• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.701 actors
  • 9.378.489 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

De beste film aller tijden die niemand kan zien. Leuk is dat.

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

Hoe kan het dan de beste film zijn

MXO

• 1449 messages
  • 532 votes

Inderdaad een leuke extra Jordy!

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Een beetje laat, maar de weergave van de sterwaardering van de user in het bericht is inderdaad een prachtige toevoeging! Ook handig dat je meteen weet hoe iemand nu over de film denkt in een discussie, i.p.v. dat daar zo omheen wordt gedraaid door die user .

tsjidde

• 2112 messages
  • 4039 votes

Hulde, Jordy!

N.B. Ik kan nu al bijna niet meer zonder...

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

JJ_D wrote:

(quote)

Blijkbaar slechts eenmalig... Nu is het verholpen.

Heb het weer... Gelukkig hoef ik Safari niet vaak te gebruiken, dus zo erg is het nu ook weer niet...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Probeer de moviemeter cookies eens op te ruimen.

nozzie007

• 1 messages
  • 0 votes

In De Site > Algemeen > Moviemeter database gebruiken in eigen java applicatie:

Hallo,

Ik ben bezig met een eigen MovieManager te schrijven in Java. Nu zou ik graag willen dat ik film informatie met 1 klik op de knop op kan halen van de Moviemeter Database/website. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Heb gezocht hier in het forum en op google maar ik vind alleen programma's die dat doen maar niet hoe het moet.

Groeten,

Rémon

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Neil Young: Heart of Gold is naar het forum verplaatst, omdat dit toch voornamelijk een concertregistratie is.

timbo_

• 13116 messages
  • 3862 votes

Uitstekend besluit. Prachtige muziek maar geen film.

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Bij Goodbye South Goodbye zie ik mijn vandeweek gewijzigde stem nog niet veranderd links bovenin mijn bericht. Heb de cookies al verwijderd, maar daar lag het niet aan.

(afbeelding)

(afbeelding)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Weet je nog hoe je die stem geplaatst hebt? Via een stemtabel misschien?

Knisper

• 13038 messages
  • 1279 votes

kappeuter wrote:

Neil Young: Heart of Gold is naar het forum verplaatst, omdat dit toch voornamelijk een concertregistratie is.

En omdat nu een film uit je top 10 op 1 staan in de top 100 recent.

tsjidde

• 2112 messages
  • 4039 votes

(afbeelding)

Verwarring alom....

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

tsjidde wrote:

(afbeelding)

Verwarring alom....

Vooral doordat de nummer 1 er zonder stemmen in is geslaagd die positie te bereiken...

timbo_

• 13116 messages
  • 3862 votes

Slimme manier om ook eens wat onbekendere films onder de aandacht te brengen

NKyou

• 3081 messages
  • 747 votes

Jordy wrote:

Weet je nog hoe je die stem geplaatst hebt? Via een stemtabel misschien?

Klopt, twee films van Hou verhoogd via de stemtabel.

gortdroog

• 116 messages
  • 0 votes

Kan er misschien ook n TIP pagina komen waarin nieuwe films door gebruikers worden gepromoot?!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

nozzie007 wrote:

Ik ben bezig met een eigen MovieManager te schrijven in Java. Nu zou ik graag willen dat ik film informatie met 1 klik op de knop op kan halen van de Moviemeter Database/website. Weet iemand hoe ik dit kan doen? Heb gezocht hier in het forum en op google maar ik vind alleen programma's die dat doen maar niet hoe het moet.

Hier is momenteel geen "officiele" ondersteuning voor, misschien later. Tot die tijd zul je het helaas zelf moeten uitvogelen

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

gortdroog wrote:

Kan er misschien ook n TIP pagina komen waarin nieuwe films door gebruikers worden gepromoot?!

Je kan zoeken op 2007 met een rating hoger dan 4.0 dat levert dezelfde soort pagina op. Een voorgeschotelde pagina haalt het nut van de hele site weg. We kraken of promoten films met onze reviews e.d. een speciale pagina daarvoor verplaatst alleen de discussies die er al zijn. Bovendien kan je in de bioscooplijst zien welke films er binnenkort uitkomen en als je wil zien hoe enthousiast mensen daarover zijn hoef je alleen maar op de link te klikken

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Kan iemand van de mods mij verklaren waarom bij films als The Sixth Sense verwezen mag worden naar soortgelijke films? Zijn gewoon dikke vette spoiler zonders bestaansrecht derhalve lijkt me.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Bitte ein alert.

(dat is inderdaad niet de bedoeling)

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Ik zie dat je al druk bezig bent, super! Het hierboven beschrevene was al op zo veel berichten van toepassing (waaronder een bericht van Jordy waarin hij zegt dat het geen zin heeft om de betreffende film tussen spoilertags te zetten), dat ik dacht dat dit gewoonweg toegestaan is.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Waarom wordt bij Grindhouse eigenlijk 4 regisseurs weergegeven? Er staan Quentin Tarantino (DeathProof) Robert Rodriguez (Planet Terror) en dan 2 regisseurs, Zombie en Roth die eigenlijk fake-trailers hebben gemaakt. Volgens mij moeten die 2 laatste regisseurs er niet bij staan want dan kan je bij Sin City evengoed Tarantino zijn naam erbij zetten omdat hij een scene heeft geregisseerd...

Moet ik dit corrigeren?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Die faketrailers maken wel een 'wezenlijk' deel uit van de film. Vind het niet onlogisch om ze daar te vermelden.

Ook Tarantino kan bij Sin City vermeld worden. Van belang is of de regisseurs credited zijn, maar volgens mij staan ze gewoon netjes vermeld op de aftiteling.

neo

• 15435 messages
  • 10038 votes

Ben ik de enige die met die nieuwe optie met sterren tonen nog teveel gefixeerd raakt door die waarderingen bij ieder bericht van een stemmer?

Wouter

• 18720 messages
  • 3085 votes

Metalfist wrote:

Waarom wordt bij Grindhouse eigenlijk 4 regisseurs weergegeven? Er staan Quentin Tarantino (DeathProof) Robert Rodriguez (Planet Terror) en dan 2 regisseurs, Zombie en Roth die eigenlijk fake-trailers hebben gemaakt. Volgens mij moeten die 2 laatste regisseurs er niet bij staan want dan kan je bij Sin City evengoed Tarantino zijn naam erbij zetten omdat hij een scene heeft geregisseerd...

Op imdb is dat ook zo.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Stemmen

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wouter wrote:

(quote)

Op imdb is dat ook zo.

Dus omdat het op imdb zo is moet het hier ook maar gebeuren?

gotti

• 14075 messages
  • 5889 votes

Grotendeels wordt imdb nog wel als leidraad aangehouden ja...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.