• 178.334 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.566 actors
  • 9.377.372 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Natuurlijk.

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

Jordy wrote:

Er is natuurlijk altijd het "alert" knopje als je het ergens signaleert

Alhoewel me dat niet de geschikte oplossing lijkt bij het hardnekkige groepje users dat telkens off-topic gaat.

Film Pegasus (moderator films)

• 31152 messages
  • 5450 votes

Quentin wrote:

(quote)
Alhoewel me dat niet de geschikte oplossing lijkt bij het hardnekkige groepje users dat telkens off-topic gaat.

Er staan nochtans voldoende alertknoppen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Alerts zijn altijd welkom.

Over welke topics gaat het in het bijzonder. Neem aan dat je niet het hele forum bedoelt.

Sommige topics lenen zich ook wat meer voor lossere omgang. Er zijn serieuze en wat minder serieuze (filmgames e.d.) topics.

Quentin

• 10202 messages
  • 8556 votes

bv. http://www.moviemeter.nl/forum/2/4335/1620/

(alhoewel dit voorbeeld mij niet stoort, aangezien het me niet aanspreekt)

Maar er kan eigenlijk niet over topics in het bijzonder worden gesproken, aangezien het illustere gezelschap (met slechts enkele gebruikers) met enige regelmaat bij films én op het forum converseert, zonder ook maar iets van waarde toe te voegen, alsof het een chatbox is.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Het lijkt me niet echt zinvol om specifieke topics aan te wijzen omdat het gewoon wel vaker voorkomt. En in filmgames snap ik wel dat het losser is, maar dan nog gaat het dan vaak veel te ver. In het bijzonder omdat het toch vaak een hoop verwijten over en weer zijn.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Dan heb ik nog een vraagje: ik dacht dat ooit het idee was geopperd om bij bedank-berichtjes op correcties meteen de link toe te voegen naar de betreffende film.

Ik kan het niet vinden op de to-do list, dus vandaar vraag ik het.

Het is wel niet iets belangrijks, maar het lijkt me niet moeilijk te realiseren en voor mensen zoals ik die nogal vaak correcties van bvb posters doorvoeren is het bijzonder fijn om meteen vanuit het bericht direct naar de film te kunnen om de aanpassing te zien.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

kos wrote:

Het lijkt me niet echt zinvol om specifieke topics aan te wijzen omdat het gewoon wel vaker voorkomt.

Beejte rare redenering.

Er staan veel files in Nederland, dus het heeft geen zin om ze te noemen.

Ik vraag om voorbeelden omdat ik daar wat aan heb.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Vind ik helemaal geen rare redenering, het is een trend die ik in de afgelopen periode steeds vaker waarneem, het gaat me niet om specifieke topics. En het gaat me ook niet om gebeurtenissen uit het verleden, dat heeft nu toch geen zin meer, maar vooral dat er in de toekomst wat beter op gelet wordt.

Derhalve lijkt het me niet al te zinvol dat ik nu op zoek ga naar welke topics dat ook alweer waren en wanneer.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Ik zal het met de andere mods bespreken.

En over de toekomst; alerts zijn dan wel nuttig, dan weten we concreet waar jij op doelt.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Pilot van tv-serie JAG (1995) is van de site gehaald.

daviddoelen

• 663 messages
  • 6603 votes

De vraag zal wel al eens eerder zijn gesteld, maar omdat ik geen zin heb om 403 pagina's door te nemen, stel ik hem nogmaals; waarom is het na een periode van enkele uren niet meer mogelijk je berichten aan te passen?

JJ_D

• 3815 messages
  • 1344 votes

Om de fora overzichtelijk te houden, zodanig dat er deftig kan gediscussieerd worden....

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

In ieder geval dat eerste.

daviddoelen

• 663 messages
  • 6603 votes

Is het ooit mogelijk geweest om je bericht oneindig aan te passen? Indien wel, waren er toen dusdanig veel leden die misbruik maakten van deze functie dat jullie hebben besloten dit aan te passen? Of is een preventieve oplossing?

Ik vind het iig storend dat ik berichten van mezelf met een fout erin niet kan corrigeren omdat ze langer dan een paar uur op de site staan.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

Die paar uur moet toch voldoende zijn om je berichten op fouten te controleren? Het is juist veel storender als mensen berichten die maanden oud zijn aan gaan passen of zelfs verwijderen.

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

daviddoelen wrote:

Ik vind het iig storend dat ik berichten van mezelf met een fout erin niet kan corrigeren omdat ze langer dan een paar uur op de site staan.

