- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hey Jordy,
is het niet mogelijk om als je een film aanklikt, dat je dan op een play-knop kan drukken zodat je meteen heel de film kunt zien? Dit zou ik wel een verbetering vinden hoor! 
Wow geniaal idee zeg! even overleggen met de hostingprovider, maar dat moet geen probleem zijn. Dat de users zelf ook films mogen opsturen enzo ("correctie: de film die er nu staat is een brakke telesync, ik upload even de dvd-rip" enzo). 
Vyvre
-
- 422 messages
- 185 votes
Yeah
Ik upload de top 100 wel even vannacht!
Tssssssssssssssss dat kan toch helemaal niet man!!! Da's vet illegaal!!1 
gimli f
-
- 1454 messages
- 0 votes
Jordy, mij lijkt dit ook wel leuk:
naast het totaal aantal stemmen, berichten en toevoegingen ook laten zien hoeveel berichten per dag wij schrijven:
totaal aantal berichten delen door het aantal op de site aanwezige dagen (vanaf dag van inschrijven dus).
Komt op menig andere site voor.
Moet toch uit te rekenen zijn door iets of iemand, of niet?
Ik sta nu zelf volgens mij op (gemiddeld) ongeveer 45 berichtjes per week... 
Leuk idee?
Wie is voor, wie tegen?
mr.Frielink
-
- 744 messages
- 0 votes
vreemd, lukt nog steeds niet.. wel bij "opmerkingen site"
mr.Frielink
-
- 744 messages
- 0 votes
gelukkig, hij doet 't weer. Misschien overbelaste server?
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Jordy zou je niet een spellingscontrole kunnen maken zodat we niet elke keer van die tenenkrommende berichten te lezen krijgen?
troy31
-
- 329 messages
- 130 votes
Jordy zou je niet een spellingscontrole kunnen maken zodat we niet elke keer van die tenenkrommende berichten te lezen krijgen?
jeeeetje, snop!! 
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
jeeeetje, snop!! 
Kijk dit is nu net de reden waarom ik het gesuggereerd heb. Volgens mij bedoel je namelijk snob
.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Een vraagje;
als ik naar film ga en daar op de naam van de regisseur klik, dan krijg je een lijst met zijn of haar films. Je kunt daar alleen geen stemtabel van maken, kan die ook nog even toegevoegd worden?
El Ninjo
-
- 329 messages
- 2320 votes
Hoi Jordy,
Is het in het kader van de lijstjes ook niet mogelijk een top 25/50/100 of zo te maken van de door de moviemeter stemmers hoogst gewaardeerde regisseurs - criteria bijv. minimaal 3 of 5 verschillende films en een x aantal stemmen.
El Ninjo
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Heb ik ook al een keer voorgesteld, maar dat werd meteen de grond in geboord.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb ik ook al een keer voorgesteld, maar dat werd meteen de grond in geboord.
is dat zo? het staat nl. op m'n todo-list
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Hey Jordy / Kappeuter,
zou het mogelijk zijn (hmm, ja dat is mogelijk, maar hebben jullie daar zin in is dus meer de vraag ) om een lijst van regisseurs te maken. Ik bedoel dus een top 100 ofzo.
of het interessant is of niet, ik heb de komende maanden geen tijd meer om dingen aan de site te veranderen...
Mij interesseert het eerlijk gezegd niet zo, Tovenaar. Van de meeste films die ik gezien heb, weet ik de regisseur niet eens (De Groten daargelaten, natuurlijk).
Een dergelijke top van regisseurs op basis van de top-10 van films vereist de aanname dat alle films in de top 10 van mensen daar op grond van regie staan, wat natuurlijk niet het geval is.

Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
dat van mij is een hele oude quote geloof ik? maar goed het staat vrij laag op de lijst dus het zal er niet al te snel van komen
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
You're in charge Jordy
Die quote is inderdaad best oud, het ideetje had ik al een tijd terug in dit forum gegooid. Zo'n lijst is een leuke aanvulling, maar noodzakelijk is het niet.
El Ninjo
-
- 329 messages
- 2320 votes
You're in charge Jordy
Zo'n lijst is een leuke aanvulling, maar noodzakelijk is het niet.
Mee eens.
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Waarom zie ik geen nieuwe stemmen meer op de update-pagina? De pagina stopt gewoon na de nieuwe berichten op 't forum.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Waarom zie ik geen nieuwe stemmen meer op de update-pagina? De pagina stopt gewoon na de nieuwe berichten op 't forum.
Kun je aan en uitzetten in je profiel links in het menu.
SilverGun
-
- 1151 messages
- 818 votes
Kun je aan en uitzetten in je profiel links in het menu.
Jep, dat was het. Geen idee hoe die optie uitgevinkt is geraakt, maar goed. Bedankt iig.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Die optie is er nog maar pas. Ik had hetzelfde probleem als wat jij had. Ik dacht dat mijn comp niet meer goed laadde ofzoiets, toen ging ik een beetje rondneuzen en las dat in 1 keer in mijn profiel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik heb de stemmen-display inderdaad standaard uitgezet
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.