- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
en de meeste stemmen geld ook niet meer van films met de zelfde waardering!
al een tijdje trouwens..
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat een gepruts, volgens mij is het nu wel goed?
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
Waarom staat Usual Suspects met 4.19 on der Schindler's List met en American History X met 4.18 (terecht by the way
)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Hmn dan klopt het dus nog niet, ik zal gelijk even kijken
W.M.J.M
-
- 4041 messages
- 2902 votes
en de meeste stemmen geld ook niet meer van films met de zelfde waardering!
al een tijdje trouwens..
Bij mijn top 250 wel nog ????
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Even hier maar weer, maar door de recente aanpassingen aan de topljisten is er weer wat misgelopen. Jordy kan alvast weer wat zuchten. 
Er zijn nu film die met een gemiddelde van 3.77 onder films staan met een gemiddelde van 3.76.
Nou, volgende poging
volgens mij moet ik het nu eindelijk opgelost hebben, zo niet hoor ik het graag met een voorbeeld
Baksteen
-
- 720 messages
- 748 votes
Een functie waarbij je users kan aanvinken waarvan je de berichten niet wil lezen. Zo heeft niemand meer last van spam, en kunnen de moderators ook eens wat anders doen dan berichten verwijderen en overplaatsen..
Onderhond
-
- 87599 messages
- 12856 votes
Nou, volgende poging
volgens mij moet ik het nu eindelijk opgelost hebben, zo niet hoor ik het graag met een voorbeeld
Dank!
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
De 'Vergelijk prijzen van deze DVD' link werkt niet meer naar behoren. Je wordt nu automatisch naar de hoofdpagina verwezen ipv resultaten zoekopdracht.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Raar, had Tsjidde laatst ook.
Bij mij werkt het nog wel gewoon. 
Welke films je ook kiest, dit euvel blijft altijd bestaan?
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Klopt, ik deed het net bij Sunshine en Lost highway.
Geen resultaten.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ik word automatisch doorverwezen naar http://www.vergelijk.nl:80/ (terwijl in de eerste seconde het web-adres wel verwijst naar 'wat het zou moeten zijn')
GrayFox
-
- 68 messages
- 699 votes
Ojah tuurlijk bedankt.
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Ik word automatisch doorverwezen naar http://www.vergelijk.nl:80/ (terwijl in de eerste seconde het web-adres wel verwijst naar 'wat het zou moeten zijn')
Hier ook al geruime tijd zo; ik gebruik die link inmiddels ook niet meer (vond hem wel altijd makkelijk).
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Spelen die problemen nu ook? bij mij werkt het wel gewoon nl.
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Ik word nog steeds naar de hoofdpagina van vergelijk.nl doorverwezen.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Er staat een dikke spoiler in het verhaal bij Pearl Harbor. Ik geloof dat het juist de bedoeling van de film was dat mensen dit niet gelijk komen te weten.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Nu wordt www.vergelijk.nl niet meer geopend.
Hij blijft heel lang laden.
Heb het met meerdere films geprobeert.
Gister kwam ik tenminste nog op de site terecht, maar nu dus niet meer.
Ik zal het vanavond op een andere pc proberen op een ander adres.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
En het werkt ook niet meer op musicmeter btw.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1279 votes
Er staat een dikke spoiler in het verhaal bij Pearl Harbor. Ik geloof dat het juist de bedoeling van de film was dat mensen dit niet gelijk komen te weten.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
En nu kom ik wel weer snel op vergelijk.nl
Maar moet dan nog wel de film zelf opzoeken.
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
En nu werkt alles weer (op dezelfde locatie getest) !
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Het zou trouwens leuk zijn als je in de quote zou kunnen zien wanneer iemand het gequote stukje heeft geschreven. Zoals: Pastichio Rocker schreef op [datum][tijd]: - Zoiets.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31155 messages
- 5452 votes
Het viel me op bij een bezoek aan musicmeter (voor een filmscore) dat daar een link bijstaat naar wikipedia. Zou dat geen idee zijn voor de films? Dan uiteraard wel naar de Engelstalige site, die bespreken toch vrij veel films.
Ik merk dat er bij de regisseurs wel een link staat, maar niet bij de films. Is er meer interesse voor of ben ik de enige die dit handig vind? Ik bekijk veel wikipedia voor de verdere achtergrond van fims.
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Spelen die problemen nu ook? bij mij werkt het wel gewoon nl.
Hier nu ook weer, dank! 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De problemen zaten bij Vergelijk, ik heb niets aangepast. Als het weer/vaker voorkomt hoor ik het wel, dan zal ik even vragen hoe het zit
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik merk dat er bij de regisseurs wel een link staat, maar niet bij de films. Is er meer interesse voor of ben ik de enige die dit handig vind? Ik bekijk veel wikipedia voor de verdere achtergrond van fims.
1 info linkje bij een film lijkt me persoonlijk genoeg, en dan denk ik dat imdb de betere keus is.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Misschien is het al eerder gezegt, maar ik vraag het voor de zekerheid: Kun je niet een top-20 (of 25) voor de gebruikers invoeren in plaats van een top-10 Jordy?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.