- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nieuwe mogelijkheid: stemtabellen (ongeveer wat op imdb "ballots" heet)
misschien niet zo aantrekkelijk voor mensen die net de afgelopen maanden uren bezig zijn geweest om op elke film die ze ooit gezien hebben te stemmen, maar er is een nieuwe mogelijkheid. uit de FAQ:
Als je snel op meerdere films wilt stemmen ga je als volgt te werk: doe een zoekopdracht (via de "uitgebreid zoeken"-link in het menu). Je zult nu onderaan de resultaten een linkje zien staan naar een zogenaamde "stemtabel". Via deze link kom je op een pagina waar je snel op de resultaten van je zoekopdracht kunt stemmen. Ook kun je een soortgelijk linkje onder de lijsten (bijvoorbeeld de top-100) aanklikken. Let wel op: bij misbruik van deze mogelijkheid, als je bijvoorbeeld de hele top 100 snel omlaag wilt stemmen, zal je account geblokkeerd worden.
opmerkingen? hoor het wel (hoe is de snelheid? gaat het niet fout met de gemiddelden van de films bij het stemmen op deze films? gaat er ergens iets fout?)
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Als de stemtabel uit meerdere pagina's bestaat, kan ik pagina twee en verder niet bereiken. In plaats daarvan wordt ik teruggeleid naar de hele frameset met welkomstscherm.
gotti
-
- 14075 messages
- 5891 votes
Dit probleem had ik ook. Niet dat ik die tabel nodig had, maar ik was gewoon nieuwschierig hoe het werkte. 
blabla
-
- 2070 messages
- 5244 votes
stemtabellen
Ziet er goed uit, leuk randverschijnsel is dat je snel kunt zien wat je al eerder gestemd hebt en of je nog iets hebt gemist van een acteur of regiseur.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als de stemtabel uit meerdere pagina's bestaat, kan ik pagina twee en verder niet bereiken. In plaats daarvan wordt ik teruggeleid naar de hele frameset met welkomstscherm.
ohja, zelfde Opera-probleempje als vorige keer. Opgelost als het goed is
mr.Frielink
-
- 744 messages
- 0 votes
Goede optie! Ik zag meteen dat ik een paar films vergeten had met stemmen, is een echt een superhandige optie , 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik zie alleen dat het niet werkt, zal het vanavond even fixen..
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Tof man, die tabellen functie. Zo kun je snel zien welke films je nog van een bepaalde regisseur moet zien. Good job 007
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik zie alleen dat het niet werkt, zal het vanavond even fixen..
werkt weer
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Woo die nieuwe functie is gewoon geweldig! Goed nutteloze info levert t ook op. Zo weet ik nu bijvoorbeeld dat ik van de top 100 alleen 2001: A Space Oddesey lager dan een 4 heb gegeven en van de flop 100 alleen Freejack en Wrong bet hoger dan een 2.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Woo die nieuwe functie is gewoon geweldig! Goed nutteloze info levert t ook op.
Heerlijk he, die onzinnige info 
Zavo
-
- 6392 messages
- 1616 votes
Woo die nieuwe functie is gewoon geweldig!
Zeker! Ik kwam er bijvoorbeeld achter dat ik nog niet op The Godfather 3 had gestemd.
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Toch 2 keer 1,5* voor films die in de top100 staan (Terminator 2 en Lola Rennt).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
De site is bij mij zo traag als stroop. Ondervinden jullie hetzelfde of ligt het aan mijn provider ?
kos
-
- 46701 messages
- 8856 votes
klopt, ik wilde net mijn verbinding met internet opnieuw opstarten, goed dat je dit even meldt 
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik heb er eerlijk gezegd helemaal geen last van?
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
als ik bij een film op 't verhaaltje klik krijg ik een of ander edit-veldje...wat is dat precies?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
huh wat vreemd, was dat al lang?? je had admin rechten 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
aha we hadden je toen een tijdje "films op tv" rechten gegeven, daar kwam dat nog van, verkeerd teruggezet
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
wat netjes van mij dat ik daar geen misbruik van gemaakt heb
(ik had al zo'n klein vermoeden)
mr.Frielink
-
- 744 messages
- 0 votes
misschien is in de toekomst zoiets als een wekelijkse poll wel een fijne toevoeging op de site?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Okee het is nu mogelijk om via de profiel pagina de updates-pagina te configureren. Zo kun je er voor kiezen om bv. de stemmen niet te zien, of om alleen de berichten te zien in discussies waar je zelf ook aan meegedaan hebt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kunnen jullie eens testen hoe goed die "alleen berichten in discussies tonen waar ik ook gereageerd heb"-mogelijk werkt met de updates van een hele dag ofzo? Best kans dat dat veeeels te traag wordt op de manier die ik nu verzonnen heb.
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6540 votes
Ik ben er ook tegen dat je standaard de optie "Prive-berichten tonen" kan uitschakelen, zo kan je etterbakken niet ter verantwoording roepen.
Jordy, waarom stond bij mij alles 'aan', behalve de optie 'Toon alle nieuwe stemmen'? Die stond uit 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Sja, maar gebruiken etterbakken de updates pagina wel?? En over die stemmen, die heb ik standaard inderdaad "uit" staan. Denk dat een merendeel daar niet op zit te wachten, en mensen die ze wel willen zien kunnen ze nu aanzetten...
narva77 (crew films)
-
- 12736 messages
- 6540 votes
Over dat eerste heb je gelijk. Maar ik denk dat de meesten wel willen zien wie er op wat heeft gestemd. Ik wel iig 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.