• 178.349 movies
  • 12.227 shows
  • 34.007 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.538 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

'kukeleku'.??

Erg spijtig dat het zo gelopen is. Bedankt voor je grote inzet en de prettige samenwerking.

=michael=

• 629 messages
  • 429 votes

Dat zijn er al 3 in een zeer korte tijd die zijn taken hebben opgegeven!!

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Bedankt voor je inzet, Fisherking , maar wel zonde.

tsjidde

• 2112 messages
  • 4039 votes

Ik vind het heel erg jammer, John. Ik hoop maar dat je vanaf nu weer helemaal kunt gaan genieten van één van je grootste hobby's, namelijk (heel veel) films kijken!

Heel erg bedankt voor de fijne samenwerking en de vele leuke momenten op de chat!

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

bedankt voor je goede inzet in MM

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Spijtig, maar zo te horen een weloverwogen besluit. Bedankt voor al je tijd en moeite die je in de site hebt gestopt.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Het gaat mij niets aan. Maar aan de andere kant betreft dit een open forum. Dus als ik zo'n bericht lees waar op gereageerd kan worden is mijn eerste vraag: "waar gaat het hier überhaupt over?"

Ik heb zo de indruk dat dit een privé kwestie betreft en beter tussen de mods en de crew (what's in the name...) leden besproken kan worden want ik denk niet dat ik uniek ben in de context dat ik als relatief nieuwe bezoeker deze vete, ongenoegen c.q. verschil in mening of welk naam men er ook aan verbind niet kan plaatsen.

FisherKing wrote:

Ik kan er niet meer mee omgaan. Ik leg bij deze mijn crewtaken neer.

Ik ben boos over die hele donkere zijkanten, en tegelijkertijd wil ik iedereen helpen.

Ik ben boos over het onvrijwilige vertrek van Ben en Paula.

En ik heb geprobeert daarover heen te komen. Ik dacht nog een spoor hoop te zien, ergens

Ik heb gemerkt dat mijn boosheid soms leidt tot onwelkome dingen. Ik schaam me daar voor. Ik vind het enorm jammer dat het zo moet lopen.

Ik vind het ENORM jammer om mijn hobby niet meer te kunnen uitoefenen.

Redlop

• 8961 messages
  • 3566 votes

Ja jammer John dat je je grootste hobby vrijwillig (toch?) opgeeft!

Laat ik nou denken dat Ben en Paula ook geheel vrijwillig zijn opgestapt?

Dus impliciet verwijt je anderen binnen de crew hun vertrek. Dat soort dingen zou ik dan ook binnen de crew houden eerlijk gezegd, want wat gaat ons dat als lezer aan?

Niettemin heb je nu meer tijd om weer leuke films te gaan zien. We lezen vast nog van je.

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Jammer. Bedankt voor alles!

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

We komen ooit wel weer terug .

Film Pegasus (moderator films)

• 31152 messages
  • 5450 votes

FisherKing, bedankt voor al je inzet. Tenslotte doen al die moderators en crewleden dit compleet vrijwillig in hun vrije tijd. We moeten als 'gewone' gebruikers niet weten wat er achter de schermen zich afspeelt.

Uiteindelijk werkt de site zeer goed en amuseer ik mij hier nog steeds enorm. Bedankt voor al je inzet en ik hoop voor de rest van de crew/moderators dat ze alle probleempjes die er nog zouden zijn oplossen zodat ze hun taken met veel plezier kunnen verder zetten.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik ga er ook vanuit dat het allemaal een achter-de-schermen-zaak is, want anders snap ik ook niet wat er precies mis is met de site. Hij wordt hoogstens minder elitair. Maar als het aankomt op het aanpakken van slecht gedrag op een site gaat het op MM goed, dus daar lijkt het me niet aan te liggen.

Bedankt Fisherking.

kiriyama

• 9849 messages
  • 0 votes

Bedankt voor al je inzet Fisherking, jammer dat het zo moest lopen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Bedankt voor alles, en inderdaad jammer dat je je niet meer in de gang van zaken kunt vinden.

Verder is dit inderdaad iets dat wat mij betreft niet op deze manier naar buiten gebracht had hoeven worden. Ik wil nog wel even benadrukken dat er nog nooit iemand onvrijwillig uit de crew is vertrokken.

cornelis

• 4744 messages
  • 681 votes

Jordy (admin) wrote:

nog nooit iemand onvrijwillig uit de crew is vertrokken

Evenzogoed is duidelijk dat er gerommel is (geweest). Immers, ondanks dat jij het iets vindt

dat wat mij betreft niet op deze manier naar buiten gebracht had hoeven worden
en waar
niet dramatisch over gedaan hoeft te worden
, lees ik hier in de aankondigingen:

De situatie is dusdanig dat ik niet langer plezier beleef aan mijn crewtaken.

binnen de crew een verschil van mening over de manier van communiceren tussen mods/crew en gebruikers.

Ik vind het enorm jammer dat het zo moet lopen.

Klinkt nu eenmaal niet als een happy family.

Evenzogoed, aan eenieder dank voor de inzet, in heden en/of verleden.

JoeCabot

• 2682 messages
  • 1785 votes

Heb een klein probleempje. Als ik ergens een bericht plaats bij een bepaald filmtopic, dan ga ik de volgende keer dat ik naar dat topic ga automatisch naar dat bericht ipv het nieuwste bericht...

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

cornelis wrote:

Klinkt nu eenmaal niet als een happy family.

Evenzogoed, aan eenieder dank voor de inzet, in heden en/of verleden.

