• 178.407 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.671 actors
  • 9.378.340 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als je dat feature deel van de url wegknipt waarschijnlijk wel, maar dat is blijkbaar inderdaad nog een bug

Hannibal

• 9358 messages
  • 3277 votes

http://www.youtube.com/watch?v=AQ3MFvXbwrA

Twee verschillende filmpjes, maar wel dezelfde link.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Okee volgens mij werkt het nu, er stond inderdaad nog hard een verwijzing naar mijn test met een Ratatouille trailer

jordidj1

• 156 messages
  • 540 votes

Wat is dit voor filmpje?

edit; Ik zie het al.. Die Hard 4.0.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Ik zou graag zien dat men gebruikers kan zoeken op woonplaats. Momenteel heeft het invoeren van de woonplaats weinig nut volgens mij.

timburton

• 1296 messages
  • 632 votes

In De Site > Algemeen > Eerste bericht ooit in MovieMeter:

Hé, crew van MM. Ik zat me dus eigenlijk aftevragen wat nou het eerste bericht was die werd geplaatst op deze site, en ook welke film als eerste was toegevoegd.

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

us_raider wrote:

Ik zou graag zien dat men gebruikers kan zoeken op woonplaats. Momenteel heeft het invoeren van de woonplaats weinig nut volgens mij.

Waarom zou je dat willen?

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Om te zien of er nog bekenden gebruikmaken van MM, verder niks belangrijks. Die vraag kan natuurlijk nu ook al gesteld worden. Ik zie niet in wat voor functie het invullen van de woonplaats vervult in de huidige toestand.

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Bij musicmeter is het mogelijk om videoclips aan tracks toe te voegen, nu lijkt me dit voor moviemeter ook een mooie optie om trailers te laten zien. Nu hoorde ik op de chat dat dit al vaker geopperd was, maar dit om bepaalde redenen niet doorgevoerd werd. Wat waren deze redenen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Ik heb even op de tab 'zoek bericht' geklikt en 'trailer' als zoekterm ingevoerd.

Hier is een antwoord: link

Je kunt eventueel zelf ook nog even deze zoekopdracht doen, dan kun je de discussie hierover nog even teruglezen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vreemd, zal er gelijk even naar kijken

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Telkens als ik (in Safari) naar een topic of film ga vanuit 'Mijn Updates' en vervolgens op vorige druk krijg ik onderstaand bericht te zien:

MovieMeter.nl is wegens onderhoud een paar minuten niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak.

Terwijl ik er dus manueel wel in slaag om in 'Mijn Updates' of gelijk waar te komen...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Sinds wanneer is dat?

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Of ik heb iets gemist of ik zie het nu pas, maar leuke toevoeging dat je nu de waardering van iemand bij het berichtje kunt zien.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het is er pas net

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Inderdaad mooie toevoeging. Het is echt wel handig voor mensen die hun mening wel zeggen maar er niet bij zeggen hoeveel ze juist geven, moet je niet altijd gaan zoeken...

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Leuk om te zien. Dan heb je ook meteen een beeld van hoe die andere persoon in z'n geheel over die film oordeelt. En of hij überhaupt al wel een score heeft gegeven/de film al gezien heeft.

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Ik vind het een beetje verwarrend.

Is het niet een idee om de waardering onder de naam te zetten in plaats van in het bericht zelf?

jordidj1

• 156 messages
  • 540 votes

wat is crew..

Chr.s

• 3671 messages
  • 1703 votes

Het was me nog niet opgevallen, maar leuke toevoeging.

Is het niet een idee om de waardering onder de naam te zetten in plaats van in het bericht zelf?

Hmm, kan me voorstellen dat nieuwkomers zullen denken dat die sterren gekoppeld zijn aan de gebruiker (als een soort van rang zoals je wel eens op forums ziet) Ik denk dat het al veel scheelt wanneer de waardering wat duidelijker aanwezig is, of met een tekst als "deze user gaf.." (wellicht wat beknopter).

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Inderdaad, het is meta-informatie over het bericht, niet van de gebruiker. Die "deze gebruiker gaf..."-tekst zie je als tooltip/mouse over tekstje

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

ik vind het briljant

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

kappeuter wrote:

Sinds wanneer is dat?

Blijkbaar slechts eenmalig... Nu is het verholpen.

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Inderdaad erg handig, die nieuwe optie!

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

jordidj1 wrote:

wat is crew..

Dat is een woordspeling. Crew zijn mensen die gebruikers die zich misdragen cru behandelen.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2551 votes

Leuke die nieuwe toevoeging dat je de sterren ziet bij iemands bericht.

P8rb

• 10773 messages
  • 1825 votes

Echt heel handig is dat ja mooie vooruitgang

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16416 votes

Jordy wrote:

Het is er pas net

Ik had het ook opgemerkt en kappeuter al gevraagd of ik iets gemist had, maar 't is dus nieuw. Erg handig! Dank voor deze nieuwe verbetering. Die imdb kan al haast inpakken. Nu nog een keer de beste film aller tijden toevoegen - zonder plaatje

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.