Dat heb ik ook. Als je een schandelijke taalfout gemaakt hebt of ook bv wanneer je plots een beter/het juiste woord vindt om iets te omschrijven, dan is het behoorlijk frustrerend dat je dat plots niet meer kan rechtzetten. Zoiets zou moeten mogelijk gemaakt worden. Desnoods met een optie in de meldfunctie zodat een mod de wijziging kan weigeren en eventueel misbruik dus vermeden wordt?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

Nadat je een bericht hebt geplaatst kun je deze ook even zorgvuldig nalezen en controleren op typefouten, of op zinnen die niet goed lopen. Als je buiten de daarvoor beschikbaar gestelde tijd nog iets tegenkomt waar je echt mee zit, dan kun je een PM naar een mod sturen. Het lijkt me niet de bedoeling dat er een standaard knop komt om oude berichten aan te passen, die moeten worden beoordeeld door de mods, die hun tijd veel beter kunnen gebruiken.

us_raider

• 2034 messages
  • 0 votes

Waarom zijn links(met een omschrijving) eigenlijk niet zichtbaar als spoiler? Zie bijvoorbeeld mijn laatste bericht bij Donnie Darko.

silverfaustx

• 521 messages
  • 770 votes

http://www.imdb.com/title/tt0444182/

kan ik hier niet vinden

Hannibal

• 9358 messages
  • 3276 votes

http://www.moviemeter.nl/film/37332

Een kwestie van gewoon geen typefouten maken in dit geval, vermoed ik.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Users centurion81 en stinissen vroegen aandacht voor het feit dat de franstalige zender TV5 steeds meer films Nederlands ondertitelt en zij stelden voor die TV5 films in het televisie-overzicht van MovieMeter op te nemen.

Dit vinden we een goed idee, daarom zullen Nederlands ondertitelde TV5 films vanaf nu opgenomen worden in het televisie overzicht!

Hier alvast een link naar een overzicht van alle TV5 films met NL ondertiteling:

http://www.tv5.org/locaux/Nederlands_ondertitelde_programma_s.405.0.html

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Die link heeft alleen betrekking op tv-films (produkties puur voor de tv-markt). Sinds een paar maanden zendt tv5 ook 'bioscoop'-films uit met Nederlandse ondertiteling (werd tijd ook): link: http://www.tv5.org/locaux/Films.519.0.html

Met dit besluit, mag ik de crew dan ook voorstellen het filmprogramma van de Vlaamse commerciele zenders op te nemen in het tv-overzicht? Al erg vaak zie je bij films opmerkingen staan van 'dan en dan op VT4' of iets dergelijks.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

'De internationale Franstalige televisiezender TV5MONDE doet het hele jaar door haar uiterste best de beste films voor u te selecteren. Deze films zijn vrijwel altijd ondertiteld in het FRANS.'

Er zijn toch wel meer Belgische commerciële zenders?

Bioscoopreleases, videotheekreleases en tv-overzicht zijn gericht op de Nederlandse markt. Eén Belgische zender vermelden heeft denk ik niet zoveel zin. Dan moet je eigenlijk een moviemeter.be hebben waarin alles op de Belgische releases gericht is.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

kappeuter wrote:

'De internationale Franstalige televisiezender TV5MONDE doet het hele jaar door haar uiterste best de beste films voor u te selecteren. Deze films zijn vrijwel altijd ondertiteld in het FRANS.'

Inderdaad http://www.tv5.org/locaux/Informatie_over_de_Nederlandse_ondertiteling.403.0.html

Er zijn toch wel meer Belgische commerciële zenders?

Bioscoopreleases, videotheekreleases en tv-overzicht zijn gericht op de Nederlandse markt. Eén Belgische zender vermelden heeft denk ik niet zoveel zin. Dan moet je eigenlijk een moviemeter.be hebben waarin alles op de Belgische releases gericht is.

Ten eerste is TV5 geen Belgische zender. Ten tweede is het verzoek ook een verzoek. Een extra service voor de Vlaamse gebruikers van de site. Een uitbreiding van de tv-sectie is iets anders dan de uitbreiding richting moviemeter.be w.b. releases en de keuze-mogelijkheid de site + filmplots te lezen in het Vlaams.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5984 votes

Heb je je bericht dan aangepast?Ik dacht dat je enkel VT4 noemde, daar reageerde ik op. Ik weet dat TV5 geen Belgische zender is.

Het lijkt me erg onoverzichtelijk als in het huidige tv-overzicht Belgische zenders vermeld worden. Dan houd je een selectie over die voor beide landen niet meer overzichtelijk is.

Anatolia

• 2666 messages
  • 1511 votes

Klein verzoekje (denk ik): kan het niet geregeld worden dat er een mailtje wordt verzonden wanneer je een pb krijgt?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Het zou natuurlijk kunnen, maar ik denk dat daar niet zo veel gebruik gemaakt van zou worden. Er staat in ieder geval nog heel veel op de lijst wat een hogere prioriteit heeft, sorry.

veron35

• 4768 messages
  • 0 votes

Bij mij staan de balken met paginanummers ineens tussen de plaats waar je kunt stemmen en de top 250 plaats zie je daardoor ook niet meer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.