Die indruk had ik ook. En als iedereen (behalve een enkeling) tegen je is, en je vertrekt dan uit eigen wil dan noem ik dat ook onvrijwillig.

In het bedrijfsleven hebben ze daar ook een akelige uitdrukking voor: vertrek na goed onderling overleg.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Als jij iets vind en de rest niet wordt dat nogal moeilijk he. Beetje nutteloos om de boel te gaan [Pimmetje mode]demoniseren [/Pimmetje mode].

sydney

• 2223 messages
  • 0 votes

[sydney mode]Graag geen lessen over nut. Dat bepaal ik zelf wel. [/sydney mode]

Overigens was ik niet aan het demoniseren. Ik wil gewoon uitleg geven aan diverse gevoelens die er leven. Ik wil eigenlijk ook nog iets zeggen over Pim, maar dat laat ik toch maar achterwege.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

Ik wil nog wel even benadrukken dat er nog nooit iemand onvrijwillig uit de crew is vertrokken.

Expliciet is dat misschien zo. Er zijn veel manieren om een ander duidelijk te maken dat hij/zij niet gewenst is, de meeste manieren zijn impliciet. De impliciete manier beheers je goed.

arkadi

• 1029 messages
  • 0 votes

hhmm..

Ik voel een spanning

gotti

• 14075 messages
  • 5889 votes

Dustyfan wrote:

(quote)

Expliciet is dat misschien zo. Er zijn veel manieren om een ander duidelijk te maken dat hij/zij niet gewenst is, de meeste manieren zijn impliciet. De impliciete manier beheers je goed.

Het lijkt me verstandig als dingen als dit niet op het forum worden uitgesproken, voordat er onderling eens goed over gepraat is...

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Het is iig niet aan ons om ons uit te spreken over wat er binnenskamers al dan niet zou gebeuren (inderdaad een beetje jammer dat dit publiekelijk naar voor is gebracht). Verder vind ik het erg voor Fisherking dat hij zich genoodzaakt ziet om zijn hobby op te geven. Anderzijds vind ik wel dat hij professioneel gezien de juiste keuze maakt. Fisherking heeft ongetwijfeld zijn werk goed gedaan, maar is wel iemand die nogal vaak zwaar over de schreef gaat tijdens discussies e.d. -de gedragsregels van MM aan zijn laars lapt. Dan is het ergens wel beter dat hij als 'gewone' user aan de site deelneemt..

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Nogal ongepast en onfatsoenlijk om dat nu in te brengen.

aegron

• 4030 messages
  • 1268 votes

Jammer dat het nu zo loopt.. Maar bedankt voor alle inzet John!

Iketes

• 1968 messages
  • 1377 votes

djelle wrote:

Het is iig niet aan ons om ons uit te spreken over wat er binnenskamers al dan niet zou gebeuren (inderdaad een beetje jammer dat dit publiekelijk naar voor is gebracht). Verder vind ik het erg voor Fisherking dat hij zich genoodzaakt ziet om zijn hobby op te geven. Anderzijds vind ik wel dat hij professioneel gezien de juiste keuze maakt. Fisherking heeft ongetwijfeld zijn werk goed gedaan, maar is wel iemand die nogal vaak zwaar over de schreef gaat tijdens discussies e.d. -de gedragsregels van MM aan zijn laars lapt. Dan is het ergens wel beter dat hij als 'gewone' user aan de site deelneemt..

Kerel, wees eens een vent en hou je kop.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

djelle wrote:

Fisherking heeft ongetwijfeld zijn werk goed gedaan, maar is wel iemand die nogal vaak zwaar over de schreef gaat tijdens discussies e.d. -de gedragsregels van MM aan zijn laars lapt.

In welk opzicht dan? Hij discussieert toch normaal. Dit soort moddergooien getuigt niet echt van intelligentie of respect tegenover crew.

606

• 23876 messages
  • 12267 votes

Waar gaan we heen jongens

deze discussie loopt uit de hand heb ik het gevoel

ik weet niet waar het over gaat ik heb fisherking gewoon bedankt en verders is het wel goed.

laat iedereen in zijn eigen waarde dat is het beste.

en houd het verders vriendelijk want we zijn tenslotte allemaal maar mens

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

soom wrote:

Hij discussieert toch normaal. Dit soort moddergooien getuigt niet echt van intelligentie of respect tegenover crew.

Ik heb vrij veel scheld-uitbarstingen gezien en meegemaakt die afkomstig waren van Fisherking, die dan moesten verwijderd worden door de mods. Die getuigden ook niet van veel intelligentie of respect.

Ik wil Fisherking helemaal niet afbreken, maar ik vind wel dat we moeten eerlijk zijn en ook de punten waaraan gewerkt kan (kon) worden meedelen (ik zeg het op een beleefde manier trouwens, leef ook met hem mee en erken zijn positieve bijdrage). Moddergegooi is iets helemaals anders. Het zou m.i. weinig constructief en niet correct tov Fisherking zijn als ik zou zeggen dat er absoluut niks op aan te merken viel.

lordsnoopy

• 2949 messages
  • 2244 votes

606 wrote:

Waar gaan we heen jongens

deze discussie loopt uit de hand heb ik het gevoel

ik weet niet waar het over gaat ik heb fisherking gewoon bedankt en verders is het wel goed.

laat iedereen in zijn eigen waarde dat is het beste.

en houd het verders vriendelijk want we zijn tenslotte allemaal maar mens

Ik sluit me hier bij aan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.