• 178.285 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.564 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Onderhond

• 87597 messages
  • 12850 votes

Theoretisch is het trouwens nog mogelijk dat je, wanneer je een nieuw IP toegewezen krijgt, een IP krijgt dat op de site gebanned is. Da's best lullig

U-96

• 11875 messages
  • 2080 votes

Zijn IP's dan nooit gebonden aan een gebruiker? Dat vind ik vreemd.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Onderhond wrote:

Theoretisch is het trouwens nog mogelijk dat je, wanneer je een nieuw IP toegewezen krijgt, een IP krijgt dat op de site gebanned is. Da's best lullig

Lol,

Maar proxies zijn idd lastig in dit soort gevallen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

U-96 wrote:

Wat misschien ook kan; van een user die een IP-ban krijgt alle IP-adressen verzamelen waar hij actief op is geweest en die allemaal blokkeren.

Ja dat gebeurt ook wel.

Bijvoorbeeld werk en thuis ip-adres.

Maar als iemand om de haverklap een nieuw ip-adres heeft is het op een gegeven moment niet meer te traceren.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Je hoeft er toch ook weer niet te veel werk in te steken lijkt me.

Die paar die er doorheen glippen hebben maar twee mogelijkheden.

1) Ze gedragen zich en dan is het geen probleem.

2) Ze gaan weer in de fout en hebben snel weer een ban.

Of onderschat ik het aantal notoire terugkeerders nu en zit er toch wel veel werk in voor jullie?

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ordehandhaving is en blijft een repectabel vak.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Aantal valt vooralsnog wel mee ja. Gelukkig.

Bovendien hebben de meeste users wel een vast ip-adres.

Ip-bans hoeven gelukkig ook niet zo vaak ingesteld te worden.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Vaak zijn het gewoon aandachttrekkers. Niet direct reageren op berichten of aangevallen voelen kan helpen, want dan gaat zo iemand steeds vaker berichten plaatsen of hij houdt er mee op.

En om het voor je zelf leuk te houden op deze site moet je gewoon niet overal mee bemoeien, waarmee ik de fout ben in gegaan. Wordt er iemand geband of neemt hij afscheid, jammer dan.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Soms willen je emoties het nogal overnemen van je verstand, dan krijg je van die persoonlijke en offtopic discussies. Vervelende mensen negeren en melden is de beste remedie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

kappeuter wrote:

Het bleek om een al eerder geband persoon te gaan (ontdekte Madecineman gisteravond), die met dit nieuwe account weer hetzelfde vervelende gedrag vertoonde.

En er mag zeker niet bekend worden wie dat dan was? Ik PM-de regelmatig met 'm, dus ben wel vrij nieuwsgierig. Heb natuurlijk wel mijn vermoedens..

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Dan krijg je weer zo'n lange offtopic discussie over de user.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Hoe werkt het eigenlijk met IP bans als iemand vrij standaard vanaf meerdere computers werkt (even openbare computers buiten beschouwing gelaten)?

Ik kan me goed voorstellen dat studenten (als ikzelf) een computer / laptop op hun kamer hebben en nog een computer thuis bij hun ouders?

Wordt dan op beide IP adressen een ban geplaatst?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik had al lang door wie die nachtbraker was. Was erg makkelijk af te leiden aan zijn stemgedrag en in welke discussies hij actief was. Het verbaasde me dan ook dat er maar weinig anderen hem door hadden.

Maar ik dacht eigenlijk dat jullie die persoon nog een kans hadden gegeven omdat hij hier nu toch alweer een hele tijd actief was.

Niet dus.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ik vond het nogal opvallend dat het cyberpesten door desbetreffend persoon nogal veel steun kreeg van een aantal gebruikers van de site die hier nog vrolijk rondhuppelen...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het is niet zo heel lastig om te weten wie hij was. Welke user is nou al vaker teruggekeerd op MM en schoffeerde elke keer andere users? Juist...

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

riesma wrote:

Als je op 'Mijn Updates' in het zijmenu klikt, geeft de site bij 'locatie' aan alsof je bij de normale updates zit (div id="crumbs"):

- Updates; Blijf op de hoogte van wat er op de site gebeurt

Zodra je op een tab van het menu klikt (div id="tabswrapper"), verschijnt wel de 'Mijn Updates'-tekst:

- Mijn Updates; Blijf op de hoogte van wat er op de site gebeurt

Ik weet niet of dit zo de bedoeling is, het viel me ineens op.

Was dit 'bug-report' al bij Jordy & co doorgekomen? Het werd na plaatsing overspoeld met een gebande-userdiscussie.

Edit/update: in de locatiebalk komt bij een klik op Gebruikers ook 'Films' te staan:

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

(quote)

En er mag zeker niet bekend worden wie dat dan was? Ik PM-de regelmatig met 'm, dus ben wel vrij nieuwsgierig.

LEIDENAAR187 aka miss-christina. Duh.

Reservoir Dogs

• 1393 messages
  • 819 votes

Nomak wrote:

Ik had al lang door wie die nachtbraker was. Was erg makkelijk af te leiden aan zijn stemgedrag en in welke discussies hij actief was. Het verbaasde me dan ook dat er maar weinig anderen hem door hadden.

Maar ik dacht eigenlijk dat jullie die persoon nog een kans hadden gegeven omdat hij hier nu toch alweer een hele tijd actief was.

