- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
arkadi
-
- 1029 messages
- 0 votes
Ik moet me toch wel een beetje achter Djelle scharen.
F.K. heeft besloten om het de helft van de waarheid in het forum te zetten. Dan kun je verwachten dat er speculaties ontstaan.
Daarbij mag hij best zeggen wat hij van F.K. vindt. Dat heb ik ook gedaan in mijn eertste bericht na die van F.K.
Ik vind het normaal dat je iets over iemand zegt als deze weggaat.
Dat doe je in het normale even ook als iemand weggaat of een andere functie gaat bekleden.
Iketes
-
- 1968 messages
- 1377 votes
Ik heb vrij veel scheld-uitbarstingen gezien en meegemaakt die afkomstig waren van Fisherking, die dan moesten verwijderd worden door de mods. Die getuigden ook niet van veel intelligentie of respect.
Ik wil Fisherking helemaal niet afbreken, maar ik vind wel dat we moeten eerlijk zijn en ook de punten waaraan gewerkt kan (kon) worden meedelen (ik zeg het op een beleefde manier trouwens, leef ook met hem mee en erken zijn positieve bijdrage). Moddergegooi is iets helemaals anders. Het zou m.i. weinig constructief en niet correct tov Fisherking zijn als ik zou zeggen dat er absoluut niks op aan te merken viel.
Het toont ook niet echt respect om achteraf hem nog een mes in het rug te gaan steken. Vind het nogal achterbaks en vuil.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
En het heeft helemaal niks met FK's vertrek te maken, dus laat het hier bij en laat Fisherking in z'n waarde.
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Bedankt FK
Enne verder maar gewoon niks over zeggen waar je iemand mee kan kwetsen! Voor de mensen die dat niet begrijpen!
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Ik lees dat Sydney terug is. Daaruit maak ik op dat de recente pleur is uitgesproken en nu uit de lucht is. Da's fijn.
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Ik lees dat Sydney terug is. Daaruit maak ik op dat de recente pleur is uitgesproken en nu uit de lucht is. Da's fijn.
sydney als crewlid 
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Nog een..?
In ieder geval bedankt voor de bewezen diensten FK.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Mijn gevoel zegt dat er een stukje Moviemeter-geschiedenis afsterft met het vertrek maar ik wil Ben, Paula en John uitermate bedanken voor de tijd en het werk die ze in deze site hebben gestopt. Een diepe buiging voor jullie
.
606
-
- 23876 messages
- 12267 votes
Mijn gevoel zegt dat er een stukje Moviemeter-geschiedenis afsterft met het vertrek maar ik wil Ben, Paula en John uitermate bedanken voor de tijd en het werk die ze in deze site hebben gestopt. Een diepe buiging voor jullie
.
Mooi en zeker een welkom aan de nieuwkomers die zich aandoen
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
sydney als crewlid 
And now for something completely different...
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3276 votes
John, enorm bedankt voor alles. Ik vind het ook erg jammer.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
Twee dagen niet op het forum geweest en nu is ook John ineens weg. Ik heb het al eerder gezegd maar ik vind het zorgwekkend dat een vaste groep nu zo snel uit elkaar aan het vallen is. Moviemeter begint zijn gezicht een beetje te verliezen ben ik bang. Hopelijk blijft het hier dan nu echt bij. Rest mij nog John te bedanken. Heel erg jammer dat jij nu ook vertrekt en heel erg bedankt voor je werk van laatste jaren.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Het gezicht van MovieMeter wordt, ondanks al het werk dat ze in de site steken, toch vooral bepaald door de gebruikers, en pas daarna door de crewleden. Die houden de zaak mee draaiende, maar blijven toch vooral achter de schermen (ik kan zelfs niet eens uit mijn hoofd opnoemen wie er allemaal crewlid is van MovieMeter momenteel). Als FisherKing het dus beu is, dan is dat voor een deel jammer want ik vermoed dat hij zich graag voor de site inzette, maar zolang hij actief blijft als gebruiker (en daar ga ik wel vanuit
) dan vind ik het eerlijk gezegd niet eens zo erg.
Pijnlijker is het feit dat het aantal gestopte crewleden intussen de proporties van een koningsdrama begint aan te nemen, en dat ik begin te vermoeden dat er een hoop frustraties en ergernissen aan vooraf zijn gegaan, en dat is natuurlijk nooit gezond.
In ieder geval, ondanks deze grove miskenning van het crew-werk, ben ik uiteraard dankbaar voor al het werk dat wel in de site is gestoken, door FisherKing en co, de vraag is namelijk of het gezicht wel het belangrijkste lichaamsdeel is. Zonder brains en karakter kom je nergens
.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3862 votes
de vraag is namelijk of het gezicht wel het belangrijkste lichaamsdeel is. Zonder brains en karakter kom je nergens
.
Dat is een mooie
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Ok is goed.
Alleen het gebeurt niet elke keer...
Pagina 402
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het adres wat je in de adresbalk ziet, svp. Weet je zeker dat je op het juiste linkje klikt?
=michael=
-
- 629 messages
- 429 votes
Het adres wat je in de adresbalk ziet, svp. Weet je zeker dat je op het juiste linkje klikt?
Sorry wist niet dat je dat bedoelde! en ja ik weet dat ik op de functie drukte om naar het laatste bericht te gaan!
Ik laat het wel weer weten wanneer het weer niet goed gaat bedankt in iedergeval!
GerwinF
-
- 1643 messages
- 0 votes
Paula, John bedankt voor jullie inzet...we houden contact!
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Beste mods, misschien moet ik er niet over zaniken aangezien ik er zelf mee gestopt ben, maar op het forum begint het offtopic gehalte wel; erg grote vormen aan te nemen!.
Niet dat ik de grootste forumvolger ben, maar op deze manier wordt het wel erg irritant.
Zou daar wat beter op gelet kunnen worden?
(p.s. misschien dat jullie liever hadden dat ik dit persoonlijk zou melden, maar op deze manier letten users er zelf misschien ook wat beter op).
Verder geen heftige kritiek of zo
.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Het gros van de gebruikers gebruikt het als chat-box helaas. Wat meer spam voor het chat-kanaal lijkt wel weer op z'n plaats: http://wiki.moviemeter.nl/index.php/MovieMeter-chatkanaal
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Op de pc van m'n werk mag ik geen mIRC installeren. Niet dat ik wil chatten op het forum, maar dat is misschien de reden dat anderen op het forum chatten, in plaats van in de chatbox.
Quentin
-
- 10202 messages
- 8556 votes
Het gros van de gebruikers gebruikt het als chat-box helaas. Wat meer spam voor het chat-kanaal lijkt wel weer op z'n plaats.
gotti
-
- 14075 messages
- 5889 votes
Misschien moet je dan maar ander werk gaan zoeken...
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Ook één van de redenen dat ik weinig meer te vinden ben in het forumgedeelte.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er is natuurlijk altijd het "alert" knopje als je het ergens signaleert
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.