• 178.467 movies
  • 12.239 shows
  • 34.025 seasons
  • 647.758 actors
  • 9.379.389 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Klopt, ik ben ook zo'n stemmendoorloper. Ik loop het wel selectief door; ik bekijk voornamelijk hoge stemmen (4* en hoger) en van films waar ik het stemverloop actief van bijhoud.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

narva77 wrote:

Over dat eerste heb je gelijk. Maar ik denk dat de meesten wel willen zien wie er op wat heeft gestemd. Ik wel iig

Yes me too

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Ok, heel mooi die nieuwe instellingen. Toch even zeuren: nu is het alleen zo dat je reacties (in de updatepagina) ziet bij films waar je ook op hebt gereageerd? Ik zou het liefst willen dat dat bij films is waar ik op heb gestemd (ook als ik niet heb gereageerd).

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Het veranderen van de instellingen werkt bij trouwens helemaal niet, als ik op 'Opslaan' klik, worden de nieuwe instellingen niet opgeslagen...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja dat had ik ook gebouwd, maar dat was een te zware belasting op de server. Ik zal het binnenkort eens op een andere manier programmeren, kijken of dat beter gaat...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zavo wrote:

Het veranderen van de instellingen werkt bij trouwens helemaal niet, als ik op 'Opslaan' klik, worden de nieuwe instellingen niet opgeslagen...

vreemd, hebben meer mensen dit? welke browser gebruik je?

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Jordy wrote:

vreemd, hebben meer mensen dit? welke browser gebruik je?

Ik heb er geen last van met Internet Exploder.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Opera. Eén van de mooie dingen van deze site is dat alles werkt op Opera, je gaat me nu toch niet vertellen dat dat niet meer zo is he?

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Jordy, de instellingen worden wel opgeslagen, maar je ziet het niet op de profiel-pagina. Pas als ik wegga van de site en dan weer terugkom zie ik de nieuwe instellingen. Zou kunnen dat hij die oude nog uit de cache laadt, zal ik eens testen.

Zavo

• 6392 messages
  • 1616 votes

Ja, is inderdaad zo. Het script werkt dus wel gewoon, alleen zie ik de nieuwe instellingen pas als ik eerst het frame reload. Dit was eerst niet zo volgens mij, maar is niet echt belangrijk, ik ga toch niet elke dag m'n instellingen wijzigen

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Tja, er zijn genoeg films die ik nog niet gezien heb maar waar ik wel de nieuwe posts van wil lezen. Ik noem bv LotR 3 en Matrix 2 en 3.

Maar er zijn ook genoeg films waar ik niet zo nodig de nieuwe posts van hoef te lezen.

Ik noem bv J-Lo films waar van die bakvisjes op reageren met de meest zielige posts.

Zou het beter vinden als ik per film aan zou kunnen geven of ik de nieuwe posts wil zien. Maar dat zal wel veel te ingewikkeld zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ja in dat geval moet je 'm gewoon op "alles" laten staan. Ik had meer de mensen in gedachten die 1x in de week langskomen en even willen checken of er nog gereageerd is op ze

Pitbull

• 558 messages
  • 1424 votes

Misschien vinden jullie het wel helemaal niets, maar wellicht dat het volgende idee een leuke toevoeging kan zijn.

Er zijn zeer vaak prijsvragen waarbij je een dvd, bioscoopkaartjes o.i.d. van een bepaalde film kunt winnen. Zou het misschien wat zijn om bv in dat geval bij de film een link ofzo met antwoord te plaatsen? Degenen die de reacties e.d. van de film bekijken zijn waarschijnlijk ook meer dan gemiddeld geïnteresseerd in de film. 't Is maar een ideetje, misschien wordt het dan ook wel teveel een prijsvragensite ofzo en worden hiermee de verkeerde mensen gelokt, maar het is slechts een idee. Ik wil anders wel voor de aanvoer zorgen anders.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ik snap je niet

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Jordy, je kent toch wel sites als www.allesgratis.nl. wat pitbull bedoeld is dat elke nieuw prijsvraag van een film een link krijgt bij de film waar die prijsvraag over gaat hier op de site.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

aha okee maar dit willen we juist niet, al die nieuwe aanmeldingen, alleen maar voor de prijsvraag, wat we bij de 1e hadden. Daarom hebben we die regel ingesteld dat je minimaal een maand ingeschreven moet zijn voor je kunt winnen.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

ik ben het wel met je eens Jordy.