Niet dus.

Na een maand al meer dan 1000 stemmen, dan zou er toch een belletje gaan moeten rinkelen...

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Reservoir Dogs wrote:

Na een maand al meer dan 1000 stemmen, dan zou er toch een belletje gaan moeten rinkelen...

Want?? Iemand die zich hier net aanmeldt, en bv. 3000 films heeft gezien, heeft in korte tijd héél véél stemmen te plaatsen!

Ik kan mij nog herinneren dat Stinissen zich net had aangemeld hier. Man, dat was gewoon een wervelwind, zo snel ging hij!

Dus wat jij zegt, hoeft helemaal niet "verdacht" te zijn!

Mug wrote:

Ik vond het nogal opvallend dat het cyberpesten door desbetreffend persoon nogal veel steun kreeg van een aantal gebruikers van de site die hier nog vrolijk rondhuppelen...

Bedoel je mij soms?

Ik heb alleen maar een héél klein berichtje geplaatst in de trand van "Als dat zou kunnen" toen iemand vroeg of de ene helft van een (niet nader benoemde) tweeling de ander zijn/haar achterwerk zou moeten afvegen, omdat ze overal samen naartoe zouden moeten gaan, dus óók naar de WC (hypothethisch).

Vrij onschuldig, er stond zelfs een smiley achter.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Mug wrote:

Meelopers kennen misschien niet altijd de context van de pesterijtjes die door die onwetendheid onschuldig lijken. Daarbij is het natuurlijk een optelsom bij de hoofdpersoon wat niet direct ook voor de meelopers hoeft te gelden. Tenzij die zelf ook vervelend aanwezig zijn.

Xenocrates

• 32 messages
  • 0 votes

Apollinisch wrote:

(quote)
LEIDENAAR187 aka miss-christina. Duh.

LEIDENAAR187 grappige gozer is al vanaf mei varbannen zie ik.

Heb net wat berichten gelezen van hem grappig is het wel.

Maar waren er maar een paar dus wat hij heeft gedaan weet ik niet.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Leidenaar was geband omdat ie volgens geruchten het bloed onder de nagels haalde van users en bleef terugkomen met nieuwe accounts om het werk af te maken.

Verder lijken me die IP-bans zinloos want gebande users kunnen altijd wel een ander email adres aanmaken of gebruiken om zo weer een nieuw acount aan te maken.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Niet met een IP-ban, tenminste niet vanaf hun eigen pc.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5982 votes

Nou wel genoeg over dit onderwerp denk ik.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Hoe werkt het aangeven van ongelezen topics/berichten precies?

(afbeelding)

vs

(afbeelding)

Wordt er per keer inloggen gekeken wat er veranderd is sinds de laatste keer, en die worden oranje? Hoe werkt dat dan met het 'ingelogd blijven', een time-out van 30 min/1 uur/o.i.d.?

Ik heb wel eens de neiging om een topic meerdere keren te lezen, omdat ik denk dat er een nieuw bericht is geplaatst. En er staan er te veel in Mijn Updates om te onthouden welke ik nu wel of niet gelezen heb. Is er een mogelijkheid om een topic als 'gelezen' aan te vinken, maar zie ik die wellicht over het hoofd?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

riesma wrote:

(quote)

Was dit 'bug-report' al bij Jordy & co doorgekomen? Het werd na plaatsing overspoeld met een gebande-userdiscussie.

Edit/update: in de locatiebalk komt bij een klik op Gebruikers ook 'Films' te staan:

ik zet het op de lijst, bedankt

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

riesma wrote:

Wordt er per keer inloggen gekeken wat er veranderd is sinds de laatste keer, en die worden oranje?

Dit gaat per bezoek / sessie. Een aantal minuten (ik meen 30) de site niet bezoeken zorgt voor een nieuwe browsersessie, je browser helemaal afsluiten en opstarten ook. Dit systeem is dus bedoeld voor regelmatige "bezoekers" van de site, niet voor mensen die hier de hele dag zijn

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

riesma wrote:

Ik heb wel eens de neiging om een topic meerdere keren te lezen, omdat ik denk dat er een nieuw bericht is geplaatst. En er staan er te veel in Mijn Updates om te onthouden welke ik nu wel of niet gelezen heb. Is er een mogelijkheid om een topic als 'gelezen' aan te vinken, maar zie ik die wellicht over het hoofd?

Tip: misschien moet je proberen om het aantal topics & films in "Mijn Updates" te beperken en/of regelmatig op te schonen. Dat doe ik zelf namelijk ook.

In het kader van die tekentjes, heb ik óók een vraagje:

Wat betekent ook al weer dat Uitroeptekentje voor de naam v/h forumtopic? Want er staan ook wel eens uitroeptekentjes bij topics waar géén nieuwe berichten bij zijn geplaatst?!

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

narva77 wrote:

Wat betekent ook al weer dat Uitroeptekentje voor de naam v/h forumtopic? Want er staan ook wel eens uitroeptekentjes bij topics waar géén nieuwe berichten bij zijn geplaatst?!

Een zgn. sticky topic. Een topic dat altijd bovenaan in de lijst blijft staan.

narva77 (crew films)

• 12729 messages
  • 6540 votes

Aha oké, bedankt!

Maar die topics wisselen onderling toch wél eens van plaats bovenaan?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.