- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik kreeg juist meer het idee dat dat niveau flink gekelderd is het laatste jaar. Als dit niet het geval was geweest dan had je me nu niet gehoord. Domme berichten en users hou je altijd, maar als je steeds vaker van dat slappe gelul die elke vorm van discussie onmogelijk maakt tegenkomt dan moet dat gewoon gezegd kunnen worden.
Het loopt op het internet parallel met de maatschappij. Op straat wordt het steeds brutaler, gemener, bruter en zelfs dodelijker.
Gelukkig kunnen we hier niet dood gaan... of wordt de rode knop ook steeds vaker gebruikt?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
We All Scream for Ice Cream (2007) is volgens IMDB een deel van de tv-reeks Masters of Horror of mogen die er wel op staan? Want elke 'aflevering' staat op de site.
starbright boy (moderator films)
-
- 22412 messages
- 5077 votes
Dat mag. Uit de wiki:
(per deel toevoegbaar)
* ieder deel is een op zichzelf staande film van minimaal 45 minunten.
* de reeks heeft maximaal vijf delen (bij meer dan vijf delen is toevoeging slechts mogelijk bij een enkele uitzondering).
* detective en krimi reeksen zijn uitgesloten van toevoeging.
* volledige reeksen zijn toevoegbaar indien plot EN hoofdpersonages per deel verschillen en de verhalen niets met elkaar te maken hebben.
De onderste regel slaat op Masters Of Cinema en nog enkele andere series op de site.
Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
Kan die masterrrr niet een keer geband worden? Ben dat gespam nu wel een beetje zat.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3703 votes
Komt iemand ook niet op sites als gmail.com, google en andere sites vanavond?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
Komt iemand ook niet op sites als gmail.com, google en andere sites vanavond?
Uhm.. hier wel gewoon. Heb je misschien 'verkeerde' dingen gezocht? 
coldheaven
-
- 623 messages
- 188 votes
Ik kwam gisteren ook erg moeilijk op Google, maar nu is het weer goed volgens mij.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Er was gister een landelijke KPN storing las ik. Vandaar.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Volgens mij zijn de recente stemmen weer naar het oude niveau verlaagt. Jammer.
Dollydotteke
-
- 5 messages
- 2 votes
In Film > Algemeen > ik vind deze film niet:
t.j hooker
ik wil hem aan mijn filmlijst toevoegen maar vind hem netgens op de site , wie kan helpen?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3094 votes
O? Ik zie (gelukkig) nog steeds 25 anders.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Mijn rekenmachine sloeg weer eens op tilt. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is het geen optie dat je in een filmtopic ook kan klikken op de namen die meespelen? Als je op MM op de naam vd regisseur klikt dan krijg je daar wel informatie over (Leeftijd, foto en zijn lijst met gemaakte films etc). Waarom dit ook niet bij de acteurs/actrices? Nu moet je voor meer info specifiek gaan zoeken of naar IMDB gaan.
Weet niet of dit mogelijk is?
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Dat is niet te doen vrees ik, je krijgt nooit de volledige informatie over die acteurs omdat je maar 3 acteurs kan toevoegen per film.
1 klik en je bent op de pagina van imdb.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik bedoel ook alleen de acteurs die toegevoegd worden. Als er een nieuwe Jason Statham films uitkomt dan is het handig als je bij de informatie op zijn naam kan klikken, zoals je dat ook bij de regisseur kan. Handig om te zien hoe oud zon persoon is en in welke films hij meegespeeld heeft.
Ja, IMDB kan ook maar ik neem aan dat MM zijn bezoekers graag op MM wil houden en niet op IMDB.
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Ik denk dat het niet handig is, omdat (zoals eerder gezegd) slechts 3 acteurs bij een film vermeld staan. Sommige films (LOTR, Mars attacks etc.) hebbrn vele "grote" namen waarvan er slechts 3 genoemd kunnen worden. Het is net zo handig om te klikken op de IMDB link en dan op de acteur / actrice. Met 2 klikken heb je een volledig overzicht van de films waarin de acteur / actrice speelt, ongeacht of het om een hoofdrol of bijrol gaat.
Als mensen een volledig overzicht willen hebben moeten ze toch naar IMDB (of een andere site). Lijkt me dan een beetje overbodig om op MM een onvolledig overzicht te maken.
kArIzMa_Movie
-
- 1290 messages
- 334 votes
Ik bedoel ook alleen de acteurs die toegevoegd worden. Als er een nieuwe Jason Statham films uitkomt dan is het handig als je bij de informatie op zijn naam kan klikken, zoals je dat ook bij de regisseur kan. Handig om te zien hoe oud zon persoon is en in welke films hij meegespeeld heeft.
