• 178.530 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.938 actors
  • 9.380.176 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Stinissen gebruikt de cinema.nl site voor het tv-overzicht. Sinds de vernieuwing van die site, komt het tv-overzicht aldaar ook 'later dan voorheen' on-line. That's it. Als je andere sites weet waar de informatie sneller te vinden is, kan men dat gerust Henk even laten weten via een pm.

Purmerend

• 2775 messages
  • 3311 votes

De film Du Bi Quan Wang Yong Zhan Chu Men Jiu Zi uit 1976 staat 2x op de site.

Faramir

• 59 messages
  • 587 votes

90% van de keren dat ik naar moviemeter ga is het om iets over een film te lezen of er op te stemmen.

Als ik naar www.moviemeter.nl ga, is het dan niet handig om de textbox voor quicksearch standaard de focus te geven? dan kan je direct beginnen met typen als je naar de site gaat, hoef je niet eerst weer met de muis op dat textvakje te klikken.

is maar klein dingetje maar het is wel net zo handig denk ik..

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Faramir wrote:

dan kan je direct beginnen met typen als je naar de site gaat, hoef je niet eerst weer met de muis op dat textvakje te klikken

.

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

Ik heb een hele grote bug gevonden, ik vertel hem morgen!

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Spannend!

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Waarom hebben de Google-ads titels een ander kleurtje gekregen?

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Dan vallen ze meer op.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Ja dat zie ik ook, maar ik zie ze liever niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Ze staan er, zodat jij gratis gebruik van de site kan maken.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Ik maak hier gebruik van een monitor die enkel op 800 bij 600 werkt. Precies goed om de google ads nooit te zien!

Film Pegasus (moderator films)

• 31155 messages
  • 5452 votes

Het viel me op bij een bezoek aan musicmeter (voor een filmscore) dat daar een link bijstaat naar wikipedia. Zou dat geen idee zijn voor de films? Dan uiteraard wel naar de Engelstalige site, die bespreken toch vrij veel films.

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

Bij mij loopt de tekst door de layout heen, ook al is dit al wel eens eerder gemeld. Toch blijft het superr hinderlijk. Het gaat hierbij om berichtjes in het "berichten" gedeelte.

(afbeelding)

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Grapjas.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Lolbroek.

V

• 8369 messages
  • 3367 votes

Geinsok.

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

Grinnikmuts.

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

Laat maar zitten hóór, toch bedankt voor de feedback.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Ongelovelijk!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Baksteen wrote:

Bij mij loopt de tekst door de layout heen, ook al is dit al wel eens eerder gemeld. Toch blijft het superr hinderlijk. Het gaat hierbij om berichtjes in het "berichten" gedeelte.

Wat is de bug precies? Als je een woord typt dat breder is dan het tekstvlak, dan is het woord breder dan het tekstvlak?

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

Jordy wrote:

(quote)

Wat is de bug precies? Als je een woord typt dat breder is dan het tekstvlak, dan is het woord breder dan het tekstvlak?

Ja okee dat snap ik wel maar dat zou toch automatisch gecorigeerd kunnen worden door er een streepje tussen te plaatsen bijvoorbeeld? Mja ik snap ook wel dat het een beetje een vergezochte bug is. Mja een bug is en blijft een bug.

Edit: Achja laat trouwens maar, ik krijg automatisch een melding dat het woord te lang is als ik het hier wil posten dus dan valt de schade toch kleiner uit als gepland.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

Zou het niet leuk zijn om een soort persoonlijke pagina in te bouwen voor users?

Heeft op zich weinig met films te maken, maar ik zou het een leuke extra vinden.

Film gerelateerd: hoeveel zijn jou sterren waard, top 10 van films die je nog wilt zien, top 10 acteurs / actrices / regisseurs, favourite genre etc.

Maar ook meer persoonlijke dingen als: werk / school, hobby's naast film (sport), persoonlijke quote, favourite muziek / game etc.

Misschien ook welke naam je hebt onder de andere meters?

Zuzuu

• 557 messages
  • 757 votes

Ik heb zelf ook mededelingen:

Ik wil mijn filmlijsten als CSV exporteren zodat ik het kan bekijken in Excel. Maar nadat ik dat heb gedaan, zie ik alleen de titel en het jaar van uitgave van de film in Excel. Ik zou het een stuk handiger vinden als er een mogelijkheid komt waarmee je kan kiezen op welke manier je graag de lijst wilt exporteren naar CSV, bijvoorbeeld: alleen titel, alleen jaar van uitgave, of titel, aantal stemmen, aantal berichten, gemiddelde stem etc.

GrayFox

• 68 messages
  • 699 votes

In De Site > Algemeen > Chronologische volgorde van Films bij acteurs:

Ik zoek vaak op acteurs. En het leek me wel een idee om de films die getoond worden niet alfabetisch maar chronologisch getoond worden.

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

weinig toevoeging, staat toch een jaartal achter de film??

GrayFox

• 68 messages
  • 699 votes

Lijkt me zelf wel handig als je bijvoorbeeld op zoek bent naar werk van een acteur uit zijn "jonge" periode. Zo vind ik bijv. alleen het vroege werk van clint goed. Het zoekt gewoon makkelijk, zo staat het ook bij de regisseurs.

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

Zuzuu wrote:

Ik heb zelf ook mededelingen:

Ik wil mijn filmlijsten als CSV exporteren zodat ik het kan bekijken in Excel. Maar nadat ik dat heb gedaan, zie ik alleen de titel en het jaar van uitgave van de film in Excel. Ik zou het een stuk handiger vinden als er een mogelijkheid komt waarmee je kan kiezen op welke manier je graag de lijst wilt exporteren naar CSV, bijvoorbeeld: alleen titel, alleen jaar van uitgave, of titel, aantal stemmen, aantal berichten, gemiddelde stem etc.

Kan je beter gewoon alles exporteren en dan kan je zelf met een paar klikken op de muis alle kolommen verwijderen die je niet willt hebben!

combi

• 20609 messages
  • 0 votes

GrayFox wrote:

Lijkt me zelf wel handig als je bijvoorbeeld op zoek bent naar werk van een acteur uit zijn "jonge" periode. Zo vind ik bijv. alleen het vroege werk van clint goed. Het zoekt gewoon makkelijk, zo staat het ook bij de regisseurs.

dan ga je na zoeken vul de naam in van acteur en de periode van wanneer je zijn film wil zien!

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

En dan nog, het kan niet vaak genoeg gezegd worden, op MovieMeter heb je geen totaal-overzicht van de films waar bepaalde acteurs/actrices een rol spelen, aangezien slechts 3 acteurs/actrices op de site vermeld worden. Er zullen sowieso een aantal titels missen in je overzicht.

Onderhond

• 87599 messages
  • 12855 votes

Even hier maar weer, maar door de recente aanpassingen aan de topljisten is er weer wat misgelopen. Jordy kan alvast weer wat zuchten.

Er zijn nu film die met een gemiddelde van 3.77 onder films staan met een gemiddelde van 3.76.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.