• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.941 actors
  • 9.381.086 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

yep da's wel een goed idee idd

jester

• 808 messages
  • 1252 votes

Leuk die nieuwe lijstjes, misschien ook een idee om een top 25 per genre te maken?

Ja, wij houden van lijstjes!

T.O.

• 2419 messages
  • 2797 votes

Waar ligt 'Niue' eigenlijk?

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Jordy wrote:

2 nieuwe linkjes op de "lijsten" pagina: een top 25 per land, en een top 100 van de films met de meeste stemmen op de site

Leuk.

Het viel me nu wel weer eens op dat er maar weinig films uit bv. Oost-Europa of Zuid-Amerika (of andere exotische streken) op deze site staan. Of er wordt te weinig op gestemd. Hoe dan ook, als ik 's tijd heb, zal ik ook eens het toevoegen gaan slaan.

Blindfold

• 800 messages
  • 1318 votes

Let maar niet op dit topic, ik had een domme vraag die ik zelf al had beantwoord

narva77 (crew films)

• 12736 messages
  • 6541 votes

Ik dacht al, wat een bekende naam

Pitbull

• 558 messages
  • 1424 votes

EmDee wrote:

Ik heb vorig jaar helemaal tegen mijn zin in een vracht bier zitten zuipen voor die bonuspunten en nog had ik niets gewonnen.

Mochten er toevallig nog wel mensen zijn die een vracht bier van Amstel zitten zuipen tegen hun zin in dan hoor ik het graag.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

hmmn vreemd, het leek er op dat "aapje" nadat ie geblokkeerd was nog topics kon openen, eens naar kijken vanavond

neo

• 15435 messages
  • 10041 votes

gelukkig dat erop de chat ook een excess flood optie zit voor als een irritant iemand iets blijft herhalen zoals aapje dus.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal ook gelijk vanavond even inbouwen dat een user maar 1 bericht per minuut en 1 topic per 10 minuten (o.i.d.) kan aanmaken

ach ja erg leerzaam altijd dit soort kleuters

neo

• 15435 messages
  • 10041 votes

maar geldt dit dan ook voor vaste gebruikers? want het kan heel vervelend zijn als je dan weer een minuut moet wachten voordat je weer wat kan plaatsen...

Hobbes

• 2911 messages
  • 1195 votes

ja idd.

mischien kun je een ondergrens inbouwen van 100 berichten o.i.d.?

Vyvre

• 422 messages
  • 185 votes

User aapje is inmiddels gebanned op de chat.

neo

• 15435 messages
  • 10041 votes

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Hoe kan ik m'n e-mailadres wijzigen op de site?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

niet...

lindastuurman

• 1006 messages
  • 0 votes

Das niet zo mooi!

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Zou je daar dan niet eens wat aan gaan doen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee het hele idee is juist om de kans op misbruik te verminderen doordat iedere user een geldig e-mail adres achterlaat. Vaste users moeten mij maar een PM sturen bij een e-mail wijziging.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

OK, dat zal ik dan doen.

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Weet je wat wel fout is, dat je als je een nieuwe user aanmaakt met een fake email-adres deze wel als nieuwe user wordt opgenomen in het bestand.

Ik heb namelijk een hele tijd geleden SparX als member toegevoegd, dit wilde hij graag (al verbaas ik me er erg over, ik heb hem hier nooit meer gezien erna, zal hem er nog eens op aanspreken) .. maar in ieder geval:

Ik had toen eerst hem de nickname Sparxion gegeven, maar omdat ik per ongeluk zijn e-mail verkeerd typte kon hij niet inloggen enz. en nu zijn er dus 2 users, Sparxion (die nooit gebruikt is, en SparX .. die het weliswaar wel doet, maar die kerel komt nooit )

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Handig die snelstemtabellen in combinatie met het uitgebreide zoeken.

Zo weet je bijvoorbeeld meteen dat de volgende films exact 160 minuten duren en of je ze gezien hebt.

1. Anatomy of a Murder (1959)

2. Carlito's Way (1993)

3. Gangs of New York (2002)

4. Hamsun (1996)

5. Jing Ke Ci Qin Wang (The Emperor and The Assassin) (1999)

6. Last Emperor, The (1987)

7. Mission Kashmir (2000)

8. Ran (1985)

9. Terra Trema: Episodio del Mare, La (1948)

10. Topsy-Turvy (1999)

dit natuurlijk in het kader van onzinnige lijstjes

Ook zijn de snelstemtabellen reuze handig als je wilt zien welke films je van een bepaalde regisseur (of acteur/actrice (hoofdrollen) nog niet gezien hebt.

Queto Yurlunyur

• 4775 messages
  • 3110 votes

Alleen als ik bij een film op 'stemmen' druk en ik wil daar een stemtabel van maken (zou niet weten waar dat toe zou moeten leiden, maar de optie bestaat), krijg ik een nogal vreemde stemtabel, die een samenstelling lijkt te zijn van de laatste paar geopende lijstjes.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Da's niet netjes, zal ik morgen eens naar kijken

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Het volgende probleem doet zich sinds kort voor:

Als ik bij uitgebreid zoeken een naam in tik bij bv acteur krijg ik daarna alle films te zien waar hij bij vermeld staat.

Daarna klik ik één van deze films aan om bepaalde info op te zoeken.

Wanneer ik daarna echter op vorige pagina klik, krijg ik de volgende booschap:

Waarschuwing: de pagina is verlopen De opgevraagde pagina is gemaakt op basis van gegevens die u in een formulier hebt ingevuld. Deze pagina is niet meer beschikbaar. Uit voorzorg verzendt Internet Explorer de gegevens niet automatisch opnieuw voor u.

Klik op de knop Vernieuwen als u de gegevens opnieuw wilt verzenden en de pagina opnieuw wilt weergeven.

Ik zou graag weer net als vroeger terugkeren naar de lijst met films.

Is dit weer zo te maken?

mr.Frielink

• 744 messages
  • 0 votes

heb ik ook

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

kwam ik ook achter, de zoekresultaten worden nu op een andere/snellere manier getoond (met sessions, mocht iemand dat iets zeggen) en een nadeel is dat Explorer daar een beetje vreemd mee omgaat... films in een nieuw venster openen, zit niets anders op

Phooze

• 2544 messages
  • 597 votes

Queto Yurlunyur wrote:

Alleen als ik bij een film op 'stemmen' druk en ik wil daar een stemtabel van maken (zou niet weten waar dat toe zou moeten leiden, maar de optie bestaat), krijg ik een nogal vreemde stemtabel, die een samenstelling lijkt te zijn van de laatste paar geopende lijstjes.

Heb ik ook al sinds de introductie last van met de alternatieve Safari Apple browser

tovenaar

• 6723 messages
  • 0 votes

Hey Jordy,

is het niet mogelijk om als je een film aanklikt, dat je dan op een play-knop kan drukken zodat je meteen heel de film kunt zien? Dit zou ik wel een verbetering vinden hoor!

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

tovenaar wrote:

Hey Jordy,

is het niet mogelijk om als je een film aanklikt, dat je dan op een play-knop kan drukken zodat je meteen heel de film kunt zien? Dit zou ik wel een verbetering vinden hoor!

Jij als tovenaar heeft zoiets toch niet nodig

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.