Ja, IMDB kan ook maar ik neem aan dat MM zijn bezoekers graag op MM wil houden en niet op IMDB.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik ga proberen uit te leggen waarom ik het voorstel van Ajax&Litmanen1 niet zie zitten. Het is een goed idee, maar je zal nooit de volledige informatie over zo een acteur kunnen krijgen op MM.
Als je op de naam van een regisseur klikt, krijg je een overzicht van alle films op MM van die regisseur. Volledige info dus.
Stel dat MM dat principe gaat toepassen op acteurs.
Je klikt dan op de naam van die acteur, dan zou je alle films op MM moeten zien waar die acteur in verschijnt.
Dat kan dus niet, omdat we hier maar maximum 3 acteurs toevoegen per film. Je kan dus nooit een volledig filmoverzicht van die acteur krijgen, want zijn naam staat nu eenmaal niet bij elke film.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Even tussendoor. Wat ik wel jammer vind. Als je gaat zoeken en je typt een of twee woorden in van een titel, krijg je nog vervolgpagina's (onderaan staat dan 1,2,3 etc) maar als je gaat zoeken op jaar en genre is dat niet. Dus bijvoorbeeld 2005 en drama, dan gaat het bijvoorbeeld tot de m en verder niet.
Bart Simpson
-
- 2153 messages
- 0 votes
Even tussendoor. Wat ik wel jammer vind. Als je gaat zoeken en je typt een of twee woorden in van een titel, krijg je nog vervolgpagina's (onderaan staat dan 1,2,3 etc) maar als je gaat zoeken op jaar en genre is dat niet. Dus bijvoorbeeld 2005 en drama, dan gaat het bijvoorbeeld tot de m en verder niet.
Het is al heel wat dat het systeem van MM al een aantal titels geeft wanneer je een aantal letters/woorden van een titel typt. Het kan zijn dat je bv het eerste woord van een film goed speld, maar het tweede woord
niet. Maar MM herkent wat je bedoelt en geeft meestal meteen de film die je zoekt. Bij veel andere sites is dat niet en het is een kleine moeite om een korte lijst van meestal 3 of 5 titels af te gaan om de film te zoeken die jij bedoelt.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Ik ga proberen uit te leggen waarom ik het voorstel van Ajax&Litmanen1 niet zie zitten. Het is een goed idee, maar je zal nooit de volledige informatie over zo een acteur kunnen krijgen op MM.
Als je op de naam van een regisseur klikt, krijg je een overzicht van alle films op MM van die regisseur. Volledige info dus.
Je klikt dan op de naam van die acteur, dan zou je alle films op MM moeten zien waar die acteur in verschijnt.
Dat kan dus niet, omdat we hier maar maximum 3 acteurs toevoegen per film. Je kan dus nooit een volledig filmoverzicht van die acteur krijgen, want zijn naam staat nu eenmaal niet bij elke film.
Ik vind het idee erg leuk, maar hebben we in de loop van de tijd niet genoeg veranderingen gehad. En vergeet niet...niet elke verandering is goed. Zo vond ik vele veranderingen erg leuk zoals de avatarinvoering, de nieuwe lay-out etc. maar helaas waren er ook minder goeie zoals het stemmen (nu zijn er sterretjes).
Zuzuu
-
- 557 messages
- 757 votes
Dan moet daar ook wat aan gedaan worden.
Bijvoorbeeld: 'Klik hier voor de volledige cast' bij elke film.
Als dit toegepast mag worden, dan wordt het wel een behoorlijke klus.
ToNe
-
- 2865 messages
- 2336 votes
Dan zou MM een fulltime crew moeten hebben.
Bij IMDB heeft zo'n volledige cast functie ook nog andere functies waaronder promotie (betaalde IMDBPro) en marketing (praktisch een portal voor Amazon).
MM draait op gebruikersinteractie/ participatie en de 'volledigheid' van informatie (of dit nu films zijn of cast-lijsten) is afhankelijk van de user/ toevoeger. (tijd, welwillendheid en vindingrijkheid).
En aangezien niet elke film gelijk is qua interesse (kijk naar het aantal films met minder dan 5 stemmen) lijkt het overbodig om er aan te beginnen.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Is natuurlijk overdreven veel werk voor de mensen die veel tijd steken in het toevoegen van films.
Ik dacht trouwens ook dat Jordy al eerder had aangegeven dat het niet de bedoeling is dat MM een database zou worden waar je alles kan opzoeken. Zowieso ben je op MM maar 1 klikje met de linkermuisknop verwijderd van de volledige info, want er is bij de meeste films een link naar imdb.
coldheaven
-
- 623 messages
- 188 votes
Op Wiki.moviemeter.nl betreffende de functie "Uitschrijven":
"Let op: Deze functie is niet bedoeld voor users die niet tevreden zijn met hun gebruikersnaam en zich na het uitschrijven meteen opnieuw aanmelden met een nieuwe gebruikersnaam."
Wat raadt men deze users dan aan te doen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.