- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
nou het werkt weer (het verwijderen van stemmen)
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Het komt nog wel eens voor dat er problemen zijn bij het maken van smiley's. Kan het script niet zo verandert worden dat die extra spatie niet nodig is.
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
Zou het niet handig zijn om berichten aan te passen als er spelfouten inzitten. Dan bedoel ik niet de berichten inhoudelijk veranderen, maar gewoon zoals bij wekrwoordvervoegingen vaak gebeurt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
nee mensen zorgen zelf maar dat ze goed spellen (en dan nog.. zouden er vrijwilligers zijn voor de positie van MovieMeter-SpellingsPiet?
over de smilies: dat zou nogal onhandig zijn omdat je bij normaal taalgebruik ook wel eens een dubbele punt en een haakje achter elkaar zet ofzo. Dan krijg je allemaal rare smilies midden in woorden en zinnen enzo.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
wekrwoordvervoegingen
Begin aub bij uzelf Pitbull! 
Ik vind het WEL belangrijk dat het filmverslag zonder al te ergerlijke fouten op de site komt te staan. Zodra ik daarin een fout zie, corrigeer ik het meteen. Geeft de site een professioneler aanzien.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
over de smilies: dat zou nogal onhandig zijn omdat je bij normaal taalgebruik ook wel eens een dubbele punt en een haakje achter elkaar zet ofzo. Dan krijg je allemaal rare smilies midden in woorden en zinnen enzo.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Als ik tegenwoordig op de update druk krijg ik werkelijk een waslijst aan nieuwe posts. (MM groeit uit zijn jasje Jordy.
)
Maar als ik dan bv bij een film eerst de nieuwe posts doorlees en daar dan op wil reageren, moet ik eerst weer naar boven scrollen om de betreffende (film)link aan te kunnen klikken.
Is het wellicht mogelijk om aan het eind van de posts van één film nogmaals die link te plaatsen?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Dat zou wel een heel goed idee zijn. Ik heb dr namelijk ook last van.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
zal het op de lijst zetten
ben sowieso (ooit...) van plan om de updates aan te passen: dat het mogelijk is via je profiel om aan te geven wat je wilt zien bij je updates (PM ja/nee, toevoegingen ja/nee, etc) en tevens of je alle reacties wilt zien of alleen de reacties bij films waar je zelf al een keer op gestemd/gereageerd hebt
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
PM ja/nee
Vind ik niet zo'n goed idee. Als je iemand bijvoorbeeld ergens op aan wilt spreken moet het niet zo zijn dat hij of zij het bericht niet bij de updates ziet.
Wie zou dat uitzetten ?
Dan kun je helemaal niet meer meediscussieren over nieuwe/komende films. Wie wil dat nou missen ?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ehm nogmaals, mensen kunnen zelf kiezen of ze dat willen. Mensen die hier slechts heel af en toe komen zijn denk ik niet geinteresseerd in welke tiroler films er nu weer bijgekomen zijn.
Een voorbeeld vind ik fokforum.nl , daar ga ik 1x per week langs ofzo, en dan wil ik snel even zien of er nog gereageerd is op berichten van mij. Nieuwe discussies boeien me niet zo, alleen als ik echt langer blijf (als ik me verveel dus in dat geval
) dan ga ik zelf op zoek naar wat er voor nieuwe discussies zijn.
Die mogelijkheid wil ik hier ook creëren. De echte diehards willen natuurlijk nog steeds alles zien en lezen, maar ik wil voor de mensen die hier slechts af en toe zijn (mensen die nu de updates helemaal nooit zullen gebruiken omdat de lijsten veel te lang zijn als je hier 4 dagen niet bent geweest) toch een bruikbare updates pagina maken.
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Laat ze maar klagen Jordy, ik vind het een strak idee!
Mik
-
- 1504 messages
- 1094 votes
Hey no big thing.. Ik wilde alleen een positieve stimulans geven om Jordy's "todo list" wat korter te krijgen. Zo komen die andere dingen die in de planning staan wellicht ook nog af. 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
klein dingetje...
als ik in de 'top stemmers' lijst kijk zie ik dat ik momenteel 1118 keer heb gestemd, maar wanneer ik op m'n naam klik staat er 'Goodfella heeft de volgende 1117 stemmen geplaatst:'.
Heeft dit toevallig met het verwijderen van die Faces of Death video te maken gehad? Daar had ik iig wel op gestemd toen ie tijdelijk op de site stond.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
moet even opnieuw doorberekend worden die lijst (blijkbaar), misschien dat het inderdaad te maken heeft met het verwijderen van films of iets dergelijks
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb het zoekscript herschreven. Het is nu (als het goed is) sneller, de resultaten staan gesorteerd op alfabet, en (de techniek staat voor niets) "Das Boot" en "It's A Wonderful Life" kunnen nu ook zonder problemen gevonden worden.
mocht je nog iets vreemds tegenkomen...
blabla
-
- 2070 messages
- 5244 votes
Krijg de volgende melding:
Not Found
The requested URL was not found on this server.
Apache Server at moviemeter.nl
Welke zoekopdracht ik ook geef.
Aanvulling, werkt niet in Opera, wel in IE.
narva77 (crew films)
-
- 12734 messages
- 6540 votes
Als ik 'über' typ, krijg ik naast "Der Himmel über Berlin" ook "Lawnmower Man 2: Beyond Cyberspace (Lawnmower Man 2: Jobe's War)" als optie 
"L'Appartement" pakt ie ook niet, alleen op "Appartement, L'"
Weet niet of dit nou zo'n verbetering is.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
dat eerste: hij vindt de Ü blijkbaar niet zo leuk, en vindt daardoor ook cyBER ... niet zo'n ramp toch?
dat tweede is inderdaad wel een minpunt, ga ik morgen eens naar kijken hoe dat op te lossen is
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Ik krijg niet eens een melding, als ik 'uitgebreid zoeken' klik, en ik druk (ongeacht de opdracht) op de 'zoeken'-knop, wordt de hele frameset met welkomstpagina geopend, zonder dat ik ook maar iets van mijn resultaten zie. Dit betekent overigens ook dat als ik alleen het middelste frame gebruik, de hele frameset opnieuw in het middelste frame wordt gegooid. Zoeken via de zoekbox (niet 'uitgebreid') verloopt wel zonder problemen.
(ik geruik Opera 6.03 overigens)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ja ik weet al wat het probleem is, zal het zo even oplossen
stinissen (crew films & series)
-
- 23460 messages
- 76955 votes
het zou nu wel goed moeten werken..
stinissen (crew films & series)
-
- 23460 messages
- 76955 votes
goeie, heb het even aangepast
Queto Yurlunyur
-
- 4775 messages
- 3110 votes
Uitgebreid zoeken werkt weer bij mij, ja. Bedankt.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Bij uitgebreid zoeken kan ik niet zoeken naar acteur. 
Film, regisseur en plot gaat wel goed.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
zucht het is ook nooit genoeg he, altijd meer en meer en meer.... 
werkt weer
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.