkig heeft ons kantoor geen dichtgetimmerde workstations en zijn we vrij in onze hardware/software keus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.