- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Kan het niet worden ingesteld dat je als je een bericht plaatst meteen een bepaalde smiley kunt aanklikken? Net zoals je kunt bij het bewerken van een bericht zeg maar. Dan hoef je niet eerst helemaal in de Wiki te kijken hoe die smiley ook alweer getypt dient te worden.
Lijkt mij wel handig 
Als je een bericht quote, kan dat gewoon.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Klik op de 'nieuw bericht' tab. 
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
zo mischien ook wel handig zijn om alle tabs ook onder de pagina te plaatsen (is maar een idee)
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Die tab had ik nooit gezien, kan natuurlijk ook
(daar heb je het al
)
edejong
-
- 277 messages
- 531 votes
Is er al wel eens geopperd (vast wel) om de acteurs klikbaar te maken, zodat je net als bij IMDB, telkens door kan klikken?
Zou handig zijn!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Daar is vanaf gezien omdat we maximaal 3 acteurs per film vermelden.
Zou je op basis van deze gegevens acteursfilmografie pagina's genereren, komen er zulke gaten in te zitten dat het niet al te nuttig en representatief zal zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind 1 dingetje altijd vervelend hier; Als ik een reactie post in een filmtopic, dan wil ik een tijd later de boel wel eens nalezen. Misschien zijn er reply's op mij gegeven ofzo.
Maar ik kan soms 40 pagina's langs en dat is niet erg prettig. Ik weet dat je handmatig kan zoeken in een topic naar bepaalde leden, bv jezelf, maar het zou dan ook handig zijn dat je meteen doorgelinkt wordt naar de betreffende pagina als je op je oude bericht zou klikken.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar je hebt nu toch sowieso dat wanneer je op een topic klikt je op de pagina komt waar je je laatste bericht hebt geplaatst? Tenzij dat je een bericht markeert van "tot aan dat heb ik het gelezen." Zo lees je altijd alles vanaf het laatste bericht dat jij hebt gezien....of bedoelde je dat niet?
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Ik vind 1 dingetje altijd vervelend hier; Als ik een reactie post in een filmtopic, dan wil ik een tijd later de boel wel eens nalezen. Misschien zijn er reply's op mij gegeven ofzo.
Maar ik kan soms 40 pagina's langs en dat is niet erg prettig. Ik weet dat je handmatig kan zoeken in een topic naar bepaalde leden, bv jezelf, maar het zou dan ook handig zijn dat je meteen doorgelinkt wordt naar de betreffende pagina als je op je oude bericht zou klikken.
Voeg de film of topic ,waar je een reactie plaatste, toe aan je updates = "mijn updates". Dan kan je het altijd nog snel terugvinden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als ik na enkele weken nog eens een film topic bezoek, dan kom ik geloof ik op de laatste pagina uit.
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3277 votes
Imaar het zou dan ook handig zijn dat je meteen doorgelinkt wordt naar de betreffende pagina als je op je oude bericht zou klikken.
Dat gebeurt ook als je linksboven in het bericht op het kleine witte briefje klikt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zie net als ik handmatig mijn post zoek en dan op ''link'' klik dat ik er inderdaad uitkom.
Probleem opgelost! 
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Is het niet mogelijk om het stukje tekst 'toevoegen aan mijn films' (bovenaan bij de filminformatie) permanent te veranderen in 'toegevoegd, open mijn films'?
Momenteel verandert die tekst weer in 'toevoegen aan mijn films' zodra de filmpagina opnieuw wordt bezocht. Het lijkt me handiger om in een oogopslag te zien of je hem al toegevoegd hebt of niet.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Lijkt me niet erg handig in het geval je twee (of meer) verschillende mappen hebt waar je diezelfde film in wilt plaatsen.
Pure
-
- 770 messages
- 0 votes
Akkoord, maar dan kan toch op andere (eenvoudige) wijze aangeduid worden dat de film zich al in 'mijn films' bevindt? Een tweede maal toevoegen (voor een andere map) is dan gewoon mogelijk.
cel
-
- 87 messages
- 0 votes
Blood diamond (2006)
met Leonardo diCaprio is een geweldige film.ik gaf er ook een 5* voor
er hebben meer als 2400 mensen op gestemd en heeft een gemmidelde van 4,07 maar toch staat hij niet tussen de top 250.
hoe kan dat.
cel
-
- 87 messages
- 0 votes
zie ook ,The Prestige'
deze hoort ook tussen de top 250 te staan.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Films die in de afgelopen 2 jaar in de bioscoop zijn gaan draaien komen nog niet in aanmerking voor de top 250. Je zult dus nog even geduld moeten hebben. Momenteel moeten die films het doen met een plekje in de top recent.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Ik vink Log mij automatisch aan, altijd aan maar toch moet ik me elke keer dat ik de site bezoek weer opnieuw inloggen. Heeft iemand een oplossing?
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Als je de historie regelmatig cleant van je pc, dan gaan alle
inloggegevens verloren.
Of heb je alleen op deze site last?
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Ik had me op school ingelogd en toen de les was afgelopen had ik geklikt op , Log mij op alle computers uit. Sindsdien blijf ik niet ingelogd.
us_raider
-
- 2034 messages
- 0 votes
De volgende keer de homepagina overslaan en direct naar de updates gaan. Dat werkt bij mij tenminste.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ja ik ook. Snap niet wat je bedoelt Freddze.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Op de een of andere manier kan ik de film 'Road to Perdition' (itt andere films) niet toevoegen aan 'Mijn films'.
freddze
-
- 2 messages
- 409 votes
Ik zag dus dit:

Maar blijkbaar komt dit doordat ik Adblock Plus nu geïnstalleerd heb in mij Firefox browser. Vreemd eigenlijk, want andere posters zie ik dan weer wel zonder problemen...
tsjidde
-
- 2112 messages
- 4040 votes
Probeer eens Adblock Plus "Uitschakelen op www.moviemeter.nl". Als het werkelijk aan Adblock ligt, moet het probleem dan opgelost zijn. Ik betwijfel het, maar het is het proberen waard.
nietdatdus
-
- 222 messages
- 843 votes
Misschien zeur ik wel teveel hoor, maar het televisieoverzicht staat er vaak zo laat op. Vorige week was het op vrijdag nog niet eens een heel overzicht van de hele week.
Het stoort me niet heel erg ofzo, het viel me gewoon op aangezien het in het verleden altijd op woensdag allemaal online stond.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.