• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.938 actors
  • 9.381.042 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

jordybeukeboom

• 6797 messages
  • 2423 votes

Moviemeter wordt beroemd

http://www.imdb.com/chart/

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

The Last wrote:

Misschien is het al eerder gezegt, maar ik vraag het voor de zekerheid: Kun je niet een top-20 (of 25) voor de gebruikers invoeren in plaats van een top-10 Jordy?

Ik las dit ook in een forum zonet. Lijkt me een subliem idee

Knisper

• 13040 messages
  • 1279 votes

Lijkt me niks. Dan wordt die lijst toch veel te groot; een top 10 springt makkelijk in het oog.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Misschien dat je zelf de keuze krijgt om een top 10 of 25 te selecteren. Dan is iedereen blij

Onderhond

• 87599 messages
  • 12858 votes

En dan zijn er weer die een Top 50 willen. Vind een Top 10 wel goed, dwingt mensen ook wat meer om te kiezen.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Onderhond wrote:

En dan zijn er weer die een Top 50 willen

er moeten wel grenzen gesteld worden natuurlijk...

Onderhond

• 87599 messages
  • 12858 votes

Inderdaad. En die grens is gesteld op 10

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Ach, ik zit er ook niet mee Maar en top 20 / 25 zou leuk zijn naar mijn mening...

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Je kunt toch ook de Filmlijsten in de rubriek MIJN FILMS gebruiken om persoonlijke voorkeurslijstjes te maken? Alhoewel je daarbinnen geen rangorde kunt aanbrengen bedenk ik me nu.

Ik zou het dan leuker vinden om ieder vijf Top 10's (bijv.) te kunnen laten maken, waarbij je zelf kan kiezen welke vijf je kiest. Bijv. films, regisseurs, thema Top 10 Franse films, acteurs en SF o.i.d. Een soort verdieping/verbreding van het persoonlijk profiel.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Zit zelf eigenlijk wel te wachten op een top 10 regisseurs. Een uitbreiding van de top 10 hoeft van mij niet zo nodig.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Onderhond wrote:

Vind een Top 10 wel goed, dwingt mensen ook wat meer om te kiezen.

Goto wrote:

Zit zelf eigenlijk wel te wachten op een top 10 regisseurs. Een uitbreiding van de top 10 hoeft van mij niet zo nodig.

Mee eens. Al lijkt het me wel een hels karwei om regisseurs onderling te gaan vergelijken en rangschikken; heerlijk, luxeproblemen .

Goodfella_90

• 10408 messages
  • 2596 votes

Goto wrote:

Staat ook op Jordy's "misschien ooit"-lijst. Overigens een idee wat ik absoluut toejuich!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ik zou het dan leuker vinden om ieder vijf Top 10's (bijv.) te kunnen laten maken, waarbij je zelf kan kiezen welke vijf je kiest. Bijv. films, regisseurs, thema Top 10 Franse films, acteurs en SF o.i.d. Een soort verdieping/verbreding van het persoonlijk profiel.

Dit spreekt mij zeer aan.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Mij ook. Dan kun je je filmsmaak in zijn geheel etaleren. Ik vind de top 10 te beperkt.

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4897 votes

Leuk idee inderdaad. Ben ik zeker voor!

Grindhouse

• 828 messages
  • 1686 votes

Tof plan inderdaad.

Pure

• 770 messages
  • 0 votes

Ik loop mee . Maar hoe zou je die mogelijkheid om te kiezen dan willen zien? Een dropdown menu met presets als onderwerp van je top-10 o.i.d.?

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Alles om die top-10 uit te breiden

timbo_

• 13116 messages
  • 3871 votes

Ik hoop ook al tijden op een regisseurs top 10. Zou een geweldige toevoeging zijn.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Pure wrote:

Ik loop mee . Maar hoe zou je die mogelijkheid om te kiezen dan willen zien? Een dropdown menu met presets als onderwerp van je top-10 o.i.d.?

Ja ehm, ik drop het idee, iemand anders moet maar kijken hoe.

Maar zoiets ja met rolmenuutjes. Acteurs is veel werk, want die moeten allemaal worden toegevoegd, films staan er toch allemaal al in. Ik laat het graag aan Jordi....

Macmanus

• 13726 messages
  • 3703 votes

Moet ook wel een beetje rekening houden met Jordy he. Ik wil ook graag dat Jordy iets maakt waardoor ik alleen maar hoef te gillen en dat er dan een meesterlijk diepzinnig bericht wordt getikt die mijn mening perfect weergeeft

Maar zo een top 10 is toch alleen om even te laten zien wat je smaak is, en dan denken mensen wow en dan kijken ze bij die gene zijn stemmen en zie je al de 5 sterren films. Daar wordt je smaak dan toch al genoeg geetaleerd.

