- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Misschien ben je gehackt? 
Hè ja, optimist 
Maar niemand enig idee? Het is mij een raadsel iig...
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Serpico's gedacht lijkt me de enige mogelijkheid, en ik ben serieus...
Nergens je account laten openstaan op een andere PC dan de jouwe? Dan weet je wel wat je te doen staat... 
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Serpico's gedacht lijkt me de enige mogelijkheid, en ik ben serieus...
Nergens je account laten openstaan op een andere PC dan de jouwe? Dan weet je wel wat je te doen staat... 
Ik snap je suggestie maar stel, iemand hackt mijn pc en laat alles ongemoeid, voegt alleen wat nieuwe films toe aan de map "mijn films" op MovieMeter? Dat lijkt me niet waarschijnlijk. 
het zal wel een onopgelost raadsel blijven vrees ik.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Voor een hacker volstaat de kick, geloof ik... En dat zijn mijn laatste woorden hierover. 
lordsnoopy
-
- 2949 messages
- 2244 votes
Misschien een foutje van de site uit?
Bij mij stonden Final Destination 2 en nog een film (even de naam kwijt) ook opeens in de map Mijn Films i.p.v de map waarin ik ze lang geleden had geplaatst.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik heb ook een vraagje.
Ik heb op amper één maand al drie maal een bericht gewist in mijn inbox door verstrooidheid. Ik heb het vroeger nog maar één keertje voorgehad dus, het is niet echt een ramp.
Maar is het niet mogelijk om een functie in te bouwen die een bevestiging vraagt of je je bericht wel wil verwijderen?
Als het niet kan begrijp ik het hoor, het is maar een ideetje. 
tijmengozer
-
- 124 messages
- 3273 votes
Klein foutje ontdekt:
In het TV overzicht komt deze week Four Rooms 2x op TV, wanneer ik de onderste openvouw (met het plusje) dan vouwt hij de bovenste open.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
De site heeft hier ongeveer een minuut nodig om een hele pagina te laden, wat anders in een seconde geklaard is. Anderen hetzelfde probleem?
EDIT: opgelost na het plaatsen van dit bericht. Bizar. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Toen ik zojuist weer inlogde vond ik opeens allemaal "onbekende" films in de map mijn films die er vanmorgen beslist nog niet instonden
Iemand enig idee hoe dit kan???
Hmn, ik had dit misschien even moeten melden. Er is (of hopelijk: was) een probleem met mappen en films die soms verdwenen. Wat er eigenlijk gebeurde is dat deze om een of andere reden (hoe het komt is me nog steeds niet 100% duidelijk) gingen "zweven", de database wist niet meer in welk mapje films stonden, of in welke map een submap stond.
Dit heb ik opgelost door te zorgen dat ALS dit gebeurt, deze zwevende films en mappen in ieder geval weer teruggezet werden in het hoogste niveau, de MIjn Films map dus. Ik realiseerde me niet dat door deze fix er ineens mappen en films terug zouden komen die al maanden kwijt waren 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Maar is het niet mogelijk om een functie in te bouwen die een bevestiging vraagt of je je bericht wel wil verwijderen?
Het kan natuurlijk altijd gebouwd worden, maar het is een afweging tussen dit en een situatie waarin iemand die een map wil opschonen, hier 2x zolang mee bezig is omdat hij telkens dingen moet bevestigen.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Ahaaaaa.....ik begon al te denken dat het aan mij lag en ging me afvragen of ik voortaan nog wel een glaasje wijn bij het eten kon drinken
Maar dat verklaart een hoop. Bedankt! (en het is nu niet meer voorgekomen)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Klein foutje ontdekt:
In het TV overzicht komt deze week Four Rooms 2x op TV, wanneer ik de onderste openvouw (met het plusje) dan vouwt hij de bovenste open.
Slordig, gaat op de lijst
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Het kan natuurlijk altijd gebouwd worden, maar het is een afweging tussen dit en een situatie waarin iemand die een map wil opschonen, hier 2x zolang mee bezig is omdat hij telkens dingen moet bevestigen.
Ik zou het juist fijn vinden als ik in 1 keer alle berichten zou kunnen verwijderen (bijvoorbeeld uit de uit-box) Dit zou dan eventueel wel met een extra bevestiging kunnen.
pink_roosje
-
- 1792 messages
- 807 votes
is het geen mogelijkheid om een ovezicht van alle films op MM te tonen. zo'n A t/m Z lijst.