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

kappeuter wrote:

De site is bij mij zo traag als stroop. Ondervinden jullie hetzelfde of ligt het aan mijn provider ?

Ik heb er nog steeds last van, de site is (bij mij) sinds eind vorige week een stuk trager geworden. Anderen ook last van?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Ik heb er ook nog steeds last van. Andere sites zijn een stuk sneller.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik heb er geen last van, benieuwd of andere mensen ook iets merken?

Pitbull

• 558 messages
  • 1424 votes

Geen problemen hier (moet je eens naar www.vliegmetamstelnaarmanchester.nl gaan, over traag gesproken, die servers kunnen het gewoon niet aan).

Mik

• 1504 messages
  • 1094 votes

Jordy wrote:

Ik heb er geen last van, benieuwd of andere mensen ook iets merken?

Ik merk ook wel dat het ietsiepietsie trager gaat, maar heb kabel dus ervaar het niet als heel lastig ofz.

Als ik trouwens meteen een nieuwe request mag plaatsen: "Ik ben voorstander van je eigen Flop top 10" is leuk voor het contrast

Macmanus

• 13726 messages
  • 3703 votes

Bij mij doet de site het perfect.

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Pitbull wrote:

Geen problemen hier (moet je eens naar www.vliegmetamstelnaarmanchester.nl gaan, over traag gesproken, die servers kunnen het gewoon niet aan).

Is dat spel dit jaar ook weer in de lucht? Daar trap ik dit jaar dan maar niet weer in.

Ik heb vorig jaar helemaal tegen mijn zin in een vracht bier zitten zuipen voor die bonuspunten en nog had ik niets gewonnen.

Pitbull

• 558 messages
  • 1424 votes

Haha, tja ik probeer het nog wel even. Ik hou niet van dat bier, maar volgens mij heb je die codes niet zo hard nodig. Ik weet niet precies hoe het vorig jaar ging, maar een reisje naar de finale in Manchester klinkt zeer aanlokkelijk. Mocht er toevallig wel iemand Amstel drinken trouwens en niet aan het spel meedoet dan zou ik wel graag de codes willen. Hoef ik ook niet naar de supermarkt om een beetje illegaal die codes te noteren

EmDee

• 7192 messages
  • 1417 votes

Pitbull, ik geef je één advies: Begin er niet aan!

Ik heb me vorig werkelijk het schompes zitten werken vvor die codes maar er zijn er een aantal die nog 10 keer zo fanatiek zijn. Ook gingen er vorig jaar een paar dingen niet helemaal eerlijk maar dat hoeft dit jaar natuurlijk niet zo te zijn.

Pitbull

• 558 messages
  • 1424 votes

Volgens mij vallen de beslissende dagen op een woensdag en dat is net de dag dat ik tijd heb en voor zo'n reis heb ik wel een paar computeroogjes over, alleen is die site zo traag (maar er doen er ook meer dan 200.000 mee).

Goodfella

• 5091 messages
  • 4875 votes

Macmanus wrote:

Bij mij doet de site het perfect.

Hoi Mac, ontwaakt uit je winterslaap?

De site liep bij mij de afgelopen dagen ook wat traag, maar nu lijkt het weer redelijk oké.

Jos2

• 1730 messages
  • 0 votes

Ik heb al een tijdje gezeik met een oude versie van netscape.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bij precieze meldingen van problemen in Netscape of Opera wil ik er altijd best even naar kijken...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.