Baksteen

• 720 messages
  • 748 votes

Overbodig,

nuff said.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2245 votes

Lijkt mij een leuk idee (zoals ik ook al eerder zei)

lordsnoopy wrote:

Zou het niet leuk zijn om een soort persoonlijke pagina in te bouwen voor users?

Heeft op zich weinig met films te maken, maar ik zou het een leuke extra vinden.

Film gerelateerd: hoeveel zijn jou sterren waard, top 10 van films die je nog wilt zien, top 10 acteurs / actrices / regisseurs, favourite genre etc.

Maar ook meer persoonlijke dingen als: werk / school, hobby's naast film (sport), persoonlijke quote, favourite muziek / game etc.

Misschien ook welke naam je hebt onder de andere meters?

Macmanus wrote:

Moet ook wel een beetje rekening houden met Jordy he.

Het is ook maar een voorstel

Misschien leuk knutselproject voor een regenachtige zondagmiddag, zoals mijn wiskunde leraar altijd zei

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Macmanus wrote:

Moet ook wel een beetje rekening houden met Jordy he. Ik wil ook graag dat Jordy iets maakt waardoor ik alleen maar hoef te gillen en dat er dan een meesterlijk diepzinnig bericht wordt getikt die mijn mening perfect weergeeft

Maar zo een top 10 is toch alleen om even te laten zien wat je smaak is, en dan denken mensen wow en dan kijken ze bij die gene zijn stemmen en zie je al de 5 sterren films. Daar wordt je smaak dan toch al genoeg geetaleerd.

Begrijp je punt, maar ik mijn smaak laat zich niet vangen in een Top 10. Ik kan er niet mee uit de voeten. Laat standaard vooral één Top 10 centraal staan, maar ik vind dat er een vrebreding etc van smaak als je dat optioneel aan je profiel kan toevoegen waar je andere interesses liggen. Desnoods via een berichtenvakje waar je kwijt kunt waar je van houdt, wat je belangrijk vind in films etc.

Bovendien vnid ik al helemaal niet dat Jordy iets moet maken, omdat ik het roep. Verre van zelfs. Ik zou het erg waarderen als die optie er was, maar als-ie er niet is maak ik ook gebruik van de site.

Voor mijn werk met medewerkers communicatie over fora's en forumfunctionaliteiten gekeken. MoMe heeft een paar fantastische functionaliteiten in zoeken, updates, onderling linken en het kunnen nagaan van smaak via user profielen etc. Juist daarom gebruik ik deze site en kom nergens anders zo vaak. Goed gedaa, maar kan nog tikkie beter.

N811

• 1459 messages
  • 913 votes

In De Site > Algemeen > Iemand met een smaak die in de buurt komt jou:

Waarom is dat weg?

Ik vond het wel leuk om te zien welke gebruikers een gelijk soorten smaak had.

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Uitgaande van mijn oude top 10 had niemand kunnen vermoeden dat ik van Kung Fu houd. Of van film-noir. Mijn top 10 representeerde die 10 films die me het meeste raakten en die ik als meesterwerken beschouw. Maar het etaleert mijn smaak niet. Ik vind meer dingen interessant dan Bergman, Tarkovsky of Kurosawa. Ik vind het dus echt te beperkt en juich nieuwe opties toe.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Je huidige top 10 werkt dan ook averechts Ramon. Iemand die niet beter zou weten zou denken dat je alleen maar van kung fu houdt

Ramon K

• 13575 messages
  • 0 votes

Ik weet 't. Maar ik wissel mijn top 10 dus met opzet zo radicaal in af en toe om mijn gehele smaak te etaleren. 5 top 10 rijtjes (of genre-rijtjes, regisseursrijtjes) doen dus in 1 keer, wat ik nu in etappes moet doen.

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Iemand met een topic die niet snappen ik.

marcelgg

• 72 messages
  • 147 votes

In Overigen > Algemeen > gespamd op mijn moviemeter-e-mail-adres:

Hoi, ik ben vannacht om 3:37 gespamd op mijn e-mail-adres dat ik alleen gebruik voor moviemeter. Is er iemand bij moviemeter die adressen verkoopt of hebben de spammers de adressen van internet gespiderd? Anyhow: ik ben aan het uitzoeken wie er achter de spam zit om dit te kunnen stoppen.

Groeten,

Marcel

P.S. Het ging om spam voor zeer goedkope, te downloaden software. (Lijkt me ook niet echt legaal.)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.