Er zijn veel films die je al gezien hebt maar je kan ze moeilijk allemaal onthouden, ik heb bijvoorbeeld op films gestemd door van top lijsten een stemtabel te maken en op de films te stemmen die ik gezien heb, maar ik heb meer films gezien en als je de titel ziet geeft dat een oja gevoel.
of je ziet een titel die je intereseert en kijkt of de film wat is. zo heb je meer toegang tot films die je nog niet kent.
JoeCabot
-
- 2682 messages
- 1785 votes
Ooit eens gevraagd, maar nooit een antwoord op gekregen:
Heb een klein probleempje. Als ik ergens een bericht plaats bij een bepaald filmtopic, dan ga ik de volgende keer dat ik naar dat topic ga automatisch naar dat bericht ipv het nieuwste bericht...
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Heb ik ook, maar ik denk eigenlijk dat dat hoort. Misschien als reminder dat jij aan de discussie hebt meegedaan.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Het voegt wel wat toen aan het discussie-element. Het is namelijk het leukste dat iedereen elke reactie op zijn of haar bericht heeft meegekregen.
Ik heb trouwens nooit bewust jouw probleem meegemaakt. Gebeurt dit bij filmtopics die je vanaf een bepaalde plaats (bijv. mijn updates) bezoekt, of altijd?
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Bij mij alleen als ik vanuit mijn updates een topic/filmpagina open.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Bij mij ook, en om eerlijk te zijn zou ik die optie liever uitzetten (wat niet lukt via de profielpagina, meen ik). Wat je moet doen om het te verhelpen is hem uit je "Mijn updates"-lijst verwijderen, en vervolgens weer toevoegen. Een andere mogelijkheid is steeds weer het laatst geposte bericht aan te vinken (op het pijltje klikken), maar de kans bestaat dan dat het nieuwe bericht op een volgende pagina staat en je dus toch weer moet verder klikken.
Bestaat er echt geen efficiëntere methode om het te omzeilen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Heb een klein probleempje. Als ik ergens een bericht plaats bij een bepaald filmtopic, dan ga ik de volgende keer dat ik naar dat topic ga automatisch naar dat bericht ipv het nieuwste bericht...
Je hebt de optie "films waar ik een bericht plaat automatisch aan m'n updates toevoegen" aan staan. En het idee is daarbij momenteel dat zo'n film dan met een "boekenlegger" in je updates geplaatst wordt, zodat je gelijk verder kunt lezen waar je gebleven was.
Uit dit soort reacties blijkt wel dat dit onduidelijke en vaak ongewenste functionaliteit is, er staat dus op de lijst om hier eens over na te denken.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31152 messages
- 5450 votes
Ik vind het net handig, omdat je toch een reactie op de film plaatst en van daar wil weten hoe andere gebruikers op jouw mening reageren. Als je natuurlijk enkel berichten stuurt van 'wow, geweldige film' is die optie uiteraard overbodig.
JJ_D
-
- 3815 messages
- 1344 votes
Je hebt de optie "films waar ik een bericht plaat automatisch aan m'n updates toevoegen" aan staan.
Bij mij staat die optie al een hele tijd af, en nog steeds heb ik dat "probleem"... 
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Ik vind dat bij het toevoegen van posters tegenwoordig wel heel erg op de kwaliteit van het plaatje gelet wordt. Persoonlijk vind ik een vouw nooit zo heel erg en er zijn genoeg sites die er net zo over denken. Nu keurt MM een mooie poster met kleine vouw af en blijft er een Duitse videohoes op de site. Vind ik jammer.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Daarin is niks veranderd de afgelopen 3 jaar.
Italiaanse scans zijn overigens over het algemeen slechter dan de posters uit andere landen.
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7381 votes
Waarom kan je geen films toevoegen zonder poster zoals op imdb?
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7381 votes
Ja natuurlijk is het mooier met een poster of een still, maar het is toch spijtig dat de rest er niet mag op komen, zoals deze , er is van deze film geen enkel plaatje te vinden.
De site zou toch nog completer zijn mochten deze films er ook op staan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
Misschien kun je toch even die oproep in het forum plaatsen. You never know.
Het is spijtig voor die paar titels waarvan geen plaatje online te vinden is, maar de toevoegcriteria zullen hierom niet aangepast worden. Het gaat gelukkig maar om erg weinig gevallen. Vaak films waar ook geen of nauwelijks stemmen op imdb staan en waarvan geen dvd is.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Bij mij staat die optie al een hele tijd af, en nog steeds heb ik dat "probleem"... 
Worden films waar je een bericht bij plaatst nog steeds automatisch aan je updates toegevoegt, of doe je dit handmatig met de "toevoegen aan Mijn Updates" link, en raak je alsnog bij je laatste bericht wanneer je dat doet?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.